60+ ikäiset! Kertokaa voiko vielä rakastua, onko seksiä, onko intoa ja elämänhalua?
Vai kiikutaanko keinutuolissa, haaveillaan vain puutarhan kukkapenkistä ja eletään selibaatissa? (Tämähän se stereotypia nuorten mielestä on).
Eniten kiinnostaa vieläkö voi ihastua, rakastua, treffailla, ja onko erotiikkaa ollenkaan?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä palstalla moni väittää että on viriiliä ja nuorekasta. En usko. Omat 65v vanhemmat on kärttyisiä käppänöitö joita kiukuttaa kaikki!
Pitäisikö heidän panna sun läsnäollessa?
Ei ne ole sitä tehneet vuosiin. Ovat niin riitaisia keskenään. Haukkuvat toisiaan non-stop…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hölmö kysymys
Miksi 60v porukkaa olisi vauvapalstalla?
Mene muualle kysymyksesi kanssaVoi voi. Kun tämä on aihe vapaa, niin täällä käy jopa 90- kymppisiä. Ainakin lähellä sitä olevia.
Tiedän, käyn usein ja kuulun ns " suuriin ikäluokkiin". Onhan tuo tullut esille monet kerrat.
Täällä on valtavasti 70v ikäisiä, taannoin oli pitkä ketju kansakoulumuistoista!
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on +60, harmaapää kyllä on, mutta rakkautta riittää 30 yhteisen vuodenkin jälkeen ja seksiä on kerran- pari viikossa.
Hyi yök, miten ällö olo tästä tuli. Ihan oikeasti, kaikkea ei tarvi kertoa. Hyi hitto, vanhojen ihmisten seksi, voiko öklömpää ollakaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on +60, harmaapää kyllä on, mutta rakkautta riittää 30 yhteisen vuodenkin jälkeen ja seksiä on kerran- pari viikossa.
Hyi yök, miten ällö olo tästä tuli. Ihan oikeasti, kaikkea ei tarvi kertoa. Hyi hitto, vanhojen ihmisten seksi, voiko öklömpää ollakaan
Sano muuta. Kuvittele nyt joku 75v eläkeläispari äheltämässä. Aina sanotaan että seksi kuuluu kaikille, mutta en nyt niin tiedä…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, semmoset parikymppiset ja vähän päälle, yökyök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano muuta. Kuvittele nyt joku 75v eläkeläispari äheltämässä. Aina sanotaan että seksi kuuluu kaikille, mutta en nyt niin tiedä…
Ajattele, sit on sellasia 30 +, joilla on pienet lapset, ja eikun melaa mekkoon vaan, HYIIIIIII.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä iässä aiot itse lopettaa seksin koska olet liian ällö siihen?
Minä olen 58v. nainen ja siitä on 17 vuotta, kun olen seksiä harrastanut. En ikinä voisi ajatellakaan, että tämän ikäisenä jotain seksihommia harrastaisin. Häpeän ulkomuotoani ja koen olevani liian vanha.
Miksi joku haluaisi vielä miehen riesakseen? Mitä niillä isimahaisilla velttokikuleilla enää tekee?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 58v. nainen ja siitä on 17 vuotta, kun olen seksiä harrastanut. En ikinä voisi ajatellakaan, että tämän ikäisenä jotain seksihommia harrastaisin. Häpeän ulkomuotoani ja koen olevani liian vanha.
Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku haluaisi vielä miehen riesakseen? Mitä niillä isimahaisilla velttokikuleilla enää tekee?
Ja seuraavaksi joku mies tulee sanomaan samanlaista ikänaisista. No, valintojen maailma.
Kun vastauksialukee, niin ei voi tulla muuhun tulokseen kuin että kirjoittajilla on juuri ja juuri korvantaukset kuivuneet. Kuusikymppiset ovat vielä työelämässä ja maksavat teidän Jonnejen ja Jannojen koulutusta. Kai te sentään olette jo lapsilisäiän ohittaneet. Mikesei muka kuusikymppinen voisi vielä löytää uuden kumppanin ja rakastua tulisesti. Eikä se erotiikka ja seksikään ole vielä minnekään kadonneet. Nythän se seksikin voi kukoistaa, kun ei ole enää pelkoa raskaudesta.
Emmä usko, että tuossa iässä enää kun nyt 50+ iässäkin alkaa olla jo ihan out elämästä
Menin toisiin naimisiin leskeksi jäätyäni 59 v. Rakkausavioliitto tuli. Nyt 63 v. Töissä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hölmö kysymys
Miksi 60v porukkaa olisi vauvapalstalla?
Mene muualle kysymyksesi kanssaVoi voi. Kun tämä on aihe vapaa, niin täällä käy jopa 90- kymppisiä. Ainakin lähellä sitä olevia.
Tiedän, käyn usein ja kuulun ns " suuriin ikäluokkiin". Onhan tuo tullut esille monet kerrat.
Ei varmasti käy 90-kymppisiä. Metusalem ei elä enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä te itsekin olette vielä joskus sen ikäisiä. Toivon että muistatte silloin vielä tämän kommentin. 😀
Mä olen 64 vee ja hyvässä kuosissa henkisesti & fyysisesti.
Yrityksistä huolimatta en ole onnistunut löytämään iloista, vireää mieskaveria.
Selibaatissa eläminen johtaa toisinaan seksiuniin.
😇 Pitkän tauon jälkeen tuntuisi varmaan taas ihan neitsyyden menetykseltä.
Luomusti? Vai lääkkeillä?