mies ilmoitti kuukauden tapailun jälkeen haluavansa vain seksiä
Meillä oli tosi mukavaa yhdessä, sitten hän ilmoittaa kuukauden tapaamisen jälkeen "ei halua mitään vakavaa". Ois voinut heti ilmoittaa haluavansa seksisuhteen, todella törkeesti tehty. Enkä edes antanut sille kun 2 kertaa, sekin niin, että minä heitin miehen sänkyyn.
Itsehän sitten sanoin sille, että minäkin haluan vaan seksiä ja haluan nähdä muita miehiä (en oikeasti siis, töksäytin vain). Ja sitten hän kehtaa vielä laittaa, hyvä et ymmärrät. Jonka jälkeen pyyhin miehen mielestäni.
Seksisuhde on myös ihan fine, mutta tämän pieni munasen kanssa, joka ei edes osannut suudella (tunki kielen suuhun ja siinä se sitten oli, suussa.) Hei haloo ihan oikeesti. No enpäs paljon menettänyt, sääliksi käy seuraavaa urhia.
Jatkossa kysynkin suoraan mitä mies haluaa. Jos _sitä_, nii kyllä sitten täytyy myös olla hyvin varustettu urosleijona.
Kiitos ja öitä!
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 11:54"]En ihan nyt käsitä mitä kiukuttelet siellä. Jos mies oli niin pienimunainen ja huono suutelemaankin vielä, ettet todellakaan haluaisi seksisuhdetta sellaisen miehen kanssa, niin miksi ihmeessä olisit sitten halunnut vakavamman suhteen miehen kanssa?????
Taidat olla aika nuori vielä ja kova hinku olisi saada ikioma poikaystävä ja päästä leikkimään kotia. Älä missään tapauksessa tee sitä virhettä, että aloitat suhteen miehen kanssa, joka tuntuu muuten kiinnostavalta, mutta seksi ei kolahda ja suuteleminenkin ällöttää. Hyvä pelkkä seksisuhde on ilman muuta parempi vaihtoehto kuin vakava parisuhde, jossa seksi on huonoa tai edes jotenkin kelvollista. Ajan myötä kun seksi väkisinkin harvenee ja intohimo laimenee hyvässäkin suhteessa, niin jos taso on alussakin ollut alhainen, niin 10 vuoden päästä sitä ei ole juuri ollenkaan.
[/quote]
Olen 22 vuotias, eronnut pidempi aikaisesta suhteesta 4kk sitten. Ajattelin, etten anna pienen munan vaikuttaa siihen jos olen kiinnostunut hänestä muutenkin kuin seksi mielessä. Ja suuteluakin voi aina opastaa, kun paremmin tuntee ihmisen.
Mutta en minä nyt pelkkään seksisuhteeseen pienimunaisen kanssa halua. Ei kukaan halua! Ps. en kiukuttele, tulin vain avautumaan kun pyöri mielessä tämä asia. On kiva jakaa omia kokemuksia, ja haluan varoittaa muita naisia näistä "ihanista miehistä"!
voivoi. olit niiiiin jo kuvitellut mielessäsi prinsessahäät?
ja nyt se onkin pienimunainen kieltä kurkkuun tunkeva kusipää?
olette te naiset niiiiiiiiiiiin naurettavia =D