Onko "kroksit" ihan out jo ?
Mulla oli eilen eräässä kesätapatumassa sellaset halpikset jalassa ja silmiin pisti että olin ainoita naisia joilla sellaset. Miehillä enempi mut ei niilläkään paljon.
Kommentit (21)
Crocsit ei koskaan ole out -ainakaan puutarhahommissa ja uimarannalla!
Kevyet ja mukavat. Mutta ostakaa vaan niitä "muudinmukaisia". Kansantalous kiittää!
Juuri katsoin Turun seikkailupuistossa että lapsista n. 70 % kulki sellaisissa, aikuisilla harvemmin. Ymmärrän kyllä että ovat lasten suosikkeja: hankaamattomat, hiostamattomat, kevyet ja helppo laittaa jalkaan.
rannalla ja puutarhassa ehdottomat!
En itse kyllä julkisilla paikoilla pidä, enkä tiedä onko noi niin kivat autoa ajaessakaan. Mutta mökillä ne on ehdottomat, keväästä pitkälle syksyyn, helppo saada jalkaan kun pitää huussiinkin lähteä, voi kahlata rantaan pesemään käsiä vaikka olisi ranta/laituri veden peitossa, ja pihassakin mullan pöllytessä kengät mustuvat ja nuo voi huljauttaa vedessä tosta vaan.
Crocsit silti coolit taiteilijapiireissä ja boheemeilla (sekä lapsilla). Porvari ei niissä kulje.
Ai että ei hiostuta, mulla ainakin haisee karmea jalkahiki kun niitä pidän.
Onneksi ovat aina elegantit kumiset varvastossut:D Läps, Läps.....
Ei kai kukaan aikuinen julkisilla paikoilla niitä pidä. Tähän yhdistettynä huivi ja pyöräilysortsit niin ai ai karmea wt- näky on valmis. Vähän sama kuin kysyttäisi, eikö tennissukat urheilusandaaleissa ole enää muotia.
Toivottavasti niitä ei enää käytetä. Olen töissä muotivaateliikkeessä ja meillä ei saa töissä niitä käyttää..
Mulla ne on jalassa kesäisin joka päivä ja joka paikassa (paitsi jos juhliin menisin).
Mulla on niitä erivärisiäkin. ap.
Mä vein omani töihin sisäkengiksi talvella, enkä oo tuonu niitä takaisin vieläkään. Muitakin kenkiä on, mutta joissain tilanteissa crocsit olis kyllä kätevät, esim. veden rajassa ollessa, rannalla, soutelussa ja meloessa.
Mulla on crocsin peep toe ballerinat jotka on rakennettu muovirenkaista. Väri on nätti savunharmaa läpikuultava.
vedenkestävät, kevyet ja yhtä mukavat, kun perusmalli, mutta näyttävät tuhannesti paremmilta jalassa kun ne peruslaatikot.
nää on niin nätit ja mukavat jalassa.
Jos tarkoitat niitä puutarha crocseja niin eihän niitä kotipihan ulkopuolella pitäisi käyttää. Sama kuin lähtisi yöpuvussa kaupungille. Crocseja sattuu olemaan myös monia muita malleja, kuten ballerinat. Ostin itse juuri korolliset avokkaat, jotka sopivatkin rentoon kesäpäiväasuun, siis crocsit.
Mullakin on useammat crocsin balleriinat, jotka osin kangasta ja vaan pohja on sitä crocs-matskua. Ne on ihanat jalassa kun joutuu kävelemään pitkiä matkoja, esim matkustellessa. Sellaisia perus sämpyläkenkiä en kyllä käyttäisi julkisella paikalla, ne on rumat. On aina ollut.
Mun mielestä oli niin ihana, kun Niina Herala, joka on todella tyylikäs nainen (ja ehkä saattaa muodistakin jotain tietää ), kertoi niitä käyttävänsä :)
Mulle on aivan sama onko out. Käytän silti.
Ja elämä on paljon helpompaa :)
Kuka määrittelee onko out? Lakikirja?
Ne on aina olleet out.