Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kunpa elettäisiin vielä aikaa ennen tinderiä

N32
08.07.2021 |

Parinhaku on ihan todella uuvuttavaa ja musertavaa nykyään. Olen löytänyt jo vaikka kuinka monta miestä joista väitän että ennenvanhaan meistä olisi helposti tullut pari koska meillä on juttu luistanut, ollut kemiaa ja hyvä elämäntilanne. Nyt vaan tulee aina eteen se seinä että toinen ei halua vielä sitoutua vaan katsella josko löytäisi jotain parempaa. Ja ne jotka on pariutuneita pettää jatkuvasti toisiaan koska se on niin helppoa. Tai elävät “avoimessa suhteessa” koska se tinderin maailma ilmeisesti houkuttaa varattujakin niin helvetin paljon, melkein joka päivä svaippaan tinderissä vasemmalle jonkun tälläisen tyypin.

Oli pakko poistaa sovellukset ja yksinkertaisesti luovuttaa, koska oma itsetunto ja SYDÄN ei oikeasti kestä sitä enää. Mihinkään ei voi luottaa, ei edes siihen että on ollut hyvät treffit viisi kertaa ja samansuuntaiset ajatukset toisen kanssa niin se toinen voi vaan yhtäkkiä ghostata tai muuta.

Ja Joo, voihan sitä tavata jonkun oikeassakin elämässä mutta eipä oo siellä napannu.

Kommentit (143)

Vierailija
1/143 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Easy come, easy go. :/

Toki riittää, että yksi vastaan tuleva ihminen päättää aikanaan pysyä rinnalla myötä- ja vastamäkineen. Mutta sitä ennen vastaan voi tulla monta ohikulkijaa.

Vierailija
2/143 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliselle tai rumalle miehelle deitailu on paljon hankalempaa kuin tavalliselle naiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/143 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kuulosta yhtään tutulta. Vaikea sanoa miten olet ajautunut tuohon todellisuuteen. En ole koskaan käyttänyt tinderiä eikä oikein kukaan tuttukaan ole pariutunut siellä ainakaan enää moneen vuoteen. N32

Vierailija
4/143 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavalliselle tai rumalle miehelle deitailu on paljon hankalempaa kuin tavalliselle naiselle.

No varmaan. Eipä sekään kuitenkaan lohduta kun huomaa tuhlanneensa aivan helvetisti aikaa turhanpäiväiseen viestittelyyn ja treffeihin ja ihan yhtä sinkku olet silti edelleen. Ja kuinka monesti on ehtinyt itse laittaa tunteita peliin ja sit tulee märkä rätti naamaan. Kyllä sekin aika musertavaa on. Ap

Vierailija
5/143 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tehnyt saman päätöksen. Jos ei löydy tosielämästä, niin on sitten löytymättä. Nettideittailu vie ihan liikaa aikaa ja ajatusenergiaa, ilman kovinkaan kummoisia tuloksia. Parempi keskittyä muihin asioihin.

Vierailija
6/143 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on unelmien ja itsetunnon murskaaja, älä sieltä onnea etsi. Vähän sama kuin menisi johonkin pintaliitopaikkaan, jossa kauniit ja rikkaat julkkikset patsastelevat ja kuorivat kerman päältä. Ne jotka ei pääse "piireihin", jonottaa kieli pitkällä vieressä ja dissaa 100% muista ihmisistä, koska näkevät vain sen kullan ja kimalluksen. Lopputulemana muutama hassu saa 1000 mätsiä päivässä ja valitsee kenen kanssa sinä päivänä lähtee treffeille, kun loput masentuvat saamatta mitään vastausta keneltäkään.

Sanoisin että normi kavereiden puskaradio ja hakeutuminen sellaisen harrastuksen piiriin, jonka mielisiä ihmisiä haluaisit elämääsi. Jos vaikka pidät eläimistä, mene hevostallille tai hakeudu Agility porukoihin. Jos olet kova lukemaan, ehkä viikoittain kokoontuva kirjapiiri voisi olla hyvä alku.

Jos luonteesi ei ole ihan hirveä, sinulla on enemmän vientiä kuin uskotkaan!

Vierailija
7/143 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No varmaan. Eipä sekään kuitenkaan lohduta kun huomaa tuhlanneensa aivan helvetisti aikaa turhanpäiväiseen viestittelyyn ja treffeihin ja ihan yhtä sinkku olet silti edelleen. Ja kuinka monesti on ehtinyt itse laittaa tunteita peliin ja sit tulee märkä rätti naamaan. Kyllä sekin aika musertavaa on. Ap

Sellaista se on kun kaikki naiset yrittää niitä parhaita miehiä samaan aikaan.

