Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen flirttailu häiritsee

Vierailija
09.07.2021 |

Miten oppia sietämään miehen flirttailevaa luonnetta? On siis luonteeltaan sellainen vilkkusilmä ja hyvin avoin myös naisten flirtille. Voi olla että haluaa olla vain mukava ja sen takia olen katsonut asiaa läpi sormien, mutta nyt on alkanut enemmän ahdistaa viime aikaisten tapahtumien jälkeen. Eräs nainen on selkeästi hänestä kiinnostunut ja juhannusjuhlissa drinkkien jälkeen mies ei yhtään esitellyt naisen lähentelyä, nainen istui sohvalla jalat hänen sylissään ja kiherteli, mies ei tehnyt elettäkään ottaakseen etäisyyttä. Itse olin samassa huoneessa toisella puolen tilaa, tunsin itseni todella typeräksi. Viettivät koko illan tuon naisen kanssa supisten jotain, kuulemma ei ollut mitään tärkeää. Todennäköisesti mies oli niin humalassa ettei ymmärtänyt mistään mitään siinä tilanteessa eikä jälkeenpäinkään hänen mielestään mitään ollut tapahtunut kun otin esille etten pidä tuollaisesta käytöksestä. Sellaista flirttailevaa tyyliä on ihan arkisissa tilanteissakin, mutta sitä on vaikea kuvailla. Eniten kuitenkin häiritsee tuo, että ei osaa vetää rajaa siihen jos häntä kohtaan osoitetaan kiinnostusta. Onko mulla vaan niin huono itsetunto että koen oloni tosi epäkunnioitetuksi ja typeräksi?

Kommentit (138)

Vierailija
1/138 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttaile itse miehille samaan tyyliin, mielellään silloin, kun mies on vielä selvä ja voi jopa älytä jotain. Tai sit voit nauraa, miten turhautuneena se nainen lähti noista juhlista, kun ei saanutkaan miestäsi matkaansa.

Vierailija
2/138 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biletä kotona tämän tahtiin, laita biisi vaikka toistolle, tai luukuta usein, sillä se on sun "uus lempibiisi".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/138 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ois tuolla selvä. En siedä epäkunnioittavaa käytöstä, ko. mies ei selvästi ole kykenevä toista arvostavaan parisuhteseen.

Vierailija
4/138 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pauli?

Vierailija
5/138 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä pitäisi sietää? Ero tulille.

Vierailija
6/138 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah onneksi minulla on asperger-mies. En jaksaisi katella tuollaista.

Vierailija
7/138 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei ois sellanen mies josta useat naiset on kiinnostunu, säkään et ois kiinnostunu siitä

Vierailija
8/138 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mukaan minun pitäisi ottaa rennommin ja olen liian mustasukkainen. Olen jo itsekin alkanut uskoa siihen ja tosissani mietin ylireagoinko.

Ap

Vierailija
9/138 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olisin lähtenyt jo. Kenenkään ei parisuhteessa tarvitse sietää toisen jatkuvaa flirttailua muille.

Vierailija
10/138 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei jatkoon

Vierailija
11/138 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen gulliotus? Jos yli 20-vuotias niin tuskinpa tapojaan muuttaa.

Vierailija
12/138 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen gulliotus? Jos yli 20-vuotias niin tuskinpa tapojaan muuttaa.

32-vuotias eli ihan aikuinen mies.

Ap

Vierailija
13/138 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän meidän miestenkin pitää hyväksyä että nainen flirttailee muille niin mitäs ihmeellistä tässä on?

Vierailija
14/138 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun exäni oli juuri tuon tapainen ja hyvästä syystä onkin exä.  Oli todella raivostuttavaa, kun hän,

jo ikämies piti sitä showta kaikille naisille.  Minä jouduin katselemaan sivusta.

Vierailija
15/138 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet varatutkin miehet ovat kiinnostuneita näkemään, kuinka pitkälle nainen on valmis hänen kanssaan menemään. Tällaisen testailun vuoksi voi sitten jopa pettää, koska mies ei omasta mielestään petä, hän vaan testaa naisen moraalia ja tekee ikään kuin koko yhteisölle palveluksen paljastamalla tämän löysän moraalin.

Vierailija
16/138 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan hänelle jotain naisten flirttailusta. Ei taida nyt mies ymmärtää mikä naisten mielestä on raja, antaa väärät signaalit kihertäjille. Voi tosissaan sanoa että sinä ylireagoit, kun ei vain ymmärrä että 99% naisista ajattelee että kun on lupa koskettaa (jalat syliin) niin on tie auki pöksyihin. Siis ne itse "tooset naiset" ajattelee myös näin, ei vain oma puoliso!

Vierailija
17/138 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän meidän miestenkin pitää hyväksyä että nainen flirttailee muille niin mitäs ihmeellistä tässä on?

Flirttailu on eri asia kuin hakkailu.

Vierailija
18/138 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun exäni oli juuri tuon tapainen ja hyvästä syystä onkin exä.  Oli todella raivostuttavaa, kun hän,

jo ikämies piti sitä showta kaikille naisille.  Minä jouduin katselemaan sivusta.

Sitä on aivan saatanan raivostuttava katsella vierestä. En kestä edes katsoa vieraiden miesten tekevän sitä kumppaneilleen. Monet näistä miehistä eivät edes tajua olevansa vilkkusilmiä ja pelimiehiä, koska heillä ei ole 'aietta' pettää. Tilaisuus se kuitenkin tekee varkaan kenestä tahansa jos on tottunut siihen, että antaa asioiden kehittyä omalla painollaan eikä laita niille stoppia ajoissa.

Vierailija
19/138 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrohan hänelle jotain naisten flirttailusta. Ei taida nyt mies ymmärtää mikä naisten mielestä on raja, antaa väärät signaalit kihertäjille. Voi tosissaan sanoa että sinä ylireagoit, kun ei vain ymmärrä että 99% naisista ajattelee että kun on lupa koskettaa (jalat syliin) niin on tie auki pöksyihin. Siis ne itse "tooset naiset" ajattelee myös näin, ei vain oma puoliso!

Tiedän itsekin tapauksen, jonka mielestä on naisten omalla vastuulla jos kuvittelevat tämän tarkoittavan flirtillään enemmän kuin tarkoittaakaan. On jättänyt taakseen pitkän jonon särkyneitä sydämiä, muttei itse näe tekevänsä mitään väärin jos antaa näiden olettaa.

Vierailija
20/138 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäänbei oo niin ällöttävää kuin flirttaileva ukkomies 🤮.

Jotain seksistä läppää... ja huomion hakuisuutta muilta naisilta !

Menköön omaan karsinaansa. Sonni.