Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei te lääkevastaiset

Vierailija
14.07.2014 |

Mitä lääkettä otatte sairauteenne jos laillisia lääkkeitä ette ota? Homeopaattisia tai luontaistuotteita?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin lääkevastaiset? En todellakaan joka nippasuun ota lääkettä enkä juokse lääkäriin. Jos on OIKEA vaiva, niin lääkäri auttaa.

Vierailija
2/10 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan ovat lääkevastaisia niin, että mitään tutkittua ja "oikeaa" lääkettä ei voi ottaa. Sen sijaan luontaistuotteet ovat ihan ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholia näemmä av-henkilöt ottavat kaksin käsin kipuihinsa tai sitten nuorisoporukka häiriköi aaveellä.

Vierailija
4/10 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:00"]

Jotkut vaan ovat lääkevastaisia niin, että mitään tutkittua ja "oikeaa" lääkettä ei voi ottaa. Sen sijaan luontaistuotteet ovat ihan ok.

[/quote]

Höpö höpö. Itse en syö lääkkeitä turhaan, vain silloin kun on oikea tarve. Olen selvinnyt kivuista ja vaikeista mielenterveysongelmista ilman lääkkeitä. Siis oikeasti selvinnyt, hoitaen kipujen ja mielenterveysongelmien syyt enkä pelkkiä oireita.

Vierailija
5/10 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:00"]

[/quote]

Höpö höpö. Itse en syö lääkkeitä turhaan, vain silloin kun on oikea tarve. Olen selvinnyt kivuista ja vaikeista mielenterveysongelmista ilman lääkkeitä. Siis oikeasti selvinnyt, hoitaen kipujen ja mielenterveysongelmien syyt enkä pelkkiä oireita.

[/quote]

Ihan sama täällä. Ilman lääkkeitä porskuteltu. Hoitona liikunta, terapia jne.

Vierailija
6/10 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet ovat syntiä.

Vierailija
7/10 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lääkevastainen. Viimeksi olen syönyt mitään lääkettä joutuessani onnettomuuteen v. 2008, jouduin leikkaukseen silloin.

Noin muutoin en käytä lääkkeitä lainkaan; allergiat hävisi kun lopetin kaiken mahdollisen keinotekoisen käytön ravinnossa; ei lisäaineita jne.

Selkä/lihassäryt/kuukautiskivut hoituu lämpimillä kauratyynyillä tai kylmäpusseilla, en juuri sairastele (hyvä vastustuskyky ja terveellinen elämäntapa) ja kaikenlaisia pieniä kikkoja on vuosien varrella oppinut.

Vierailija
8/10 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 ei myöskään käytä mitään keinotekoisia luontaistuotekauppojen "lääkkeitä".

Vierailija
9/10 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bubbo!

Vierailija
10/10 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei ole enää muodissa syödä lääkkeitä turhaan. Ollaan huomattu eräs seikka, se että ihmisen pitää sietää kipua ja pystyy elämään niitten kanssa.