JOS OLISIT KOIRA, MIKÄ OLISI ROTUSI?
Kommentit (70)
Dobermanni, ylväs pitkäraajainen hoikka suojelukoira aina valmiina tekemään mitä vain perheensä puolesta.
Joku noutaja, kultainen ta labradori
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 20:54"]
Joku on alapeukuttanut kaikki vastaukset:D hanki elämä alapeukuttaja, alapeukuta vielä tämäkin niin saat tyydytystä!:D
[/quote] juu :3 alapeukutettu.
Olisin Chihuahua pieni ja pippurinen ,, sisältäni rottweiler ulkoa 2 kg koira.
Dobermann.
Ikuisesti perhettäni rakastava ja puolustava, hullunhauska seurassa, mutta vaaran aavistava.
Kaunis ja pitkäjalkainen sekä sulavaliikkeinen.
Japaninpystykorva. Pieni, sulokas ja hurmaava kun olen.
Mäyräkoira tai spanieli. Aina nälkä vaikka juuri olisikin syönyt masun pullolleen.
Olisin varmaan rottweiler koska iso koira jolla on iso puolustusvietti ja rakastaa perhettään. Valmiina puolustamaan rakkaitaan vaikka keskellä unia.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 21:03"]
Japaninpystykorva. Pieni, sulokas ja hurmaava kun olen.
[/quote] hhaaa,meillä on japsi
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 21:03"]
Dobermann.
Ikuisesti perhettäni rakastava ja puolustava, hullunhauska seurassa, mutta vaaran aavistava.
Kaunis ja pitkäjalkainen sekä sulavaliikkeinen.
[/quote]
Ilman muuta shar pei, nuori, koska se on koko ropaltaan kurttuinen, luonteeltani Itsenäinen, itsevarma, rauhallinen, uskollinen ja älykäs. Kielikin usein, viikonloppuna varsinkin, violetti.
Labradorinnoutaja (vaalea). Vaalea, innokas, lapsirakas, mukavuudenhaluinen ja helposti lihova.
Dobermann: omanarvontunteva,en kaikkien ylin ystävä,suuttuessa erittäin aggressiivinen, muuten oikein leppoisa ja aina uskollinen perheelleen.
Olisin suomenajokoira koska rakastan metsästämistä ja olen kaunis ja siro.
Collie, ei niin terävä-älyinen, mut onnellinen. Saa paijata ja pörhiä.
Sama rotu kuin mun omalla koiralla, punainen irlanninsetteri :) meistä sanotaan aina että ollaan saman näköisiä, mulla on saman värinen punainen, hulmuava tukka kuin koirallani. Olen myös yhtä innokas liikkuja ja eräilijä kuin koirani. Samaan aikaan saatiin myös ekat harmaamme :)