Vierailija
8/143 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei nyt kyllä ruveta yrittämään tietoisesti huonompiakaan, sori.

Vierailija
9/143 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Kyllä se seurustelu ihan samalla tavalla ennen nettideittiapoejakin tapahtui treffit ja päivä kertaan. Seurustelusuhteet oli voimassa toistaiseksi kunnes oikea jää vierelle. Kuulostat liian epätoivoiselta. Parisuhde muodostuu jos on muodostukseen, ei se nyt kenen tahansa ok tyypin kanssa suju. Eikä sujunut ennenkään.

Vierailija
10/143 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on unelmien ja itsetunnon murskaaja, älä sieltä onnea etsi. Vähän sama kuin menisi johonkin pintaliitopaikkaan, jossa kauniit ja rikkaat julkkikset patsastelevat ja kuorivat kerman päältä. Ne jotka ei pääse "piireihin", jonottaa kieli pitkällä vieressä ja dissaa 100% muista ihmisistä, koska näkevät vain sen kullan ja kimalluksen. Lopputulemana muutama hassu saa 1000 mätsiä päivässä ja valitsee kenen kanssa sinä päivänä lähtee treffeille, kun loput masentuvat saamatta mitään vastausta keneltäkään.

Sanoisin että normi kavereiden puskaradio ja hakeutuminen sellaisen harrastuksen piiriin, jonka mielisiä ihmisiä haluaisit elämääsi. Jos vaikka pidät eläimistä, mene hevostallille tai hakeudu Agility porukoihin. Jos olet kova lukemaan, ehkä viikoittain kokoontuva kirjapiiri voisi olla hyvä alku.

Jos luonteesi ei ole ihan hirveä, sinulla on enemmän vientiä kuin uskotkaan!

No olen aivan varma ettei luonteeni ole todella hirveä. Olen hyvinkin kiltti, pohdiskeleva, huumorintajuinen ja luotettava. Siksi ehkä se niin p*skalta tuntuukin kun itse aina koittaa olla tosi rehti ja suoraselkäinen näissä treffi- ja parisuhdejutuissakin. En mikään kynnysmatto nyt kuitenkaan ole.

Harrastuspiireihin hakeutuminen vois toimia, minulla on yksi rakas harrastus (koirat) ja siellä nyt saattais olla sinkkumiehiäkin... Ap

Vierailija
11/143 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Voi kun ihmiset tajuaisivat, että Tinder on degeneraatiosovellus, jonka tarkoitus on mädättää yhteiskuntaa. Ja lopettaisivat sen käytön

Vierailija
12/143 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Kyllä se seurustelu ihan samalla tavalla ennen nettideittiapoejakin tapahtui treffit ja päivä kertaan. Seurustelusuhteet oli voimassa toistaiseksi kunnes oikea jää vierelle. Kuulostat liian epätoivoiselta. Parisuhde muodostuu jos on muodostukseen, ei se nyt kenen tahansa ok tyypin kanssa suju. Eikä sujunut ennenkään.

No kyllä minun mielestä sujui. Olen kuitenkin ehtinyt ikäni puolesta deittailemaan ennen tinderiäkin. Samoin kuin monet tutut. Kyllä treffimaailma on paljon raadollisempaa nykyään. Ap

Vierailija
13/143 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole mikään automaatti. Että kun suoritat tietyt rastit eli viestittelyt ja treffit saat parisuhteen. Mikäli viestittely ja treffailu sinänsä tuntuu turhalta niin lopeta.

Vierailija
14/143 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole mikään automaatti. Että kun suoritat tietyt rastit eli viestittelyt ja treffit saat parisuhteen. Mikäli viestittely ja treffailu sinänsä tuntuu turhalta niin lopeta.

Sanoin jo lopettaneeni. Harvinaisen ilkeä kommentti muuten. Hyvää päivänjatkoa sinulle. Ap

Vierailija
15/143 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä niiden parhaimpien on pakko käyttää jokainen mahdollisuus, vaikka nainen ei oikeasti kiinnostaisi pskan vertaa? Sanoisi vaan suoraan heti alkuun että parempiakin on ja sinä et riitä, eikä kummankaan aikaa ja energiaa tuhlaantuisi. Mutta ei kun pitää kuukausikaupalla roikottaa ja antaa naisen tunteiden kehittyä, ja sitten vasta voi tehdä tuon.

