Työnantaja ihastunut mieheeni?
Mieheni kaveri esitteli hänelle kaverinsa joka tarvitsee työmiestä mökilleen tai oikeastaan kesähuvilalleen. Mies on siellä nyt kesällä ollut hommissa aina välillä. Tämä työnantaja, ehkä 5-7v vanhempi nainen flirttailee miehelleni. Minulle hän on jotenkin tyly eikä halua keskustella kanssani. Kutsui meidät synttäreilleen, tupareilleen (ei päästy) ja muuten vain iltaa istumaan muutaman kerran.
Viimeksi sitten mentiin grillailemaan hänen mökilleen. Siellä oli myös naisen miesystävä ja miehen kaksi lasta aikaisemmasta liitosta. Heillä oli erittäin kireät välit, olivat varmasti riidelleet ennen tuloamme. Tämä nainen oli viestitellyt ja soitellut miehelleni ennen tuloa jo päiviä että tulisimme kylään. Kertoi myös puhelimessa että kokee rankaksi miehen lapset. (meillä ei ole lapsia, mutta yritämme) Tullessamme tämän naisen miesystävä oli yllättynyt vierailustamme, kysyi jäämmekö istumaan vai olemmeko vain poikkeamassa (asumme lähettyvillä) Nainen tuntui haluavan vain jutella mieheni kanssa, tuntui ettei tykännyt kun osallistuin keskusteluun. Katsoi jotenkin kylmästi mutta miehelle kokoajan hymyili ja höpötti. Omalle miehelleen piikitteli aina kun tilanne salli. Pyysi vain miestäni auttamaan grillailussa..siis istuimme terassilla kaikki juttelemassa ja tämä nainen nousi ylös ja pyysi vain miestäni että lähtisi hänen kanssaan grillaamaan lihat..jäin sitten hetkeksi tuon naisen siipan kanssa juttelemaan mutta menin sitten myös auttamaan grillailussa.
No, tuon vierailun jälkeen illalla ehkä 1-2h lähdöstämme, tämä nainen soittaa taas miehelleni ja itkee puhelimessa kuinka huonosti heillä menee miesystävänsä kanssa! Selittää kuinka saamaton ja passiivinen mies on, kuinka hän tekee kaikki työt ja hoitaa miehen lapsetkin lomalla (asuvat äidillään). Mies vielä kertoi että tämä nainen aina ylistää hänen käytöstapojaan ja vertailee omaan mieheensä " te olette niin erilaisia!" jne. Lähettelee välillä viestejä että mitä kuuluu. Miltä kuulostaa, onko tuo nainen vain kovin avoin vai onko se ihastunut?
Kommentit (15)
AP ylireagoi, ja vilkkaalla mielikuvituksellaan koittaa rakentaa jotain suurta dramaa. Lisäansiot miehen töistä ovat varmasti tervetulleita.
"... nainen flirttailee miehelleni. Minulle hän on jotenkin tyly eikä halua keskustella kanssani. ... Heillä oli erittäin kireät välit, olivat varmasti riidelleet ennen tuloamme. ... Nainen tuntui haluavan vain jutella mieheni kanssa, tuntui ettei tykännyt kun osallistuin keskusteluun. Katsoi jotenkin kylmästi ... nainen nousi ylös ja pyysi vain miestäni että lähtisi hänen kanssaan grillaamaan lihat" Kuulostaa siltä että värität juttua kamalasti omilla tulkinnoillasi.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 12:25"]
AP ylireagoi, ja vilkkaalla mielikuvituksellaan koittaa rakentaa jotain suurta dramaa. Lisäansiot miehen töistä ovat varmasti tervetulleita.
[/quote]
No, voi olla että kuvittelen ihastumisen MUTTA on mun mielestä outoa soittaa ja ITKEÄ (ei valittaa vaan ihan itkeä kunnolla) ihmiselle jota ei edes kunnolla tunne.. Mieskin oli ihan ihmeissään kun hänelle itki. ap
Ihan selvästi haikailee miehesi perään. Asiatonta käytöstä työnantajalta, ja tämän voi kyllä ilmaista naiselle.
No täällä taas jotain hattaralasien läpi katselevia paikalla. Todellakin on ihastunut ja kovasti, onhan toi ihan selvää. Mitäs oma miehesi on tästä mieltä?
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 12:32"]
No täällä taas jotain hattaralasien läpi katselevia paikalla. Todellakin on ihastunut ja kovasti, onhan toi ihan selvää. Mitäs oma miehesi on tästä mieltä?
[/quote]
mieheni ihmetteli kovasti miksi nainen soitti ja itki HÄNELLE. Istuimme molemmat sohvalla koko puhelun ajan joten kuulin kuinka nainen nyyhkytti ja itki langan toisessa päässä. Nainen oli lähtenyt kävelylle että pystyi soittamaan. Mieheni oli myös hieman yllättynyt kyläillessä kun pyysi vain häntä tai siis häntä eikä miestään auttamaan grillailussa...jotenkin se tilanne nyt vaan oli aika kummallinen. Ja heidän keskinäinen nälvimisensä oli hieman epämiellyttävää kun sekoittivat meidätkin siihen.. esim. tuo naisen miesystävä kyseli tupakoinko, en tupakoi ja kertoi kuinka on paljon mukavempaa suudella naista joka ei tupakoi. Hänen naisensa kun tupakoi jne. ap
Nainen selvästi hakee miehestäsi lohtua kurjaan elämäntilanteeseensa. Viestin perusteella on tietenkin mahdotonta sanoa, mitä hänen tunteensa ovat, onko ihastunut vai enemmän vaan kaveruuspohjalta juttelee.
Kiinnostavampaa onkin, mitä miehesi ajattelee? Hän on tietenkin huomannut toisen naisen jakaman huomion. Mitä miehesi sanooa ja kuinka suhtautuu naiseen?
Mun mielestä mieheni on yllättynyt ja myös hieman otettu. Sanoin miehelleni että vaikuttaa siltä, että tuo nainen saattaa olla ihastunut häneen kun kuulin lisää asioita mieheltäni. Mies vaan hymyili että "niinkö". