Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, vastaa rehellisesti: Oletko koskaan ihastunut/rakastunut naiseen?

Vierailija
14.07.2014 |

Tai tuntenut edes jonkinlaiste vetoa samaa sukupuolta olevaan? Onko sellaisia ihmisiä oikeasti, jotka eivät pysty tuntemaan millään tasolla seksuaalista vetovoimaa toiseen henkilön sukupuolen takia? 

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Olen ollut hullun ihastustunut yli vuoden mieheni naispuoliseen kaveriin. Kamalaa ja tunne ei lähde pois! Mietin aina ja unelmoin tästä naisesta... Enkä siis tapaa häntä koskaan, mieheni vaan, emme tapaile toistemme kavereita joten en saa edes nähdä tätä vahvan ihastuksen kohdettani :/ olen ehkä jopa rakastunut, tunteeni ovat niin vahvat ja eivät laannu ja mietin tätä henkilöä aina ja unelmoiden... :( sairastahan tämä on, kun kyseessä on vain kaukainen tuttu! Mutta en mahda tunteilleni mitään... Jännää että alkuaikoina olin todella mustasukkainen tästä tyypistä, ja sitten tuli täyskäännös :D

Vierailija
42/112 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Olen ihastunut vahvasti useisiin ja myös rakastunut muutamaan. Seksiä olen harrastanut kahden naisen kanssa, mutta vain kertaalleen hyytävässä jännityksessä. Toiset ihmiset ovat kiihottavia, olivat he sitten miehiä tai naisia. Toiset eivät ole. Tippaakaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut :))!!!

Vierailija
44/112 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut varsinaisesti ihastunut, siis niin että minulta olisi viety jalat alta. Mutta jotain mielenkiintoa olen tuntenut ja kerran olisin halunnut kokeilla yhtä viikonloppua kauniin ja huumorintajuisen naisen kanssa jonka kanssa kemiat kohtasivat. Hän on upea ihminen ja jos uskaltautuisin kokeilemaan naista makuuhuoneessa, hän olisi se jolle soittaisin. En kuitenkaan ole koskaan seurustellut naisen kanssa. Tämän ystäväni kanssa vietimme yön yhdessä vierekkäin ja suudellen mutta muuta ei tapahtunut.

Vierailija
45/112 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ihastunut, rakastunut ja tuntenut samanlaista vetovoimaa kuin miehiin. toki joidenkin kanssa synkkaa todella hyvin, mutta ystävyystasolla.

sinällään jännää, koska kyllä mun mielestä naisvartalo on kaunis.

Vierailija
46/112 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 21:36"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 21:11"]

En ole ikinä tuntenut minkäänlaista vetoa naiseen, vaikka naisvartalo onkin mielestäni yleensä kauniimpi ja eroottisempi kuin miehen vartalo.

[/quote]

Täsmälleen sama täällä. Kiihotun esim. naisten alastonkuvia katsellessa, mutta se ei johdu siitä että ko. nainen kiinnostaisi, vaan siitä että samastun siihen alastomaan naiseen. En koskaan ole ihastunut kehenkään naiseen, vaikka mielestäni se olisi ihan ok.

[/quote]

klassinen ajatusvirhe. Ei hätää, siitä pääsee kyllä ylitse. Kunhan pääsee kaksoispeiliasetelmaan naisten väliseen seksiin.

Vierailija
47/112 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut ja ihailen usein kauniita naisia, mutta en olen koskaan tuntenut minkäänlaista seksuaalista vetovoimaa naisen lähellä. Nainen voi hieroa ja hyväillä minua, mutta se tuntuu vain hyvältä tai rentouttavalta, mutta vain miehen seurassa iskee sellainen lantioita kuumottava himo :)

Vierailija
48/112 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
49/112 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan aiemmin. Jonkinlaisia ihmeellisiä tuntemuksia, suudelmahaaveita ja sen sellaisia ollut, mutta kaikki seksuaalisväritteinen on ollut nou-nou. Mutta nyt. Ihastuin taas naiseen, mutta nyt mukana on koko paketti. Näen hänestä aika villejä unia :D Että ehkä sitä löytää itsestään bi-henkisyyttä näin kypsemmälläkin iällä. Erosin juuri miehestä, joten elättelen toiveita, että seuraavaksi saisin tätä kyseistä naista, mutta en tosiaan tiedä, onko hän minne suuntaan kallellaan...

Vierailija
50/112 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, koskaan minkäänlaista.

Vierailija
51/112 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut kyllä :) Ja nähnyt päiväunia hänestä.. ;)

Vierailija
52/112 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran olen.

Vierailija
53/112 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Pussannutkin olen naisen kanssa, ei aiheuttanut mitään tunteita.

Vierailija
54/112 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen

Vierailija
55/112 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihastunut kyllä, mutta en ole koskaan tuntenut seksuaalista vetovoimaa

Vierailija
56/112 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tuntenut minkäänlaista vetoa naiseen, vaikka naisvartalo onkin mielestäni yleensä kauniimpi ja eroottisempi kuin miehen vartalo.

Vierailija
57/112 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain olen tuntenut. Kerran näin seksiuntakin.

Vierailija
58/112 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, kaksi kertaa todella vahvasti. Valitettavasti kummankaan kanssa seurustelusta ei olisi tullut mitään, vaikka toinen näistä naisista ei ihan täysin hetero olekaan. En koskaan kertonut kummallekaan.

Olen niin kyynistynyt miesten suhteen, että olen alkanut toivoa, että kohdalleni osuisi joku kiva nainen.

Vierailija
59/112 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Kaksi vuotta sitten vielä olin niin hetero, mutta sitten ihastuin ekaa kertaa naiseen ja siitä se lähti. Jos nykyisen, miehen, kanssa joskus käy jotain, niin vaihdan naisiin kokonaan.

t. bi

Vierailija
60/112 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minulla on tosin ollut harvakseltaan pieniä ihastuksen tunteita, mutta ne eivät koskaan ole samanlaisia kuin miehiä kohtaan. Hetken pariin ystävään. Apteekissa jokin aika sitten oli kaunis ja älykkään oloinen nuori, vaikka itseäni vähän vanhempi farmaseutti, joka kysymättä asiantuntevasti komensi minua lääkkeen käytön kanssa. Puhui minulle kuin olisin hieman tyhmä ja pidin siitä jostakin syystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi