Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

aliexpress.com

Vierailija
13.07.2014 |

onko kukaan koskaan tilannut tuolta mitään?

Kommentit (132)

Vierailija
101/132 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aliexpress on erinomainen kauppa mutta muutama seikka pitää tietää. Pikkukiinalaisella on hyvä Aliexpress opas ensikertalaiselle.

Vierailija
102/132 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Black Friday tulossa, ja Alissa usein hyviä tarjouksia. Valitettavasti toimitus niin hidasta nykyään että ei välttämättä ehdi jouluksi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/132 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Löysin kivan mekon aliexpressistä. Kuitenkin sivulla oli merkintä min 200 peace order. Siis tarkoittaako tämä että jos tilaan niin sieltä on tulossa 200 kpl ko mekkoja?

Vierailija
104/132 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistatilailija kirjoitti:

Jos haluaa kokeilla Aliexpressistä tilaamista, niin 25$ ostosta saa 10$ takaisin, kun tekee oston.

www.ebates.com cashback sivuston kautta. Eli rekisteröityy vaan tonne ja menee aliexpressin sivuille niiden kautta. Rahat saa sitten Paypaliin.

Kiitos vinkistä.

Vierailija
105/132 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tilannu aliexpressiltä ja en tyytymätönkään ole, jos postereissa on vähän ei kovin laadukasta, puhelin kuoria kannattaa, kun naurettavan halvalla saa ni mikä ettei?

Vierailija
106/132 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tilannu aliexpressiltä ja en tyytymätönkään ole, jos postereissa on vähän ei kovin laadukasta, puhelin kuoria kannattaa, kun naurettavan halvalla saa ni mikä ettei?

Kiinastahan ne tulee, ja kiinan laatu on siinä ja siinä. Pientä krääsää on kiva tilailla luotetuilta myyjiltä.

Vierailija
107/132 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin juuri Rasberry pi 4:seen kotelon, muuntajan, muistikortin ja micro-hdmi johdon ja jäähdyssiilit ja tuulettimen. 

Yht. 13,11 e.

Itse tietokoneen ostin Poverilta tarjouksesta 49e. 

Vierailija
108/132 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia Aliexpress - http://tonzes.com/aliexpress.htm Olen tilannut erittääin paljon elektroniikka tuotteiden varaosia eikä ongelmia ole ollut kertaakaan.

Vierailija
109/132 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska putiikki mennyt jo kaks kuukautta tilauksesta näyttää muka olevan amsterdamissa.😖

Vierailija
110/132 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea paikka tiolata tavaraa, ainakin osa myyjistä ei tiedä edes mitä myy. Itse sain tuotteen kuukauden jälkeen tilauksesta ja ei ollut ollenkaan sopiva moottoripyörääni, vaikka kirjoituksessa sopii kyseiseen malliin. Nyt pyydetään palauttamaan tuote josta maksoin tullin 32,08e ja sitten pitää vielä toimituskulutkin maksaa Kiinaan. Eli häviän tässä 50-60 euroa jos palautan tuotteen joka on väärä. Aliexpress tulee kyllä riita tilanteissä mukaan mutta on kauppiaiden puolella. Ei ole mitään järkeä tilata ainakaan kalliimpaa tavaraa heiltä..

Vierailija
111/132 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Tuotteet hyviä. Kannattaa olla tarkka esineitä tilatessa että onko kyseessä sentit vai millit tilatessa ettei koko yllätä

Vierailija
112/132 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä tuotteita paljon. Mutten enää tähän aikaan sieltä joululahjoja tilaisi, tuskin ehtisi ennen joulua perille

Vierailija
113/132 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut, mutta tietysti pitää olla tarkkana siitä, mitä tilaa. Katson yleensä kuinka paljon aikaisempia tilauksia tuotteesta on, tsekkaan palautteet ja etenkin kuvat. Vaatteita en paljonkaan tilaa, koska en jaksa säätää kokojen ja istuvuuden kanssa. Yleensä ilmoittavat sivuilla aasialaisissa kokoluokissa, mutta joka tuotteista pitäisi olla koot sentteinä tiedossa, eli jos tilaat vaatteita niin mittaa itsesi huolella.

Jos tuote on ollut huono, olen reklamoinut ja saanut aina rahat takaisin. Vilunkipelistä annan palautteen, ymmärtääkseni AliExpress valvoo myyjiä varsin ankarasti.

Vierailija
114/132 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä nuo reviewsit ja kehumiset ole kauppiaan kehottamia, tiä onko edes oikeiden ostajien kaikki.

sitten muuttuvat yhtäkkiä.

Vierailija
115/132 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin juuri, kesästä tähän päivään olen tilannut 25 tuotetta, niistä 6 on hävinnyt matkalla eli ei ole saapunut. Rahat olen kyllä saanut takaisin kun olen tehnyt "disputen" sovelluksen kautta. Ennen kun tilailin niin aina kaikki saapui perille, jotenkin huonontunut tuo homma sekä myyjät yrittää kusettaa herkemmin pyytämällä viesteissä maksamaan lisää rahaa jotta voivat lähettää tuotteet ja myös lähettelevät ilman seurantakoodia joten ei tietoakaan onko tilaus ikinä tulossa. Taidan lopettaa tiöailun koska hermot menee jos odotat tuotteita yli kuukauden ja mitään ei tule.

Vierailija
116/132 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä ei muuta ole kuin halpaa piraattipaskaa. En koskaan tilaisi sieltä mitään.

Kerran nyt tilattu eikä paketti kolmeen kuukauteen edes lähtenyt kiinasta mihinkään.Ei kannata tilata mitään.Voi olla että saat tai sitten ei.ylimmääräistä hommaa vaan perätä rahojaan takaisin.

Vierailija
117/132 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä tuotetta tilasin reilu kuukausi sitten. Kolme saapunut. Voi olla vähän arpapeliä saatko tuotteen vai et. Itse en ostaisi mitään yli 25e arvoista.

Vierailija
118/132 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskin juuri, kesästä tähän päivään olen tilannut 25 tuotetta, niistä 6 on hävinnyt matkalla eli ei ole saapunut. Rahat olen kyllä saanut takaisin kun olen tehnyt "disputen" sovelluksen kautta. Ennen kun tilailin niin aina kaikki saapui perille, jotenkin huonontunut tuo homma sekä myyjät yrittää kusettaa herkemmin pyytämällä viesteissä maksamaan lisää rahaa jotta voivat lähettää tuotteet ja myös lähettelevät ilman seurantakoodia joten ei tietoakaan onko tilaus ikinä tulossa. Taidan lopettaa tiöailun koska hermot menee jos odotat tuotteita yli kuukauden ja mitään ei tule.

Sama homma muuten mulla. Pari-kolme vuotta sitten homma toimi vielä kohtuullisesti, mutta viime aikoina tuotteita ei ole aina kuulunut, vaikka olen odottanut kuukausitolkulla. Pitänee siirtyä eurooppalaisiin toimijoihin ihan tuon hermoja raastavan odottelun vähentämiseksi.

Vierailija
119/132 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tuli perille. Vuodenvaihteessa tilannut 3 tuotetta ja kaikki jäänyt transitiin.

Vierailija
120/132 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin hääpuvun. Se ei ollut piraattituote, koska puku ei ollut alun perinkään mitään merkkiä. Myyjiä on siellä monenlaisia, kannattaa valita huolella. Hääpukuni oli tehty hyvin.

Kiinalaisessa tai intialaisessa hikipajassa lapsityövoimalla.