Sinä joka kirjoitat täällä: oletko yksinäinen?
Itse huomaan kirjoittelevani tänne lähinnä kun olen yksin, esim lapsi mummolassa ja mies mökillä. Arjessa ei juuri ehdi.
Huomaan että tää on hyvin koukuttavaa, jokaiseen aloitukseen saa helposti kymmeniä kommentteja. Mutta mietin, että oikeasti olisi paljon järkevämpää raivata vaikka lastenhuonetta tai lukea kirjaa kuin gengailla täällä.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen. Asun kaukana kaikista tärkeistä ystävistäni
Miksi et muuttaisi lähemmäs ystäviäsi? Jos syy on työ niin sekin on tärkeää, mutta ihmiset vielä paljon tärkeämpiä. Moni ammattihan on sitä paitsi sellainen, että pystyy tekemään nykyään etänä.
Ei sillä mitään ystäviä ole ja jos on, niin puhelimitse pääsee lähemmäksi. Jos se vain ystäville sopii. Ystävillä on kuitenkin oma elämänsä ja eivät he ehdi yhtä kurjaa tyyppiä koko ajan paapomaan ja käsi kädessä kulkemaan.
En ole. Tekemistäkin olisi, mutta ei jaksa... Mies 36v
Olen yksin kotona ja silloin tulee "roikuttua":täällä vauva-palstallakin. Kun miesystävä tai joku muu on kyläilemässä en pitele puhelinta ollenkaan käsissäni.
Eilen tosin rupesi jo tökkimään koko palsta, kun Ohisalolle toivottiin sairasta lasta, keskenmenoa yms. En ole mitenkään kiihko poliittinen ihminen mutta koen, että jotain rajaa kommentoinnissakin pitäisi olla.
Olen yksinäinen . Sitä samoin kuin masennustakaan ei välttämättä huomaa päälle päin. Yksinäinen voi olla parisuhteessakin
Sairaslomalla aloin viihdyttää itseäni tämän palstan Miten peset jauhenlihan -jutulla ja muilla hupailuilla. Etätöiden alettua eksyin palstalle uudelleen lähinnä ihmettelemään koronan kieltäjien ja rokotusvastaisten kommentteja.
Olen yksin päivisin miehen käydessä töissä. Nyt olen lomalla, mutta helteellä jaksan tehdä vain välttämättömimmät kotityöt. Helposti jää jumiin netissä surffailuun.
Kauan tää palsta on ollut olemassa? Ite hengaillut vasta pari kuukautta.
Aikaahan täällä menee vaan hukkaan, turhanpäiväinen lorvimispaikka. Pakoa arjenaskareista.
Yksin mutten ole yksinäinen, en ole koskaan tuntenut tarvetta olla jonkun lähellä, päinvastoin. Parisuhde olisi mielenkiintoinen mutten jaksa tehdä asialle mitään, se olisi ajanhukkaa etsiä jotain. Tänne on kiva kirjoitella ajatuksia ja mielipiteitä vaikka ketään ei ne kiinnosta ja alapeukkuja satelee usein.
Vierailija kirjoitti:
Kauan tää palsta on ollut olemassa? Ite hengaillut vasta pari kuukautta.
vuodesta 1998 ainakin, aloitin silloin. voi olla että 1997 alkoi, silloin oli vaan isien palsta
Olen. Yksin ja yksinäinen.