Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen flirttailu häiritsee

Vierailija
09.07.2021 |

Miten oppia sietämään miehen flirttailevaa luonnetta? On siis luonteeltaan sellainen vilkkusilmä ja hyvin avoin myös naisten flirtille. Voi olla että haluaa olla vain mukava ja sen takia olen katsonut asiaa läpi sormien, mutta nyt on alkanut enemmän ahdistaa viime aikaisten tapahtumien jälkeen. Eräs nainen on selkeästi hänestä kiinnostunut ja juhannusjuhlissa drinkkien jälkeen mies ei yhtään esitellyt naisen lähentelyä, nainen istui sohvalla jalat hänen sylissään ja kiherteli, mies ei tehnyt elettäkään ottaakseen etäisyyttä. Itse olin samassa huoneessa toisella puolen tilaa, tunsin itseni todella typeräksi. Viettivät koko illan tuon naisen kanssa supisten jotain, kuulemma ei ollut mitään tärkeää. Todennäköisesti mies oli niin humalassa ettei ymmärtänyt mistään mitään siinä tilanteessa eikä jälkeenpäinkään hänen mielestään mitään ollut tapahtunut kun otin esille etten pidä tuollaisesta käytöksestä. Sellaista flirttailevaa tyyliä on ihan arkisissa tilanteissakin, mutta sitä on vaikea kuvailla. Eniten kuitenkin häiritsee tuo, että ei osaa vetää rajaa siihen jos häntä kohtaan osoitetaan kiinnostusta. Onko mulla vaan niin huono itsetunto että koen oloni tosi epäkunnioitetuksi ja typeräksi?

Kommentit (138)

Vierailija
101/138 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku flirtti johtaa usein pikaiseen yhdyntään esimerkiksi vessassa tai kylpyhuoneessa.

Vierailija
102/138 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitko itse voinut laittaa jalkasi miehen syliin toiselta puolelta?

:D

Olisi kyllä ollut muilla vierailla naurussa pitelemistä, kun miehen molemmin puolin naiset tunkee jalkoja syliin, toinen niistä kimpaantunut vaimo.

:D :D :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/138 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitko itse voinut laittaa jalkasi miehen syliin toiselta puolelta? Miten olisivat reagoineet? Jos kiusaantuneesti tai tylysti, tiedosta, että sinua vedätettiin tilanteessa.

Yritä seuraavalla kerralla flirtata miehellesi yhtä aikaa, jos siis on miehesi. Silloin reaktio määrittelee suhteen suuntaa. "Älä nyt häiritse" olisi sama kuin suhteenne loppusilaus.

Ehkäpä näin olisi tosiaan pitänyt tehdä :D sellainen tilanne kyllä juhannuksena tapahtui, että juttelivat kahdestaan nuotiolla ja menin ihan muina miehinä paikalle. Miehen ensireaktio oli hämmästyksissään kysyä, että mitäs minä siellä. Tuo oli toinen tilanne missä tunsin itseni todella typeräksi. Parin sekunnin hiljaisuus, nainen nousi ylös ja poistui. Näin kirjoitettuna kuulostaa minusta jotenkin typerältä miettiä edes tällaisia, mutta se olotila oli vaan jotain hirveää vaikka sinänsä mitään erityisen vakavaa ei tapahtunut. Kovin vaikeaa on sanoin kuvailla näitä ja sen takia myös mies ei ymmärrä vaan hän näkee asian niin, että jutteli naisen kanssa ja minä pahoitin mieleni, siinä kaikki. Hänelle ei pysty selittämään näitä asioita ymmärrettävästi, kuulostavat näin kirjoitettuinakin kieltämättä naurettavilta, mutta tunsin oloni ihan selittämättömän hirveäksi siellä bileissä.

Ap

Vierailija
104/138 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitko itse voinut laittaa jalkasi miehen syliin toiselta puolelta? Miten olisivat reagoineet? Jos kiusaantuneesti tai tylysti, tiedosta, että sinua vedätettiin tilanteessa.

Yritä seuraavalla kerralla flirtata miehellesi yhtä aikaa, jos siis on miehesi. Silloin reaktio määrittelee suhteen suuntaa. "Älä nyt häiritse" olisi sama kuin suhteenne loppusilaus.

Ehkäpä näin olisi tosiaan pitänyt tehdä :D sellainen tilanne kyllä juhannuksena tapahtui, että juttelivat kahdestaan nuotiolla ja menin ihan muina miehinä paikalle. Miehen ensireaktio oli hämmästyksissään kysyä, että mitäs minä siellä. Tuo oli toinen tilanne missä tunsin itseni todella typeräksi. Parin sekunnin hiljaisuus, nainen nousi ylös ja poistui. Näin kirjoitettuna kuulostaa minusta jotenkin typerältä miettiä edes tällaisia, mutta se olotila oli vaan jotain hirveää vaikka sinänsä mitään erityisen vakavaa ei tapahtunut. Kovin vaikeaa on sanoin kuvailla näitä ja sen takia myös mies ei ymmärrä vaan hän näkee asian niin, että jutteli naisen kanssa ja minä pahoitin mieleni, siinä kaikki. Hänelle ei pysty selittämään näitä asioita ymmärrettävästi, kuulostavat näin kirjoitettuinakin kieltämättä naurettavilta, mutta tunsin oloni ihan selittämättömän hirveäksi siellä bileissä.

Ap

Ei ihme. Tuo miehesi kysymys! Hänen olisi pitänyt hymyillä sulle ja sanoa, että hei, tuu istumaan. Tuon naisen olisi pitänyt kysyä iloisesti, että no mikä on meininki tms. Mutta tuo miehesi kysymys ja tuon naisen poistuminen oli kyllä hirveän ikävän kuuloista.

Vierailija
105/138 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta varatun miehen ei kuulu istuskella nuotiolla kahden häneen ihastuneen naisen kanssa, eikä istua sohvalla sen naisen jalat sylissään. Tässä mennään nyt sopivaisuuden rajojen yli niin että humpsahtaa. Ei ole ok, että ulkopuolisesta miehesi ja tämä nainen vaikuttivat pariskunnalta. Sinulla on oikeus olla pettynyt, tuntea olosi kurjaksi, ihan sama, mitä mieltä miehesi on. Mikäs hänen on ollessa!

Luota vaistoosi.

Tee mietisjelyharjoitus. Istu rauhassa sohvalla tai käy pitkäksi. Sulje silmäsi. Tuo ne juhannusillan tapahtumat mieleesi uudestaan, sen sohvalla istumisen, sen nuotiolla olon. Katsele ensin teitä kuin ulkopuolinen. Miltä tilanne vaikuttaa?

Sitten mene itsesi sisälle, tunne se kaikki, se, kun katselit sitä sohvalla oloa...sitten tunne nenässäsi se savun haju, kun tulit siihen näiden kahden luo nuotiolle. Luota vaistoosi, älä anna kenenkään muun vaikuttaa siihen, miten sinun pitää toimia. Yhtäkkiä kehtaat sanoa ihan suoraan heille. Mitä sanot?

Sitten kysy itseltäsi, haluatko elää tällaista elämää miehesi kanssa?

Älä anna siihen tulla mitään sivujuonia, kuten yksin jäämisen ahdistusta tai ikävää, jos eroatte, vaan pelkästään se, haluatko tällaista elämää, jota saat elää, kun pysyt tässä suhteessa. Mitä vastaat?

Vierailija
106/138 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta varatun miehen ei kuulu istuskella nuotiolla kahden häneen ihastuneen naisen kanssa, eikä istua sohvalla sen naisen jalat sylissään. Tässä mennään nyt sopivaisuuden rajojen yli niin että humpsahtaa. Ei ole ok, että ulkopuolisesta miehesi ja tämä nainen vaikuttivat pariskunnalta. Sinulla on oikeus olla pettynyt, tuntea olosi kurjaksi, ihan sama, mitä mieltä miehesi on. Mikäs hänen on ollessa!

Luota vaistoosi.

Tee mietisjelyharjoitus. Istu rauhassa sohvalla tai käy pitkäksi. Sulje silmäsi. Tuo ne juhannusillan tapahtumat mieleesi uudestaan, sen sohvalla istumisen, sen nuotiolla olon. Katsele ensin teitä kuin ulkopuolinen. Miltä tilanne vaikuttaa?

