Multa taidettiin poistaa kuvien lähetys,
laitoin niitä oksennuskuvia kuvaamaan olotilaani. En lähetellyt niitä seksuaalisessa mielessä, jos joku niin ajatteli. Ihan vaan kun yökötti, en tiennyt, että joku saa niistä kiksejä.
Testi
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 23:16"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 23:15"]
Siis väännän rautalangasta. Sekä uloste- että oksennuskuvat ovat ällöttäviä. Ei sellaisia kiitos, eikä muitakaan eritteitä. Eiköhän niistä pitäville löydy joku oma fooruminsa.
[/quote]
Sitten ei mitään seksuaalisuuteen liittyvää. Kaikille löytyy omat kannattajaryhmässä.
[/quote]
Aivan, ei muitakaan seksuaalisia kuvia.
Nyt sitten ihan kaikki tissivako sun muut kuvat myös pannaan. Niitä on täällä ollut ja mammojen tussuja kanssa.
Saiko ne kaikki tussukuvan laittaneet bannin?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 23:18"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 23:15"]
Siis väännän rautalangasta. Sekä uloste- että oksennuskuvat ovat ällöttäviä. Ei sellaisia kiitos, eikä muitakaan eritteitä. Eiköhän niistä pitäville löydy joku oma fooruminsa.
[/quote]
Arvelet, että laitoin oksennuskuvia kun niistä tykkään??
No kuuleppa nyt, jos et vielä älynnyt, laitoin ne kun mua oksetti ne muut kuvat. Miten tän sulle selitän että tajuat? En siis tykkää oksennuskuvista!!
ap
[/quote]
Et sinäkään kovin fiksulta vaikuta jos keskityt vain tekemään muille kiusaa. Pilaamaan toisten nautinnon. Itse olin niistä jo nähnyt parhaat oksennuskuvat.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 23:19"]
Onko joku väittänyt, että vain seksuaalisväritteiset kuvat poistetaan, vai miksi kuvittelet että joku luulee että kiihotut oksennuskuvista?
[/quote]
Ei ole, en kyllä ymmärrä mitä niissä oksennuskuvissa oli vikana.
Ne olivat juuri siihen ketjuun sopivia kuvia. Laittaisin ne uudelleenkin. Sinne moni kirjoitti, että ne kuvat ulostepanoista oksettaa, miten se eroaa sitten jos kuvalla saman ilmaisee?
ap.
Onko joku väittänyt, että vain seksuaalisväritteiset kuvat poistetaan, vai miksi kuvittelet että joku luulee että kiihotut oksennuskuvista?