Klo.10.30, mitä olet saanut aikaiseksi tähän mennessä?
Itse heräsin jo klo. 6.30. Olen tähän mennessä pessyt 2 koneellista pyykkiä, vaihtanut meille aikuisille puhtaat lakanat, laittanut pienimmälle ja itselleni aamupalan, kastellut pihalla kukat ja lukenut kirjaa. Yleensä heitän näin kesäisin klo. 9 aikoihin juoksulenkin, mutta koska olen menossa tänään iltavuoroon ja työpaikka on aikamoinen sauna, niin en viitsinyt tänään lähteä juoksemaan, kun viimeksi meinasi tulla nestehukka.
Kommentit (41)
Muutaman tunnin töitä, ja samalla käynyt taittelemassa hiljalleen kohoavia hapanjuurileipiä. Voisi onnistua aika hyvin tänään :)
Noussut sängystä, syönyt aamupalan, laittanut musiikkia soimaan ja avannut av:n. Ehkä tunnin päästä alan heräämään.
Olen herännyt ja käynyt hotellin aamupalalla. Nyt loikoilen sängyssä tuulettimen alla ja mietin, mitä laittaisin ylleni, että olisi samaan aikaan nätti fiilis, kivan viileä olo enkä palaisi auringossa. Suunta Naantaliin, treffit bussipysäkillä 13.30, joten vielä on aikaa.
Heräsin jo seitsämältä. Meni aamu tavallistakin enemmän pilalle kun noin piip aikaisin herää. Kahvia ja röökiä tässä on saanut aikaiseksi. Pitää varmaan kylpytakki vaihtaa vaatteisiin ennen kun käyn kaupassa. Taas yksi päivä tätä turhaa olemista.
syönnyt ja tekis mieli ottaa torkut 😄
Heräsin 4.30.
Koiran kanssa lenkki, pyykit kuivumaan, uusi koneellinen peseytymään, aamupala, töihin.
9.30 kotiin, kahvia, lounasta, pyykit kuivumaan, tiskikoneen tyhjennys ja täyttö, päivällisen aloitus (otin lihaa sulamaan ja tein salaatin ja hain perunoita perunamaalta).
Nyt toista kahvikupillista hörpin ja palstailen hetken. Kohta koiran kanssa ulos.
Kävin kuudelta lenkillä. Sen jälkeen venyttelin, kävin suihkussa, join kahvit ja tulin palstalle ja tällä tiellä olen todennäköisesti seuraavat 12 tuntia. Normipäivä viimeiset 10 vuotta.
Vapaapäivä! Nukuin univelkoja pois 13 tuntia noin 9.30 asti. Kävin suihkussa ja laitoin pyykkikoneen päälle. Ennen kuin alan siivota käväisen pyöräilemässä ja uimassa.
Kahvin keittänyt ja lääkkeet syönyt.
Aamukahvi. Käynyt poistamassa 124 törkyviestiä. Kauppaan, rannalle
Jos, mutta onpa alle 15 vuodessa tapahtunut iso muutos palstalla. Vasta yksi on maininnut lapset. Ennen vanhaan joka toinen olis sanonut että vauva herätti.
Menin eilen n. klo 23:00 aikoihin nukkumaan. Nukahdin vasta kahden aikoihin, sillä en saanut unta kuumuuden ja kofeiinin vuoksi (join kahvia kuuden aikoihin, mutta tämä oli iso virhe - olen muutenkin pyrkimässä kofeiinin käytöstä eroon).
8:45 herätys soi - torkutan
9:15 herätys soi - torkutan
10:10 nousen paniikissa ylös ihmetellen, miksi herätyskello ei soittanut (kyllä se soi...)
10:11 otan lääkkeen, laitan kahvit tulille ja menen kylmään suihkuun
10:30 suihkun jälkeen rasvaan kehon, laitan kevyet vaatteet ja otan kahvia
10:35 -> avasin koneen ja siitä lähtien dataillut netissä
Tänään iltavuoro töissä. Tarkoitus olisi imuroida ja luututa lattiat ennen töihin lähtöä. Eilen opiskelin kahdeksan tuntia ja huomenna olisi tarkoitus tehdä samaa ja käydä lenkillä. Nämä työpäivät ovat aina tällaisia; en pääse sängystä ylös ja päivä tuntuu merkityksettömältä.
Klo 6 sauvajuoksulenkki. Klo 7 suihku, aamukahvi. Klo 8 aloitin työt. Klo 10:30 söin lounaan. Nyt pohdin, jos lenkkeilisin toimistolle käymään.
Heräsin 10 aikoihin ja vieläkin makoilen sängyssä. Voisisi nousta ja mennä uimaan. Näyttäisi ruokakin tulevan kohta.
Olin näköjään laittanut aamuherätyksen 10:30 eli siihen asti nukuin ja uneksin.
Herätys oli siksi, että ehdin herätä kunnolla ja valmistautua hammaslääkäriin menoon. Pitäis lähteä kotoa n. 13:15.
Nyt 11:07 oon just aamukakilla. Kahvikupillinen juotu ja puuro valmistettu. 💪
Parit potilaat hoidettu suojavarusteissa, töissä yli 30 lämmintä. Nyt evakossa ainoossa viilennetyssä huoneessa kun iski jo rytmihäiriöitä. Haaveilen loskasateesta ja himassa runkkaan joulukuville. Lopu nyt jo.
Heräsin vauvan kanssa kolmelta, puoli kuudelta ja sitten kahdeksalta noustiin kokonaan ylös. Nyt yritän jaksaa sietää miehen narinaa siitä, etten jaksa ottaa vastuuta koko perheen viihdyttämisestä loma-aikana, vaan yritän vain selvitä jotenkin arjesta vauvan kanssa.
Keitin kahvit ja tein pari voileipää, söin ne ja luin Hesarin. Laitoin pari lautasta tiskikoneeseen. Olen viestitellyt siskon kanssa tyhjänpäiväisyyksiä ja roikkunut tällä palstalla + IS,IL, Yle uutisia. Katsoin eilisen MasterChef Australia. Tarkoitus kohta nousta siivoamaan keittiötä vahän tarkemmalla kädellä ja pestä käsipyykkiä.
Pukenut, syöttänyt ja ”vessattanut” kolme alle kouluikäistä lasta. Käynyt heidän kanssaan kävellen kesäsateessa hakemassa tilaamani paketin Postin palvelupisteestä. Käynyt heidän kanssaan ruokakaupassa. Siirtänyt tänään tulleen työmarkkinatuen kokonaisuudessaan lainanmaksutilille. Nyt teen perheelle ruokaa.