Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies tuli kotiin

Vierailija
14.07.2014 |

lahti katsomaan pelia ja sanoi (lupasi moneen kertaan pyytamatta) tulla heti sen jalkeen kotiin. olen vahan kipeana ja herkkauninen ja tiesin heraavani kun mies tulee takasin, oisin tosissani halunnu nukkua.

mies tuli viidelta kannissa ja nukkuu nyt.

taa ei ole eka kerta, mies ei pida lupauksiaan.Hirvee selittely joka kerta, oon aina vaan pienen kiukuttelun jalkeen unohtanu ja antanu olla.

tuntuu ettei mies kunnioita mua yhtaan.

kuinka saisin kunnioitusta vai onko mahdotonta?

oon surullinen ja vasynyt.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 10:37"]Taitaa olla kyse nyt vaan siitä että ap:ta vituttaa kun ukko oli baarissa ja sillä oli hauskaa. Mikset mennyt mukaan? Mieskin on varmaan helvetin onnellinen kun kotona odottaa aina yks naamavääränä valmiina kiukuttelemaan ja nalkuttamaan.

[/quote]

Ymmärryksessäkin vikaa.

Vierailija
22/25 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 10:40"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 10:36"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 10:23"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 10:20"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 10:17"]Hei oikeesti, älä viitsi. Mies on ollut peliä katsomassa ja pitämäsä hauskaa! Olisit laittanut korvatulpat.

[/quote]

Lupauksistahan tässä on kyse . Ei tulpista. Jos susta on ihan ok valehdella niin onnea.

[/quote]

No olithan nukkumassa kuitenkin? Mitä jos sulla on kavereiden kanssa hauskaa ja haluat jäädä pidempään? Ei varmaan halunnut soittaa ja herättää rouva herkkäunista.

[/quote]

Eikö se kertonut se olevan tapa eikä "on kerran hauskaa".

[/quote]

No en ihmettele jos tuollainen pirttihirmu kotona kotona odottamassa. Ei se mies varmaan saisi lupaa lähteä pois kotoa jos kertoisi et menee myöhään. KAVEREIDEN KANSSA KALJALLA.

[/quote]

Mun mies on siis saanut mennä. Se on jokaisen vapaa tahto. Taidat olla hieman tyhmä. Sanasta tässä on kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää, että miksi jotkut on alapeukuttaneet ap:n aloitusta? Onko heidän mielestään okei olla pitämättä lupauksiaan? Ap kertoi, että mies oli luvannut tulla kotiin heti matsin jälkeen. Ei kuitenkaan pitänyt lupaustaan ja ei kuulema ollut ensimmäinen kerta. Turha vedota siihen, että sehän katsoi vaan matsia ja otti pari kaljaa. Kyse on kunnioituksesta ja luottamuksesta. Parisuhteessa on voitava luottaa siihen mitä toinen sanoo. Parisuhteessa on kuitenkin annettava toiselle tilaa ja myös saatava sitä. Homma olis ollut ihan ok, jos ap:n mies olisi kertonut lähtevänsä katsomaan matsia, ottavansa siinä vähän olutta ja kertonut, että voi mennä myöhään, joten ei kannata valvoa ja odotella. Niin parisuhteessa voi ja kuuluu toimia. Olla rehellinen. Nää ap:n viestiä alapeukuttaneet ilmeisesti operoi omassa suhteessaan ihan toisenlaisilla säännöillä, mutta se on heidän oma tappionsa.

Vierailija
24/25 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tosiaan on luvannut monta kertaa "pyytämättä", että tulee heti pelin jälkeen kotiin, taitaa baariin lähtöluvat olla kiven alla ukollas?

Vierailija
25/25 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 10:50"]Jos tosiaan on luvannut monta kertaa "pyytämättä", että tulee heti pelin jälkeen kotiin, taitaa baariin lähtöluvat olla kiven alla ukollas?

[/quote]

Vai olisiko ukko vaan tyhmä ja kusettaja ja nainen liian kärsivällinen.