Vierailija
16/143 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo tinderistä johdu vaan ylipäätään ihmisten parantuneista mahdollisuuksista liikkua ja kommunikoida. Enää ei ole pakko ottaa puolisoa siitä naapuritalosta vaan voi tutustua ihmisiin satojen kilometrien päässä ja aloittaa keskustelu milloin tahansa. Itse en kyllä kaipaa aikaa, jolloin puoliso pitäisi löytyä lähipiiristä. Siinä tapauksessa olisin nytkin sinkku. 

Vierailija
17/143 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kukaan sai ennen siihen malliin deittimahdollisuuksia kuin nykyään deittipalstoilla? En minä ainakaan tutustunut jatkuvalla syötöllä miehiin niin, että joka päivälle olisi ollut deitti luvassa. Onneksi kylläkin. En jaksa sellaista nykyäänkään. Introvertille ihmiselle nettideittailu on ihan painajaista.

Vierailija
18/143 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo tinderistä johdu vaan ylipäätään ihmisten parantuneista mahdollisuuksista liikkua ja kommunikoida. Enää ei ole pakko ottaa puolisoa siitä naapuritalosta vaan voi tutustua ihmisiin satojen kilometrien päässä ja aloittaa keskustelu milloin tahansa. Itse en kyllä kaipaa aikaa, jolloin puoliso pitäisi löytyä lähipiiristä. Siinä tapauksessa olisin nytkin sinkku. 

Mikähän aika tuo on ollut, jolloin puoliso etsittiin lähipiiristä? 40-luvulla syntyneet vanhempani olivat kotoisin 800 km päässä toisistaan, ja opiskelivat tuhansien kilometrien päässä syntymäpaikastaan. 1800-luvulla syntyneet sukulaiseni ovat löytäneet puolison satojen kilometrien päästä tai jopa eri mantereelta.

Vierailija
19/143 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen kirjoitus, ap, ja kiitos siitä.

Olen 50 vuotias nainen  ja käytin myös Tinderiä turhaan. Ystäväpiiristäni taas kaksi onnistui sen kanssa hyvin. Toinen heistä etsi vain seksiseuraa, joten vauhtia piisasi naisen  iästä riippumatta. Ystäväni, siis mies, kertoi vain ammattinsa ja elintasonsa ja aina sieltä joku oli valmis viikonlopun hurvitteluun. Myös julkkiksia. Mieskaverini on mukavan näköinen ja treenattu herrasmies. Vaikutti, että Tinder oli hänelle addiktio. 

Toinen, vielä läheisempi ystäväni, sukulainen, on valtava suorittaja naiseksi. Eronnut ja yhden lapsen äiti, joten työelämän lisäksi voi vaan kiitellä miten monipuolinen elämä on lapsellakin siinä sivussa ystäväni jaksaessa höösätä lapsensa vuoksi, TInderissä hän myös tehokkaasti etsi miestä ja toimi ihan systemaattisesti ottamalla kiinnostuneen kyselijän roolin, jolloin suurin osa meidän ikäluokan (+/- 5 vuotta) miehistä rakastaa olla äänessä ja kertomassa itsestään. Yhden fwb-suhteen jälkeen hän lopulta törmästi riittävällä elintasolla ja harrastuksilla varustetun miehen, jonka kanssa he kellottavat tapaamisensa kummankin lasten ehdoillä sekä laativat systemaattisesti lomansa saadakseen olla kahden. Hyvin järkiperäistä ja organisoitua, mutta en minä siinä mitään erityistä onnea näe. Ystäväni vain haluaa elämän vai tietynlaisena, joten kykenee myös työntämään tunteensa toissijaiseksi. 

Jotenkin näin siis Tinder palvelee parhaiten ainakin keski-ikäisiä.

Vierailija
20/143 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kukaan sai ennen siihen malliin deittimahdollisuuksia kuin nykyään deittipalstoilla? En minä ainakaan tutustunut jatkuvalla syötöllä miehiin niin, että joka päivälle olisi ollut deitti luvassa. Onneksi kylläkin. En jaksa sellaista nykyäänkään. Introvertille ihmiselle nettideittailu on ihan painajaista.

Joka päivä olisi hullua deittailla, mutta kyllä minulla 90-luvulla yliopistossa oli hyvin vilkas seuraelämä. Ja opiskelukavereista löytyi nykyinen miehenikin.