Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Klo.10.30, mitä olet saanut aikaiseksi tähän mennessä?

Vierailija
08.07.2021 |

Itse heräsin jo klo. 6.30. Olen tähän mennessä pessyt 2 koneellista pyykkiä, vaihtanut meille aikuisille puhtaat lakanat, laittanut pienimmälle ja itselleni aamupalan, kastellut pihalla kukat ja lukenut kirjaa. Yleensä heitän näin kesäisin klo. 9 aikoihin juoksulenkin, mutta koska olen menossa tänään iltavuoroon ja työpaikka on aikamoinen sauna, niin en viitsinyt tänään lähteä juoksemaan, kun viimeksi meinasi tulla nestehukka.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt aamiaisen ja ollut av:lla. Ja rasvannut naaman.

Vieläkin olen kylpytakissa.

Vierailija
2/41 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekstaillut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvin keittoon,sitten välimeren rantaan. Olen lomalla, en työleirillä

Vierailija
4/41 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhonnut 10.000 euroa.

Vierailija
5/41 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join aamukahvit ja vedin vitamiinit naamaan. Seuraavaksi suihkuun.

Vierailija
6/41 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juonut melkein ensimmäisen kupin kahvia. Ensin tietysti keitin sen. Ainiin, toki myös puin paidan päälle ja ruokin kissan.

Vierailija
7/41 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitin kahvit ja nyt juon. Vein roskat. Viestitelen tässä ystävän kansssa. Heräsin vasta 9.30.

Vierailija
8/41 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehnyt aamupalan itselleni ja kissoilleni. Otan ihan iisisti, koska klo 13 pääsee puskee töitä 8,5 tuntia ja se riittää.

Vierailija
9/41 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen herännyt, vaikkakin tokkurassa vielä.

Vierailija
10/41 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juonut aamukahvin ja syönyt aamupalan. Yhden koneellisen pyykkiä ripustanut kuivumaan, edelliset viikkasin kaappiin. 

Iltavuoroon minäkin menossa, joten valmistelen eväät ja aion ottaa iisisti ennen työvuoroa, koska tiedän siitä tulevan kiireisen. 

Vierailija
11/41 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittänyt puuron ja syönyt. Imuroinut ja mopannut. Laittanut tiskarin päälle ja siivonnut keittiön. Käynyt suihkussa. Kohta hampilääkäriin.

Vierailija
12/41 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidin kasan pyykkiä. Hirveä migreeni joten muuhun en pysty.

Vierailija
13/41 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen imuroinut ylä- ja alakerran sekä pessyt lattiat, pessyt kaksi vessaa, pyyhkinyt pölyt koko talosta, pyyhkinyt peilit, laittanut ruoan uuniin, lukenut kirjaa kuopukselle, pessyt pyykkiä, järjestellyt paikkoja, vienyt varastoon tavaraa ja järjestellyt kaksi hyllyä keittiöstä. 

Tavallisesti tähänOlen nyt 06.30 jälkeen saanut enemmän aikaiseksi kuin tavallisesti koko viikon aikana. Yleensä ehkä syön vasta aamupalaa tähän aikaan. 

Vierailija
14/41 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitin ja join kahvia, vaihdoin petivaatteet, kävin lyhyellä kävelyllä, söin verilettuja, yritin ottaa itsestäni edustavan kuvan työhakemukseen, kirjoitin ja lähetin työhakemuksen. Kohta lähden taas pienelle kävelylle ja toivon, että selkäkipu sillä vähän hellittäisi.

Vierailija
15/41 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin klo 6. Söin aamupuuron ja aamukahvipannullista juodessani roikuin av:lla sekä muualla somessa.Valvoin kissoja terassilla siinä samalla.  Äsken kävelin maalikauppaan ihanassa sateen ropinassa ja selvittelin ensi viikon maaluuprojektiin sopivia maaleja vanhaan taloon. Sieltä sitten tallustelin painofirmaan, koska haluan teetättää tapettia valokuvastani. Nyt on pakko syödä lounasta. 

Vierailija
16/41 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha sanonta: laiska se töitään luettelee.

Vierailija
17/41 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syönyt aamupalan, polkenut töihin, purkanut kuorman ja avannut kahvilan, päivittänyt tukkulistan ja lähettänyt pari kakkutilausta, palvellut asiakkaita, keitellyt kahvia... Nyt tuli hiljaisempi hetki ja kävin opintopolussa katsomassa josko varasijat olisi nousseet.

Vierailija
18/41 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä herännyt, enkä aio herätä ihan pian...

Vierailija
19/41 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha sanonta: laiska se töitään luettelee.

Totta. Ainakin omalta osaltani.

T. vastaaja numero 6

Vierailija
20/41 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin ysin aikaan. Keitin ja join aamukahvit ja söin aamupalaa ja katselin samalla sarjaa netflixistä. Sitten kastelin kukat sisältä ja ulkoa ja täytin tiskikoneen. Kohta juttelen maratonpuhelun parhaan ystäväni kanssa (viikkaan siinä samalla ehkä pyykit kaappiin) ja sen jälkeen alan tehdä ruokaa. Töihin menen klo: 14 ja sen jälkeen salille.