Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kunpa elettäisiin vielä aikaa ennen tinderiä

N32
08.07.2021 |

Parinhaku on ihan todella uuvuttavaa ja musertavaa nykyään. Olen löytänyt jo vaikka kuinka monta miestä joista väitän että ennenvanhaan meistä olisi helposti tullut pari koska meillä on juttu luistanut, ollut kemiaa ja hyvä elämäntilanne. Nyt vaan tulee aina eteen se seinä että toinen ei halua vielä sitoutua vaan katsella josko löytäisi jotain parempaa. Ja ne jotka on pariutuneita pettää jatkuvasti toisiaan koska se on niin helppoa. Tai elävät “avoimessa suhteessa” koska se tinderin maailma ilmeisesti houkuttaa varattujakin niin helvetin paljon, melkein joka päivä svaippaan tinderissä vasemmalle jonkun tälläisen tyypin.

Oli pakko poistaa sovellukset ja yksinkertaisesti luovuttaa, koska oma itsetunto ja SYDÄN ei oikeasti kestä sitä enää. Mihinkään ei voi luottaa, ei edes siihen että on ollut hyvät treffit viisi kertaa ja samansuuntaiset ajatukset toisen kanssa niin se toinen voi vaan yhtäkkiä ghostata tai muuta.

Ja Joo, voihan sitä tavata jonkun oikeassakin elämässä mutta eipä oo siellä napannu.

Kommentit (143)

Vierailija
141/143 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo tinderistä johdu vaan ylipäätään ihmisten parantuneista mahdollisuuksista liikkua ja kommunikoida. Enää ei ole pakko ottaa puolisoa siitä naapuritalosta vaan voi tutustua ihmisiin satojen kilometrien päässä ja aloittaa keskustelu milloin tahansa. Itse en kyllä kaipaa aikaa, jolloin puoliso pitäisi löytyä lähipiiristä. Siinä tapauksessa olisin nytkin sinkku. 

Kyllä. Tinderissä ei välttämättä onnistu helposti, mutta ilman Tinderiä et olisi ikinä edes päässyt yrittämään niin monen ihmisen kanssa. Ei se ole kuin välityspalvelu jolla tavoittaa enemmän ihmisiä kuin satunnaisesti vaeltelemalla.

Valittaa saa vasta jos on tavannut 100 eri ihmistä eikä mitään ole jäänyt käteen.

Vierailija
142/143 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä saan niistä profiileista missä korostetaa sukupuolta kirjoituksessa sellaisen kuvan että heille se toisen ulkonäkö on juuri tärkeää kun sitä sukupuolta pitää niin korostaa.

Miksi sillä ei ole merkitystä millainen ihminen toinen on? "Miehen pitää olla mies" ja "tykkään miehekkäistä miehistä" ehkä pahimmat mitä tiedän.

Johtuiskohan ulkonäkökeskeisyys juuri siitä kun sukupuolta korostetaan ja unohdetaan se millainen ihminen toinen on?

Hassua. Itse en ole koskaan ajatellut ulkonäköä kun sanon että tykkään miehekkäistä miehistä. Minusta miehekäs mies ns. vie, on itsevarma, ei pelaa mitään typeriä pelejä vaan sanoo asiat niinkuin ne on, on henkisesti vakaa ja vahva, ei ole pinnallinen vaan maanläheinen, toimelias.

Miehekkään miehen vastakohta on sellainen herkkä ja naisellinen mies. Tai pinnallinen mies.

Minä taas en laske noita asioita miehekkäiksi koska nainenkin voi olla itsevarma, nainenkin voi sanoa asiat niin kuin ne on, nainenkin voi olla henkisesti vakaa, nainenkin voi olla vahva, nainenkaan voi olla ei pinnallinen, nainenkin voi olla toimelias.

En minä näe noissa asioissa mitään miehekkyyttä koska kyseiset piirteet voi ihan hyvin olla naisillakin ja niin onkin.

Vai onko sinusta toimelias nainen miehekäs?

Voi. Mutta jos miehessä ei ole noita ominaisuuksia hän ei ole minun kirjoissani miehekäs. Ja haluan itseäni vahvemman ja vakaan miehen, eli miehessä nuo ominaisuudet saa tulla vahvemmin esille.

Tätä asiaa minun on vaikea ymmärtää koska näen että elämme melko tasa-arvoisessa yhteiskunnassa, en minä koe ainakaan miehenä että sukupuolilla olisi noissa asioissa mitään eroavaisuuksia.

Yksilöissä taas on.

Ehkä me olemme eri ikäpolvea, itse olen aika nuori joten meidät on kasvatettu erilaiseen yhteiskuntaan ja meidän nuoruudessa naiset ja miehet on tasa-arvoisia.

Minulle miehekkyys ja naiseus on sitä mitä ominaisuuksia sukupuolilla on.

Ja saat kokea niin ja se on ihan fine. En minäkään vanha koe olevani, mutta ehkä hieman enemmän perinteisillä arvoilla ja ajatusmaailmalla varustettu kuin muut ikäiseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/143 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oi voi, kylläpä on naisilla kauheaa, ihan itkuhan tässä tulee. Suurin osa miehistä ei saa mitään seuraa ollenkaan, kun 90% naisista jahtaa samaa 10% miehistä. Sitten vielä kehdataan valittaa kun ei saadakaan täsmälleen mitä haluaa. Naisille on ihan liikaa tarjontaa ja valinnanvaraa nykyään. Sitten ei osata valita mitään, tai vaikka valitaan niin se mies on aina vain paikkaa pitämässä kunnes löytyy parempi. Eikä miehillä saisi olla mitään kriteerejä naisten suhteen, eikä useimmilla toki olekaan.