Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kylllä mä sanon että ystävyys ja kaveruus suhteet ja harrastustoiiminta on ihmisille erittäin tärkeää. Mä en edes kehtaaa lähteä yksin jonnekkin baariiin.

Vierailija
09.07.2021 |

KAverit ympärillä tuo sellaista buustia elämäään, sysää liikkeelle kun yhdessä tiimissä tehdään sellasia asioita mitkä velloo siellä jossain yöpöydän fantasia laatikoissa toteuttamiskelpoiseksi. Vaikka matkustamaan tai muutenvain rilluttelemaan ja päästämään irti iänikuisesta sellaisesta vaikkka itsesäälissä notkumisesta missä kaikki vain seisooo paikallaan ja kello käy kierroksia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole yhtään kavereita. Ystävien hankkiminen on vaikeaa. Olen kiitollinen neljästä kaveristani.

On edes joku, jonka kanssa mennä kaljalle.

Yksinhän baariin mennään, koska etsitään a) seuraa b) kavereita c) halutaan juoda.

Minun harrastukseni ovat sellaisia, että jos toisella ei ole juuri sopivaa energiaa ja vireystilaa, väsyn itse.

En jaksa kateellisuutta, pahansuopuutta, ylimielisyyttä jne. Omat energiat menee siihen. Mielummin olen yksin.

Vierailija
2/6 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin olen tavannut aina mielenkiintoisimmat ihmiset ja parhaimmat tyypit. Kaverin kanssa aika menee jutellessa. Yksin voi ihan hyvin lähteä vaikka mihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, että menet epämukavuusalueelle ja kokeilet yksin olemista ja menemistä eri paikkoihin. Avautuu ihan uusi maailma. Rohkeasti vain, et menetä mitään jos kokeilet 😊

Vierailija
4/6 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen mieluummin yksin, kun huonossa seurassa. 

Vierailija
5/6 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baariin en lähtisi yksin. Olen sen verran ujo että en kehtaisi mennä.

Tosin kai sitä seuraa löytyisi kun loppuillasta tulee höpöteltyä tuntemattomille ja istuttua ihan muissa pöydissä 😅

Elokuviin, syömään, shoppailemaan. Noihin voisin mennä yksin ja olen ollutkin paitsi elokuvissa. Haaveilen siitä että lähtisin yksin leffaan ja syömään. Ei vaan tuu lähdettyä. Edes siis kavereiden kanssa.

Itse olen loppujen lopuksi melko introvertti eli väsyn helposti jos pitää olla sosiaalinen.

Ystäviä ovat silti ihana välillä nähdä ja hyvä että sellaisia on paljon. Olen onnekas.

Vierailija
6/6 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole lapsuuden jälkeen ollut yhtään kaveria eikä ystävää eikä ole kyllä mitenkään elämää rajoittanut. Käyn elokuvissa, ravintoloissa, baareissa, matkoilla, ihan missä vaan yksin. Ja nautin siitä.