60+ ikäiset! Kertokaa voiko vielä rakastua, onko seksiä, onko intoa ja elämänhalua?
Vai kiikutaanko keinutuolissa, haaveillaan vain puutarhan kukkapenkistä ja eletään selibaatissa? (Tämähän se stereotypia nuorten mielestä on).
Eniten kiinnostaa vieläkö voi ihastua, rakastua, treffailla, ja onko erotiikkaa ollenkaan?
Kommentit (65)
Oon 40 + mutta itse luulisin että tuossa iässä ahdistaa kun useimmilla on vanhemmat ja muut koko iän elämässä olleet sukulaiset ja monet ystävät ym kuolleet.
Pöh! Ei sukulaisten kuolemat mitenkään seksihaluihin vaikuta. Elämästä pitää nauttia, kukin tietysti tavallaan. Elämä voi olla ihanaa, myös seksin suhteen, vaikka ikää onkin jo 60+
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 58v. nainen ja siitä on 17 vuotta, kun olen seksiä harrastanut. En ikinä voisi ajatellakaan, että tämän ikäisenä jotain seksihommia harrastaisin. Häpeän ulkomuotoani ja koen olevani liian vanha.
Sama juttu mulla 59 v, seksiä en enää halua. Muuten ole hyväkuntoinen ja työelämässä. Eikä miehiä ole ikäleideille tarjolla.
Olen alle 70 v. hyvässä kunnossa oleva viriili nainen ja täytyy sanoa, että ikäluokkani miehiltä alkaa jo olla enimmäkseen parasta ennen päiväys ohi ja jos tällaiseen miehen kanssa vielä suhteeseen päätyisi vaarana voisi olla piankin hoitosuhteeseen ajautuminen ja siitä en kyllä haluaisi.
Tietoisuus siitä, että ei voi iän vuoksi yrhdä kaikkea, mitä nuorempana, lannistaa.
Esim ei voi saada lisää lapsia. (Vaikka ei haluaisi, masentavaa, ettei voisi saada, jos haluaisi)