Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ensimmäistä kertaa parisuhteessa, jossa ei tarvitse pelätä toisen pettävän

Vierailija
07.07.2021 |

Ollaan molemmat aiemmissa parisuhteissa petetty kumppaneitamme, mutta molemmilla oli siihen syynä parisuhteen lähes totaalinen seksin puute. Siedettiin paljon exiltämme, mutta jos parisuhteesta ei seksiä saa, niin oli haettava muualta.

Meidän parisuhde on nyt huomenna kestänyt 10 vuotta. Menimme naimisiin pari vuotta sitten. Seksiä on silleen sopivasti joskus päivittäin tai useamminkin, mutta vähintään kerta viikkoon. Ollaan onnellisia ja onnekkaita kun parisuhde toimii seksin lisäksi muutoinkin.

Luotan mieheeni 100% ja luotan myös itseeni. Tämä tuntuu hyvältä ♥️

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes on kuitenkin pettänyt sua, ei vaan ole jäänyt kiinni. Kaikki miehet pettää jossain vaiheessa

Vierailija
2/15 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah haa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehes on kuitenkin pettänyt sua, ei vaan ole jäänyt kiinni. Kaikki miehet pettää jossain vaiheessa

Ei kaikki miehet petä.

Vierailija
4/15 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota vaan!

Vierailija
5/15 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tiedät, ketä sen nussii selkäsi takana?

Vierailija
6/15 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good luck. Elämä opettaa myös pettäjää.

Vierailija
7/15 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hyvä. Toimiva parisuhde vaatii hyvän itsetunnon molemmilta ja se näkyy luottamuksena.

Vierailija
8/15 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pettänyt joskus aikaisemmin niin pettää vielä uudestaankin, ennemmin tai myöhemmin.

Ja jos ei ole tyytyväinen parisuhteeseensa, siitä voi lähteä pois myös ennen kuin menee pettämään.

Vierailija
9/15 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kaikki miehet pettää"

Onnea valitsemallesi tielle.

Itse olen jo 45 vuotta pettämättä.

M

Vierailija
10/15 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kymmenvuotispäivästä <3

Vierailija
11/15 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on pettänyt joskus aikaisemmin niin pettää vielä uudestaankin, ennemmin tai myöhemmin.

Ja jos ei ole tyytyväinen parisuhteeseensa, siitä voi lähteä pois myös ennen kuin menee pettämään.

Minäkin petin joskus parikymppisenä silloista poikaystävääni, siitä on nyt 35 vuotta (josta 25 naimisissa) ja vielä täytyy odottaa sitä uudestaan pettämistä. Kohta alan olla liian vanha moiseen.

Vierailija
12/15 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska muuten, että kirjoittaja ei huomannut muokata otsikkoa tarinaansa vastaavaksi.

Hänhän itse myönsi pettäneensä aiemmissa suhteissaan, mutta kuitenkin otsikon mukaan ongelma oli, että hän pelkäsi toisen pettävän. (no ei tietenkään sulje toisiaan pois, mutta silti vähän huonosti muotoiltu provo)

Vierailija
13/15 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen puolestasi. Seksin puutetta pahempi juttu on hellyyden ja kosketuksen totaalinen puute. Jos kukaan ei vapaaehtoisesti halaa, ota syliin ja paijaa, kun paha mieli, silloin on ihan sama onko naimisissa ihmisen vai pysäköintimittarin kanssa

Vierailija
14/15 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä aloitusta. ”Ei tarvitse pelätä toisen pettävän”… aiemmin puoliso on siis pettänyt, kun ei ole ollut tarpeeksi seksiä…- nyt ap:lla on paljon seksiä…. Miksi exän kanssa sitten ei ollut päivittäistä seksiä - ao:han kykenee siihen - jotta tämä joutui pettämään?

Vierailija
15/15 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää suhteesi tunnusbiisi:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan