Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 25 vuotiaana myöhäistä

Vierailija
13.07.2014 |

Onko näin vanhana liian myöhäistä löytää edes yhtä ystävää esimerkiksi opiskelukavereista? Entä myöhemmin, jos esimerkiksi vaihtaisin tiedekuntaa?

Jotenkin vain tuntuu, että kaikki ovat luoneet ystävyyssuhteensa jo peruskoulussa... Pelkään, että jään yksin loppuelämäkseni.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylä on. Itse löysin opiskeluaikoina sydänystävän, jonka lapsen kummi ole. Löysin hänet siinä 24-40 välillä. Oma äitini on löytänyt uusia ystäviä eläkkeellä. Anna itsellesi aikaa ja tee niitä asioita mistä tykkäät ja kokeile uusia juttuja, missä on mahdollista tavata ihmisiä. Sitäpaitsi, jos puolison voi löytää, niin miksi ei ystävää. Ajallaan kyllä. Joskus heikin kemiat toimii. Ja uskalla olla utelias ja oma itsesi.

Vierailija
2/5 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ystävystynyt näin nelikymppisenäkin joten ei ole myöhäistä! Eiköhän ystävyyssuhteita voi luoda koko elämän ajan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole myöhäistä. Itse sain uuden opiskelukaveriYSTÄVÄN 27-vuotiaana :) Hän oli vasta aloittanut opinnot ja oltiin samalla kurssilla ja elämäntilanteessa oli paljon samaa. Siitä se sit lähti. Nyt ollaan kesälläkin tapailtu ja lapset ovat olleet mukana (molemmilla 1 lapsi). :)

Vierailija
4/5 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääl joku just etti jotain kavereita, tekisin ihan ketjun ja laittoi kai sähköpostin sinne ja tätä rataa

Vierailija
5/5 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta se vaatii vähän vaivaa. Pitää pyytää ihmisiä kylään, kahville, oluelle tms. Ystävystyminen ei ole spontaania, kuten lapsena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi