Mitä ajattelisit jos kaikilla lapsillasi olisi ulkomaalainen kumppani?
Kommentit (40)
Ei ole. Lapsen isä on ulkomaalainen.
Poikien kohdalla ok, ei tyttärien.
Ainokaiselleni soisin tomeran kumppanin, joka pitäisi hänet järjestyksessä. Ihan sama, onko suomalainen vai ulkomaalainen ja sukupuolellekin on sama, kumpaakin sukupuolta olevia ehdokkaita on kotiinkin tuotu vuosien varrella
Ihanaa. Voisin paremmin tutustua uusiin kulttuureihin, kun olisi sukua heille.
Perussuomalaisena naisena olen sitä mieltä ulkomaalaiset pysyköön ulkomailla. Rajat kiinni! Niin meillä isäntäkin sanoo.
Ulkomainen olis kiva! Mieluiten Australiasta. Ma. Mu ei kiitos.
Oi ei, naapurin tyttö/poika se on aina perinteisesti ollut, eikä geenit ole siten päässeet sekoittumaan.
Ei minkään valtakunnan vaikutusta, koska asia ei ole minun päätösvallassani eikä kuulu minulle.
Vierailija kirjoitti:
Oi ei, naapurin tyttö/poika se on aina perinteisesti ollut, eikä geenit ole siten päässeet sekoittumaan.
Sarkasmivaroitus!
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan tyttären vanhempi haluaisi jonkun ähhlämin tämän puolisoksi. Kaikki muu kelpaa kyllä.
Ketkä kuuluvat tuohon no no kategoriaan?
Ööh, mitä :D Ei ole lapsia vielä mutta seurustelen keskieurooppalaisen kanssa. Mikä tekee suomalaisesta kumppanista jotenkin hyväksyttävämmän?
No näin tulee oikeastaan väistämättä käymään, kun lapsilla on kaksi kansallisuutta ja kotimaata. Tuskin molemmat sattuisivat löytämään kumppanin, joka ois samaa yhdistelmää, kuin he.
Kaikilla lapsillani (3) on itse asiassa jossain kohtaa ollut ulkomaalainen seurustelukumppani :D. Vanhin tytär asuu Tanskassa ja taitaa viedä sen ulkomaalaisen kumppanin ihan vihille asti.
Mitä tarkoitat "kaikilla"? Ei kai ihmisillä ole enemmän kuin 1, tai max kaksi lasta? Yhdessäkin lapsessa on jo enemmän kuin tarpeeksi. Parasta on olla tietysti ilman lapsia. T. Mies
Hieman liian aikaista seurustellulle 4, 6 ja 9 vuotiaat lapset.
Kunhan ovat akateemisiä työssä käyviä länsimaalaisia miehiä niin ok. Jos olisivat lähi-itä-afrikka-itäeurooppa-latino-linjaa niin ei olisi enää asiaa mun kotiin.
Aasialaisista en ole huolissani kun enpä usko että kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Poikien kohdalla ok, ei tyttärien.
Jepjep. Alanuoleja tuli vaikka noinhan juuri ne mammojen ihkut suklaasimmut pelaa peliä.
Ei sillä ole mitään merkitystä onko ulkomaalainen vai kotimainen. Kunhan ovat sopivat toisilleen.