Lue keskustelun säännöt.
Onko normaalia, uhmaako muut 9 v:t näin?
17.06.2014 |
Poika 9 v ei löytänyt kännykkäpussiaan. "En sit ota mukaan koko kännykkää! " huusi ja paiskasi puhelimen lattialle. Irtosi kuoret ja akku, toimii onneksi.Olen välillä ihan mykistyny näistä kiukkuiluista.
Kommentit (2)
Tuttua juttua meilläkin, luulen,että hakevat paikkaansa, eivät ole enää pieniä mutteivät isojakaan,vaikeaa!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eikä se sitä kauan edes malttanut etsiä, pinna paloi heti. ap