Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä..just näytettiin keskaria mulle!

Vierailija
09.07.2021 |

Pyöräilin leveää pyörätietä ja ei juuri kulkijoita ja siinä kiltisti pyöräilin omassa reunassani menemään. Sit mua vastaan pyöräili joku keski-ikänen parrakas ukko ja ehkä 10m ennenku kohdattiin nii hän nosti käden pystyyn ja näytti kansainvälistä käsimerkkiä. Ei sanonu mitään, katto vaan ja keskari pystyssä meni ohi!
Siis mitä ihmettä..mitä väärää tein

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummassakohan reunassa se sinun oma reunasi mahtoikaan olla kulkusuunnastasi katsottuna? Olisitpa ymmärtänyt tämän tärkeimmänkin tiedon kertoa, mutta kun ei riitä, niin ei riitä!

Vierailija
22/27 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummassakohan reunassa se sinun oma reunasi mahtoikaan olla kulkusuunnastasi katsottuna? Olisitpa ymmärtänyt tämän tärkeimmänkin tiedon kertoa, mutta kun ei riitä, niin ei riitä!

Oikeaa laitaa fillaroin rauhallisesti menemään. En mennyt keskellä, tuijottanut puhelinta ja tukkinut koko tietä tms minkä joku vois tulkita häiritseväksi liikennekäyttäytymiseksi. Ajokortti ollu jo kohta 20v niin kyllä sitä liikennesäännöistä sen verran on kartalla :)

Mut joo.. kaikenlaisia hörhöjä tähän maailman mahtuu ja tosiaan ei ainakaan ite uskalla alkaa kommentoimaan mitään vastaankaan vastaaville tyypeille, koska ei kyllä ikinä tiedä kuinka pimeitä ihmiset on..saa pian puukosta tms.

Mut tosiaan vaan alkoi ihmetyttään ihmisten käytös nykyään..

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä blogissa joku kertoi myös ihan samanlaisesta tapauksesta. Liekö ollut sama ukko kyseessä.

Vierailija
24/27 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen ilmapiiri on niin huono ja miehiä saa mollata miten lystää, myös julkisuudessa. Sitä se sitten teettää.

Vierailija
25/27 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä pyöräilin aamulla töihin ja ohitin mennessäni pariskunnan joka käveli koko pyörätien leveydeltä. Nainen vasemmassa laidassa ja mies keskellä. Ku mies huomas mun tulevan takaa hän väisti naisen puoleen, niin pääsin heidän ohi, eikä siinä mitään ihmeellistä, mutta jostain syystä eukko alko syytän kirosanoja ja huudella perääni. Aivan outo tilanne.. mutta ilmeisesti eurolla teki sit vaan mieli huudella huvikseen. Että ihmiset on tosissaan sekasi päästään

Vierailija
26/27 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eukolla…ei eurolla

Vierailija
27/27 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä riittää, ja jostain kumman syystä ne ovat aina vanhoja ukkoja tai pikkupoikia. Teinit ja nuoremmat miehet ovat ok. Hölkkäsin yhtenä iltana kaupungin keskustan liepeillä ja ohitin poikaporukan, iältään jotain 10-12-vuotiaita. Huusivat mulle että "Mitä lihava h**ra, jaksaa jaksaa". Eikä ole ensimmäinen kerta että nimenomaan pienet pojat möläyttävät jotain ilkeää, olen hieman oppinut pelkäämään heitä. Kuulostaa säälittävältä, mutta mitä näistä tulee aikuisena?