Sitten mene itsesi sisälle, tunne se kaikki, se, kun katselit sitä sohvalla oloa...sitten tunne nenässäsi se savun haju, kun tulit siihen näiden kahden luo nuotiolle. Luota vaistoosi, älä anna kenenkään muun vaikuttaa siihen, miten sinun pitää toimia. Yhtäkkiä kehtaat sanoa ihan suoraan heille. Mitä sanot?

Sitten kysy itseltäsi, haluatko elää tällaista elämää miehesi kanssa?

Älä anna siihen tulla mitään sivujuonia, kuten yksin jäämisen ahdistusta tai ikävää, jos eroatte, vaan pelkästään se, haluatko tällaista elämää, jota saat elää, kun pysyt tässä suhteessa. Mitä vastaat?

En ole ap, mutta tallennan tämän vastauksen ja palaan siihen, kun tulee aina tarve. Haluan kehua sua älyttömän hyvästä ohjeesta. Oletko mahdollisesti sama, joka kirjoitti tänään turvattomasta kiintymissuhteesta ja huonoista parisuhdevalinnoista ketjuun, jossa mies arvosteli ulkonäköä? Joku tällainen selkeänäköinen henkilö täällä tänään kirjoittaa poikkeuksellisen asiaa.

Oma puutteeni (yksi niistä) on, etten tunnista rajojani.

Muita on helpompi neuvoa, esim. Ap:lla on kamala mies, joka selvästi tahallaan lietsoo mustasukkaisuutta ja sitten kaasuvalottaa ap:ta epäilemään tuntemuksiaan.

Vierailija
107/138 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, miten juhannusilta- ja yö sujui tuon nuotioepisodin jälkeen? Oliko mies ihan huomaavainen sinua kohtaan, vietittekö aikaa yhdessä, lähdittekö yhdessä nukkumaan, entä kotiin sieltä? Oliko hiljaista paluumatkalla ja entä nämä pari viikkoa sen jälkeen? Kaikki ihan hyvin?

Vierailija
108/138 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollenkaan varma, että ap:n mies tahallaan lietsoo mustasukkaisuutta, vaan on näitä rajattomia miehiä ja myös eräänlainen pelimies, joka ottaa innolla vastaan viehättävän naisen huomion. Silloin ollaan niin häilyvissä vesissä, että suurin osa naisista ei katselisi tuollaista ollenkaan. Siihen tulee vielä sekin, että mikään ei voi nöyryyttää naista enempää kuin se, että oma mies antautuu tällaiseen kahdenkeskiseen peliin toisen naisen kanssa oman kumppanin ja monien todistajien läsnäollessa.

Vierailija
109/138 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa toksiselta suhteelta.

Vierailija
110/138 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaivaa ihan vatusti tässä Ap:nkin tapauksessa se, miten naiset ei aina osaa olla solidaarisia toisilleen edes omassa tuttavapiirissään ja pitää näppejään erossa varatuista miehistä.

On aivan tarpeeksi p* skamaista naisena tietää, että vaikka kuinka itse rakastaisi ja olisi luotettava, oma mies voi milloin tahansa pettää jonkun täysin vieraan naisen kanssa.

On kuitenkin jotain ihan erityisen kyynistävää ja hajottavaa kokea, kun esim oma bestis, perheenjäsen tai joku puolituttu nainen jossain juhlissa kiehnää sun miehessä kiinni ihan avoimesti tietäen, että sinä, tuon miehen puoliso, olet siinä lähettyvillä ja näet kaiken. Pisteenä i:n päälle vielä se, että kaikki tapahtuu yhteisen tuttava- tai ystäväpiirin edessä.

Vierailija
111/138 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök! Miehesi ei ole mikään flirtti luonne vaan m... kku.

Vierailija
112/138 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, saman kokeneena ja jälkiviisaana sanon, että jätä mies. Elämäsi tulee oikeasti onnellisemmaksi. Aiemmin ajattelin semmoista että suhteen eteen pitää tehdä töitä, ehkä toinen ei ymmärrä tekojensa vaikutuksia, minun pitää päästä yli pahasta olosta ja mustasukkaisuudesta jne. Olin väärässä.

Ap, miehesi tietää tasan tarkkaan mitä tekee ja miten käytös sinuun vaikuttaa. Hän valitsee olla välittämättä siitä. Sinun ei tarvitse selitellä miehen käytöstä, se puhuu puolestaan. Katso miehestä aina tekoja, älä usko sanoja elleivät ne täsmää tekoihin.

Vierailija
113/138 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap, miten juhannusilta- ja yö sujui tuon nuotioepisodin jälkeen? Oliko mies ihan huomaavainen sinua kohtaan, vietittekö aikaa yhdessä, lähdittekö yhdessä nukkumaan, entä kotiin sieltä? Oliko hiljaista paluumatkalla ja entä nämä pari viikkoa sen jälkeen? Kaikki ihan hyvin?

Olin loukkaantunut ja yritin esittää ettei tunnu mistään, keskustelin ystäväni kanssa joka myös oli juhlissa ja oli pahoillaan puolestani. Yritin olla pokerinaamalla, mutta pari kärkästä kommenttia lipesi kyllä illan aikana suustani ja nukkumaan mentäessä olin jo varmaan aika näkyvästi vihainen. Seuraavana päivänä mies kertoi pahoitelleensa minun käytössäni juhlien isännälle ja tuossa vaiheessa aloin koko ajan enemmän miettiä olenko oikeasti pimahtamassa päästäni ja olenko minä se joka ylireagoi tyhjästä. Juhannuksen jälkeen oli pari päivää aika kireää, nyt tilanne on päällisin puolin normalisoitunut, mutta tämä asia vaivaa todella paljon ja kytee koko ajan huolena pinnan alla. Miehen kanssa on turha keskustella koska hänen mielestään mitään syytä ei ole. Olen kelannut tapahtumat ja tunnelmat päässäni niin monesti, että hävittänyt punaisen langan siitä mitä tapahtui ja ei tapahtunut.

Ap

Vierailija
114/138 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea se leipä elättääkin

Vierailija
115/138 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, kun tulee aloittajan tekstistä ikäviä muistoja mieleen. Eksäni käytös oli juuri samanlaista. Näistä tilanteista keskusteltiin ja tapeltiinkin aina jälkeen päin. Lopputulema oli yleensä se, että minä olin hänen mielestään liian mustasukkainen ja vainoharhainen. Koskaan hän ei nähnyt käytöksessään mitään ongelmaa. Minä olin ongelma ja samaten ne muut naiset, jotka tulivat väkisellä flirttailemaan ja iholle. Hän ei halunnut käyttäytyä epäkohteliaasti ja torjua lähestymisyrityksiä. Nuo selitykset kuulostivat kyllä korvaani täydeltä valheelta, lisäksi vielä tuon kaltainen asetelma kertoi minulle  sen, että muiden tunteet olivat tärkeitä, minun ei. Jotenkin kuitenkin sain pidettyä pääni kasassa ja kun kuvioihin tuli vielä fyysinen pettäminenkin mukaan, olin valmis eroamaan. Eli, ei kannata jäädä odottamaan, että mies tuosta paremmaksi muuttuisi.

Vierailija
116/138 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kokemusta tuollaisista naisista

Vierailija
117/138 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse

Vierailija
118/138 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos todistaisin jotain vastaavaa käytöstä ilmoittaisin välittömästi että tämä oli tässä. Enkä todellakaan käsitä myöskään näitä naisia jotka varattujen miesten kimpussa pyörivät vieläpä kumppanin ollessa paikalla, ihan älyttömän epäkunnioittavaa ja törkeää käytöstä.

Vierailija
119/138 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se sika

Vierailija
120/138 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan syystäkin miehelle vihainen. Todella nöyryyttävää ja epäkunnioittavaa käytöstä häneltä. Ja vielä viimeisenä yrityksenä tekee numeroa siitä, kuinka hän on juhlien isännälle joutunut pahoittelemaan SINUN käytöstäsi. Jos mies osaa kerta olla pahoillaan, miksei pahoittele sinulle sitä että itse käyttäytyy kuin pilaantunut kasa paskaa. Eli saa muut pahoinvoiviksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän