Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen flirttailu häiritsee

Vierailija
09.07.2021 |

Miten oppia sietämään miehen flirttailevaa luonnetta? On siis luonteeltaan sellainen vilkkusilmä ja hyvin avoin myös naisten flirtille. Voi olla että haluaa olla vain mukava ja sen takia olen katsonut asiaa läpi sormien, mutta nyt on alkanut enemmän ahdistaa viime aikaisten tapahtumien jälkeen. Eräs nainen on selkeästi hänestä kiinnostunut ja juhannusjuhlissa drinkkien jälkeen mies ei yhtään esitellyt naisen lähentelyä, nainen istui sohvalla jalat hänen sylissään ja kiherteli, mies ei tehnyt elettäkään ottaakseen etäisyyttä. Itse olin samassa huoneessa toisella puolen tilaa, tunsin itseni todella typeräksi. Viettivät koko illan tuon naisen kanssa supisten jotain, kuulemma ei ollut mitään tärkeää. Todennäköisesti mies oli niin humalassa ettei ymmärtänyt mistään mitään siinä tilanteessa eikä jälkeenpäinkään hänen mielestään mitään ollut tapahtunut kun otin esille etten pidä tuollaisesta käytöksestä. Sellaista flirttailevaa tyyliä on ihan arkisissa tilanteissakin, mutta sitä on vaikea kuvailla. Eniten kuitenkin häiritsee tuo, että ei osaa vetää rajaa siihen jos häntä kohtaan osoitetaan kiinnostusta. Onko mulla vaan niin huono itsetunto että koen oloni tosi epäkunnioitetuksi ja typeräksi?

Kommentit (138)

Vierailija
21/138 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita on nämä, jotka flirttaavat minulle kumppanin kävellessä siinä vieressä. Yleensä katson ohitse tai mulkaisen. Oikeastiko tuollaisesta pitäisi kiinnostua?

Vierailija
22/138 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaita on nämä, jotka flirttaavat minulle kumppanin kävellessä siinä vieressä. Yleensä katson ohitse tai mulkaisen. Oikeastiko tuollaisesta pitäisi kiinnostua?

Taitaa kyllä johtua ihan itsestäsi ja kehonkielestäsi, jos vieraat naiset eivät ymmärrä kumppanisi olevan kumppanisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/138 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kertoo miehen huonosta itsetunnosta kanssasi, kun pitää koko ajan todistella kelposuuttaan muille naisille...

Voi yrittää ottaa "huumorilla", mutta oikeasti aika todella rasittavaa, kun esim. kaikille kassoille pitää jäädä jotain hihittelemään kaupassa, turuilla & toreilla sama juttu kaiken maailman hameväen kanssa, niin ettei asioilta meinaa kotiin joutua koko päivänä. 

Parempi jättää ukkoa aina kotiin ja käydä kylillä omilla kyydeillä.

Vierailija
24/138 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni kertoo miehen huonosta itsetunnosta kanssasi, kun pitää koko ajan todistella kelposuuttaan muille naisille...

Voi yrittää ottaa "huumorilla", mutta oikeasti aika todella rasittavaa, kun esim. kaikille kassoille pitää jäädä jotain hihittelemään kaupassa, turuilla & toreilla sama juttu kaiken maailman hameväen kanssa, niin ettei asioilta meinaa kotiin joutua koko päivänä. 

Parempi jättää ukkoa aina kotiin ja käydä kylillä omilla kyydeillä.

On varmasti totta, että tuollainen kompulsiivinen naistennaurattaminen kertoo varmaan eniten miehen huonosta itsetunnosta. Kaikista oman tuttavapiirin naisista on saatava tietää, että lohkeaisiko näiltä tarpeentullen vai ei.

Vierailija
25/138 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännästi näitä omaan tämänhetkiseen tilanteeseen liittyviä ketjuja pomppii nyt silmille..juuri annoin miehelle tiedoksi, että nyt riittää yhteiselo, kun jäi naapurin siskolle viestittelystä kiinni. Mies oli kertonut että minä lähden tiettynä päivänä lasten kanssa reissuun ja että kaipaisi seksikkään naisen seuraa ja katsotaan mihin asiat johtavat. Minun onnekseni tämä typy omaa kunnollisen moraalin, etsi minun numeron käsiinsä, soitti ja laittoi kuvakaappaukset heidän viesteistään ja kertoi että mies oli myös kysellyt yöpaikkaa työkeikoille. Ei katsonut mies kuulemma tarpeelliseksi mainita asiasta minulle, koska ei ollut mitään keikkaakaan vielä.

Kiitin typyä, sillä olen jo muutaman vuoden koittanut saada miestä kiinni pettämisestä. Töiden yllättävä lisääntyminen, puhelimen vartiointi ja kaikesta yhteisestä tekemisestä pois jättäytyminen, sekä yömyöhään kotiin saapuminen kummasti herättää epäilyksiä toisista naisista. Taitavaa valehtelijaa varten tarttis vedenpitävät todisteet, mutta näin kolmatta lasta odottaessani tämä katkaisi kamelin selän. Mieheltä asiasta kysyessä hän suuttui ja sanoi että ei ole tehnyt mitään. Kun kysyn miksi suuttui, sanoo että häntä on ennenkin epäilty pettämisestä, hmm..hänen edellisestä parisuhteesta on yli 8.v aikaa, sitä edellisestä 13.v. En huuda vihaisena, puhun hyvin harkitusti, että minun kanta tulee selväksi. En oppinut sietämään, vaikka melkein 6.v yritin.

Vierailija
26/138 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex-mieheni oli juuri tuollainen. Flirttaili ja huomioi muita naisia minun läsnä ollessani.

Olin hänen mielestään vain mustasukkainen ja liian herkkä kun sanoin kyseisen käytöksen olevan epäkunnioittavaa ja loukkaavaa.

Tulin siihen tulokseen että mies testasi huonon itsetuntonsa vuoksi jatkuvasti markkina-arvoaan eikä hän rakastanut minua.

Lopulta paljastui että mies oli pettänyt jo pitkään. Minä olin vain joku keneen oli tyydytty mutta sitä ei tietenkään voinut kertoa etten loukkaannu. Onneksi pääsin valehtelevasta petturista eroon.

Vierailija
27/138 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolaa ukkos. Työnnä sormi paskareikään ja hiero eturauhasta. Tee tämä juttu vaikka kauppakeskuksen rullaportaissa. Ei ukko flirtaile enää.

Vierailija
28/138 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisellä elämänkokemuksella en vilkkusilmää enää katselisi. Inhottaa olla jossain showssa tai uimarannalla, kun mies haluaa kännykällä ottaa kuvia niistä kuumimmista tapauksista. En tykkää liikkua hänen kanssa yhdessä, kun huomio on ihan muualla. Pahentunut iän myötä.

Esim. kuntosalilla asettuu niin, että voi katsella treenaavien naisten perseitä. Tämä on vaivaannuttavaa ja noloa. En jaksa olla enää mustasukkainen, mutta ei kyllä ole muitakaan tunteita. Nolottaa ukon puolesta välillä.

Vierailija
29/138 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto tässä alkaa hiipua. Katselen sivusta, kun äijä juhlissa ym kikattelee, kiehnää ja naurattaa likkoja.Juu likkoja, itse on jo yli 40-v. Mies tarkistaa huolella rinnat, jotka vastaan tulevat vaikkapa kaupassa. Kassalla kuitista kieltäytyminenkin pitää hoitaa pää kallellaan, kulmakarva koholla vekkulisti hymyillen. Inhoan uimareissuja, kun siellähän niitä paljaita pintoja ja rintoja on taas välttämätöntä vahdata. Viaton kuitenkin on mielestään mihinkään. Itsellä alkaa olla aika ruma kuva itsestäni ja olemuksestani pikkuhiljaa. Alkaa pikkuhiljaa riittää touhun katseleminen.

Vierailija
30/138 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
31/138 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisellä elämänkokemuksella en vilkkusilmää enää katselisi. Inhottaa olla jossain showssa tai uimarannalla, kun mies haluaa kännykällä ottaa kuvia niistä kuumimmista tapauksista. En tykkää liikkua hänen kanssa yhdessä, kun huomio on ihan muualla. Pahentunut iän myötä.

Esim. kuntosalilla asettuu niin, että voi katsella treenaavien naisten perseitä. Tämä on vaivaannuttavaa ja noloa. En jaksa olla enää mustasukkainen, mutta ei kyllä ole muitakaan tunteita. Nolottaa ukon puolesta välillä.

Hyi hitto…

Vierailija
32/138 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsetunto tässä alkaa hiipua. Katselen sivusta, kun äijä juhlissa ym kikattelee, kiehnää ja naurattaa likkoja.Juu likkoja, itse on jo yli 40-v. Mies tarkistaa huolella rinnat, jotka vastaan tulevat vaikkapa kaupassa. Kassalla kuitista kieltäytyminenkin pitää hoitaa pää kallellaan, kulmakarva koholla vekkulisti hymyillen. Inhoan uimareissuja, kun siellähän niitä paljaita pintoja ja rintoja on taas välttämätöntä vahdata. Viaton kuitenkin on mielestään mihinkään. Itsellä alkaa olla aika ruma kuva itsestäni ja olemuksestani pikkuhiljaa. Alkaa pikkuhiljaa riittää touhun katseleminen.

Yök yök ja yök…

Vierailija
33/138 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on luultavasti paljon korkeatasoisempi kuin sinä

Vierailija
34/138 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollainen käytös on kunnioituksen puutetta, en katselisi.

Vierailija
35/138 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä pettävää juoppoa kattelis.

Vierailija
36/138 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on luultavasti paljon korkeatasoisempi kuin sinä

Korkeatasoinen mies ei juo itseään räkäkänniin juhannusjuhlissa.

Vierailija
37/138 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sulla on olla huono itsetunto että kattelet tollasta ukkoa.

Vierailija
38/138 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök. Minulla OLI joskus parikymppisenä tuollainen "mies" hetken aikaa. Kaikille lirkutteli ja tykkäsi, kun "kaverinaiset" tunki syliin ja pyysivät esimerkiksi hieromaan niskoja. Kuitenkin sai järkyttäviä raivokohtauksia, kun minulla oli hauskaa hänen kaverinsa kanssa (siis läpän heittoa ja ihan syvällisiäkin keskustelutuokioita). Pidin kyllä hänen kaveristaan oikeasti kaverina ja oli äärimmäisen fiksu tyyppi, mutta tein sitä myös tuon exän kiusaksi, kun tykkäsi hieroa muita naisia. Oltiin kumminkin nuoria ja tyhmiä kaikki. Oksettavinta tuollainen käytös on perheellisiltä oikeasti aikuisilta ihmisiltä.

Vierailija
39/138 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua! Minä en tuollaista "vekkulia" katselisi päivääkään. Hyi s**tana!

Vierailija
40/138 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen tarina sitten tänään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä