Mitä jengiä tämä on jotka eivät vastaa/valehtelvat tartunnanjäljittäjille puhelimessa?
Kommentit (151)
Ahahahahahaha! Länsimainen kermapersenarsisti! Uskomattomia ihmisiä! Uskomattomia!
”Koska tartunnanjäljittäjät ovat melko työllistettyjä, olisi tärkeää, että puheluun vastattaisiin heti”, Laine sanoo.”
Ei kai kukaan voi päivystää puhelimella jatkuvasti ihan vaan, jos jäljittäjä sattuisi soittamaan. Tuskin se vastaamattomuus tahallista on.
Miksi kaikilla pitäisi olla tavoitteena päästä koronasta eroon? Jotkut meistä ajattelevat omilla aivoillaan ja vähän pidemmälle kuin huomiseen.
Vierailija kirjoitti:
”Koska tartunnanjäljittäjät ovat melko työllistettyjä, olisi tärkeää, että puheluun vastattaisiin heti”, Laine sanoo.”
Ei kai kukaan voi päivystää puhelimella jatkuvasti ihan vaan, jos jäljittäjä sattuisi soittamaan. Tuskin se vastaamattomuus tahallista on.
Juuri näin. Mä en pidä kännykkää edes aina mukanani...vain silloin, kun otan käsilaukun mukaan. En esim silloin, kun lähden koiran kanssa lenkille. En myöskään vastaa puhelimeen kesken palaverin tai kun olen tekemässä jotain, mitä ei voi keskeyttää. Laittaisivat perään tekstiviestin ja numeron, johon pitää soittaa.
Miten tartunnanjäljittäjä informoi olevansa oikealla asialla? Onko heillä joku koodi, jonka voi tarkistaa? En ainakaan ala kertoa tuntemattomille soittajille, mitä olen tehnyt ja missä liikkunut ja milloinkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikilla pitäisi olla tavoitteena päästä koronasta eroon? Jotkut meistä ajattelevat omilla aivoillaan ja vähän pidemmälle kuin huomiseen.
Haluat suorittaa korona-holokaustin? Tosi harva kannattaa tuollaisia arvoja kanssasi.
Itse en vastaa yhteenkään puheluun jolle ei löydy yhteystietoja. 99% huijauksia tai ärsyttävää myyntiä.
Vierailija kirjoitti:
En vastaa tuntemattomiin numeroihin.
Mikäli käyt terveyskeskuksessa ja sen jälkeen sulta otteita näytteitä ja lääkäri aikoo soittaa niiden tulokset.
Niin tämä lääkärikin soittaa Tuntemattomasta numerosta. Etkö vastaa tuohonkaan soittoon, kun kerran ilmoitat, ettet vastaa tuntemattomiin nroihin.
Mitä pelkäät tuntemattomista nroista tulevista puheluista?
Sitäkö, että sulle tarjotaan työpaikkaa?
Jos käy testissä ja saa positiivisen tuloksen niin varmaan osaa odottaa jäljittäjien yhteydenottoa.
Mistä tieto, etteivät laita viestiä? Kyllä tuosta saa sen kuvan, että ovat vain itsekkäitä.
Kuule seiska, näillä mainitsemillasi omilla aivollaan ajattelevilla lienee jo korona tuhonnut aivot aika perusteellisesti. Kyllä sitten uikutetaan, kun korona iskee ja teholla maataan letkuissa ja koneissa. Vieläkö ajattelette omilla aivoillanne?
Tosiaankin pitäisi olla joku tunniste soiton näytössä tai muuten tunnistettava numero, esim Hgin terkkarin nro alkaa 310. Sen lisäksi pitäisi lähettää tekstari perään. Ei aina ole puhelin vierellä tai mukana. Aamulla voi olla vaikka suihkussa. En myöskään pidä kännykkää mukana jos ei ole käsilaukkua, esim lenkillä. En myöskään vastaa tuntemattomiin numeroihin. Ei ole kyllä sieltä soitettukaan, olen viettänyt aika eristynyttä elämää ja nyt olen saanut kaksi rokotettakin.
Vierailija kirjoitti:
Samoja persuvajakkeja kuin tällä palstalla 50% öyhöttäjistä. Kaikkea vastustetaan periaatteen vuoksi ja kaikki ihmiset nähdään varmuuden vuoksi vihollisina ja uhkana.
Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi
Jalis-Petereitä ja Tuiskun-Anoja, ja niitä Pietarissa Kiurua syyttäneitä pellejä. Joilla on oikeus. Ja korona on vain kusetusta, eikä tartu muhun ja jos tarttuukin, niin ei kuulu kellekään ja on jonkun muun vika. Näitä, joita täällä palstallakin näkyy harvasepäivä horisemassa maskilampaista ja turhista rajoituksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vastaa tuntemattomiin numeroihin.
Mikäli käyt terveyskeskuksessa ja sen jälkeen sulta otteita näytteitä ja lääkäri aikoo soittaa niiden tulokset.
Niin tämä lääkärikin soittaa Tuntemattomasta numerosta. Etkö vastaa tuohonkaan soittoon, kun kerran ilmoitat, ettet vastaa tuntemattomiin nroihin.
Mitä pelkäät tuntemattomista nroista tulevista puheluista?
Sitäkö, että sulle tarjotaan työpaikkaa?
Meidän terkkarissa lääkäri antaa soittoajan ja on silloin soittanut myös joten tietää varautua.
Mistä tiedät, kuka siellä urkkii menemisiäsi tai olemisiasi? Mistä tiedät, että puhelimessa on koronajäljittäjä eikä joku huijaritietojenkalastelija?
Vierailija kirjoitti:
Jalis-Petereitä ja Tuiskun-Anoja, ja niitä Pietarissa Kiurua syyttäneitä pellejä. Joilla on oikeus. Ja korona on vain kusetusta, eikä tartu muhun ja jos tarttuukin, niin ei kuulu kellekään ja on jonkun muun vika. Näitä, joita täällä palstallakin näkyy harvasepäivä horisemassa maskilampaista ja turhista rajoituksista.
Näitäpä juuri. ”Ne pitää karanteenin jotka haluu - mun pää ei sitä kestä. Pitää saada elää ja näyttää persettä!” Tällaisella mentaliteetilla meidän narsistiset kemapersekakaramme nykyään ovat varustettu.
Taysin tartunnanjäljittäjät ovat kohdanneet yhä enemmän asiatonta käytöstä ja valehtelua viime viikkoina: ”Kukapa niistä soitoista ilahtuisi”
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008113946.html?share=a1bf16a47f1cbdfa…