Neljät kengät kaupunkilomalle?
Katulenkkarit, sporttisandaalit, erit kevyet nahkasandaalit ja iltamenoihin nätimmät puukengät. Ok?
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 12:05"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 11:58"]
Ihan ok jos matkalaukkuun vaan mahtuu. Harkitsisin toisten sandaalien poisjättämistä. Kävele oikein pitkät matkat lenkkareilla ja ota mukaan vain yhdet, mukavat nahkasandaalit jos sinulla on sellaiset. Niillä voi kävellä pitkiäkin matkoja ja näyttävät silti kivoilta.
Millaiset mahtavat olla "nätit, iltamenoon soveltuvat puukengät"? En osaa kuvitella, tulee mieleen vaan kukkakuvioisia hollannikkaita :D
[/quote]
mulla on swedish hasbeensit, googlaa. Ap
[/quote]mutta mikä malli niistä??
Miten pitkä reissu luvassa ja millaisiin kaupunkioloihin (kuinka kuuma, sataako)? Yleensä koitan pitää kenkämäärän minimissä painon takia, niin neljä paria kuulostaa paljolta. Sporttisandaalit ei taida olla kuntoiluun tarkoitetut vaan kävelyyn vaan?
Kauanko olet? Aika paljolta kuulostaa, onko vielä jalassa yhdet?
Itse otan yleensä kävelykengät (tennarit tms.) ja siistit sandaalit (jos matka lämpimään kohteeseen) sekä lenkkarit koska käyn juoksemassa joka matkalla. Näistä yhdet lentäessä jalassa. Jos pidempään/ rantaloma, niin rannalle ehkä yhdet kengät vielä. Mutta kai sitä voi ottaa vaikka kaikki kenkänsä jos jaksaa raahata.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 12:43"]
Miten pitkä reissu luvassa ja millaisiin kaupunkioloihin (kuinka kuuma, sataako)? Yleensä koitan pitää kenkämäärän minimissä painon takia, niin neljä paria kuulostaa paljolta. Sporttisandaalit ei taida olla kuntoiluun tarkoitetut vaan kävelyyn vaan?
[/quote]
parin viikon reissu, sataa ja paistaa.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 12:40"]
Ihan ok jos matkalaukkuun vaan mahtuu. Harkitsisin toisten sandaalien poisjättämistä. Kävele oikein pitkät matkat lenkkareilla ja ota mukaan vain yhdet, mukavat nahkasandaalit jos sinulla on sellaiset. Niillä voi kävellä pitkiäkin matkoja ja näyttävät silti kivoilta.
Millaiset mahtavat olla "nätit, iltamenoon soveltuvat puukengät"? En osaa kuvitella, tulee mieleen vaan kukkakuvioisia hollannikkaita :D
[/quote]
[/quote]
miten se liittyy aaiaan mitenkään, eka kyselijä sai mielikuvan kengistäni. Eikä ole hollatilaisia puukenkiä kukkakuosilla. Nilkkaremmi ja korkea korko.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 12:49"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 12:40"]
[/quote]
[/quote]
miten se liittyy aaiaan mitenkään, eka kyselijä sai mielikuvan kengistäni. Eikä ole hollatilaisia puukenkiä kukkakuosilla. Nilkkaremmi ja korkea korko.
[/quote]Oletko huomannut että aika erilaisia malleja on mainitsemallasi merkillä... Niin, siis jos sulla sellaiset olisi.
No, sähän ne laukut kantamaan joudut, en minä. Itse en ottaisi kuin kahdet kengät: toiset hyvät kävelykengät (näillä säillä todennäköisesti sandaalit) ja toiset iltakäyttöön sopivat korkkarit.
Miksi ap aloitat tällaisen ketjun kun neuvot eivät kelpaakaan? Vai halusitko vain provoilla että olisit matkalle menossa ja kenkiä riittää pakattavaksi asti ?
Harmi kun joskus ihmiset ihan oikeasti haluaisivat kuulla neuvoja ja vinkkejä, ei jaksa vastata kun osa tällaisia trolleja.
Minulle riittää kahdet...sporttisandaalit ja juhlasandaalit. Ja matkalaukkuun pakkaan vain juhlasandaalit ja ne toiset laitan jalkaan lentokoneeseen.
Ottaisin joko lenkkarit tai sporttisandaalit, ellei kyseessä ole pidempi matka
Itse ottaisin siistit tennarit, sandaalit ja iltakengät.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 11:53"]
Katulenkkarit, sporttisandaalit, erit kevyet nahkasandaalit ja iltamenoihin nätimmät puukengät. Ok?
[/quote]
Kyllä kaksien pitäisi riittää. Kävelyyn ja päiviksi katulenkkarit ja muuhun menon jotkut nätit, mutta silti kohtuu käyttökelpoiset kengät.
Kokemuksesta olen oppinut, että pakkaan mukaan aina kahdet hyvät kengät, jos aiomuksena on kävellä paljon ja yleensä on.
Lisäsi sitten iltamenoihin jotain kevyempää. Puukengät vaihtaisin toisiin pelkästään painonsa takia, utta taitaa olla myös tyylikysymys?
Kyllä yhdet kunnon sandaalit riittää, enintään kahdet!
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 12:09"]Lisäsi sitten iltamenoihin jotain kevyempää. Puukengät vaihtaisin toisiin pelkästään painonsa takia, utta taitaa olla myös tyylikysymys?[/quote]
Samaa mieltä puukengistä ja platformeista. Painavat hirveästi (saatetaan puhua jopa kilosta) ja vievät tilaa laukusta. Joskus olen kyllä pistänyt "iltakengiksi" ottamani platformit myös lennolle, kyseessä ovat olleet melko eleettömät kengät, joilla on myös tanssittu läpi yön.