Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ex ajaa iltaisin autolla mun kodin edestä

Vierailija
21.07.2014 |

Inhottaa, ex jättää lapset nyksälle hoitoon ja lähtee harrastamaan... Tämän jälkeen, kun harrastus ohitse, ajaa mun kodin edestä hiljaa. Kyttääkö mua? Kotini ei ole matkalla, vaan tänne syrjään on erikseen ajettava tullakseen. Naapuri kertoi. Lapset todellakin siellä, eikä mitään asiaa tänne saakka. Harrastus vähän matkan päässä. Tuli sit tänne ajelemaan...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kytiksellä...dundundundunduuu

Vierailija
2/22 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää, erosta jo pari vuotta. Mies itse vielä lähti ja jätti. Nyt sitten ajelee täällä - eikä valitettavasti ole ensimmäinen kerta, kun naapuri on hänet nähnyt.

Eipä kukaan voi kieltää ajamasta talon ohitse. Miehet ovat hulluja. ..:-D

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla, että mies käy vasta nyt läpi eroa, muistelee menneitä aikoja hyvällä tai pahalla?

Vierailija
4/22 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 23:34"]Voisiko olla, että mies käy vasta nyt läpi eroa, muistelee menneitä aikoja hyvällä tai pahalla?

[/quote]

Vituttaa jengi jotka käy erojaan läpi uudessa suhteessa.

Saatana

Vierailija
5/22 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoiko exäsi sinut lennosta?

Vierailija
6/22 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex vaihtoi lennosta petettyään ensin. Itselläni ei ole uutta kumppania, vaikkapa tilaisuuksia olisi, olen halunnut ensin toipua. Olen ihan nätti ja koulutettu ym.

Vierailija
7/22 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex taas ei voisi vähempää kiinnostaa, mutta harmittaa ja ihmetyttää tuollainen ajelu.ap

Vierailija
8/22 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 23:34"]Voisiko olla, että mies käy vasta nyt läpi eroa, muistelee menneitä aikoja hyvällä tai pahalla?

[/quote]

Vituttaa jengi jotka käy erojaan läpi uudessa suhteessa.

Saatana

[/quote]

Toisaalta jos pettää ja alkaa toiseksi naiseksi, niin mitä muuta voisi olettaa? Että toinen joutuu suremaan eron jossain vaiheessa. Ehkä alkuhuuma on nyt poissa.

Vierailija
9/22 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 23:24"]Ärsyttävää, erosta jo pari vuotta. Mies itse vielä lähti ja jätti. Nyt sitten ajelee täällä - eikä valitettavasti ole ensimmäinen kerta, kun naapuri on hänet nähnyt.

Eipä kukaan voi kieltää ajamasta talon ohitse. Miehet ovat hulluja. ..:-D

Ap

[/quote]

Itse asiassa lähestymiskielto kieltää, mutta et varmaan halua sellaista tällaisen vuoksi hakea.

Vierailija
10/22 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitseasiasta nyxän kuullen kun haet lapsia.  (Iloisella äänellä: ) "Ai kävitkin meillä päin eilen? Naapuri näki kun ajoit hitaasti ohi..." Varmista, että näet molempien ilmeet kun kerrot.

Vierailija
11/22 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 07:24"]

Mainitseasiasta nyxän kuullen kun haet lapsia.  (Iloisella äänellä: ) "Ai kävitkin meillä päin eilen? Naapuri näki kun ajoit hitaasti ohi..." Varmista, että näet molempien ilmeet kun kerrot.

[/quote]

Tämä on hyvä. Johan loppuu ajelut.

Vierailija
12/22 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 07:33"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 07:24"]

[/quote]

[/quote]

Ex tuo lapset minulle, joten nyxää en tapaa. Joskus laitoin viestin hänelle exän ahdistelusta, mutta eipä ollut pidempiaikaista apua. Mitä sillä tiedolla tekee, missä olen tai olenko kotona tms. En voi käsittää... mitä järkeä? Ap

Vierailija
13/22 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 09:41"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 07:33"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 07:24"]

[/quote]

[/quote]

Ex tuo lapset minulle, joten nyxää en tapaa. Joskus laitoin viestin hänelle exän ahdistelusta, mutta eipä ollut pidempiaikaista apua. Mitä sillä tiedolla tekee, missä olen tai olenko kotona tms. En voi käsittää... mitä järkeä? Ap

[/quote]

Aiemmin ahdistelu oli soittelua jatkuvasti, viestejä kun lapset hänellä. Ap

Vierailija
14/22 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkunaan lappu jotta syö kakkaa stalkkeri.

Vierailija
15/22 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, jos olisit iso tyttö ja puhuisit sen entisen rakkaan puolisosi kanssa?!

Vierailija
16/22 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy suoraan, mitä sitä nyt mutkan kautta kysellä kun kerran hyvin toisenne olette tunteneet. Laitat sähköpostilla mustaa valkoisella suoran kysymyksen. Kirjoitat, että olette toistuvasti nähneet tämän ja kysyt syytä, vastaus sähköpostilla ja mahdollisimman pian tai viet asian eteenpäin koska sinua alkaa ahdistamaan tämä jatkuva kyttäys. Et voi hävitä tässä keskustelussa. Miksi olet sietänyt kyttäämistä näin pitkään?

Vierailija
17/22 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 09:47"]Mitä, jos olisit iso tyttö ja puhuisit sen entisen rakkaan puolisosi kanssa?!

[/quote]

Ai kysyisin, että miksi ajelet mun kulmilla...?:-)

Mitä luulet, että vastaisi? Ap

Vierailija
18/22 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 09:48"]Kysy suoraan, mitä sitä nyt mutkan kautta kysellä kun kerran hyvin toisenne olette tunteneet. Laitat sähköpostilla mustaa valkoisella suoran kysymyksen. Kirjoitat, että olette toistuvasti nähneet tämän ja kysyt syytä, vastaus sähköpostilla ja mahdollisimman pian tai viet asian eteenpäin koska sinua alkaa ahdistamaan tämä jatkuva kyttäys. Et voi hävitä tässä keskustelussa. Miksi olet sietänyt kyttäämistä näin pitkään?

[/quote]

Luulin, että se olisi jo ohitse, mutta naapuri tosiaan soitti eilen. Ap

Vierailija
19/22 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 09:49"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 09:47"]Mitä, jos olisit iso tyttö ja puhuisit sen entisen rakkaan puolisosi kanssa?!

[/quote]

Ai kysyisin, että miksi ajelet mun kulmilla...?:-)

Mitä luulet, että vastaisi? Ap

[/quote]

Ylipäätänsä teidän erosta jne... Eron alkutiimellyksessä saattaa jäädä asioita käsittelemättä ja varmasti sanottu jotakin äkkiväärääkin. Puhdistaisitte vähän pöytää niinkuin aikuiset ihmiset tekee jne...

Vierailija
20/22 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihmetyttää, mikä kyttäyspolitiikka on taustalla? En voi käsittää, miksi joku noin toimii? Oikeastaan siihen haen vastausta, jonka tietää vain ex- jos hänkään.