Lue keskustelun säännöt.
Onko "kroksit" ihan out jo ?
13.07.2014 |
Mulla oli eilen eräässä kesätapatumassa sellaset halpikset jalassa ja silmiin pisti että olin ainoita naisia joilla sellaset. Miehillä enempi mut ei niilläkään paljon.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 20:45"]
Mulle on aivan sama onko out. Käytän silti.
Ja elämä on paljon helpompaa :)
[/quote]
Oikea asenne sinulla! Elämä olisi monella todellakin paljon helpompaa, kun ei miettisi turhia.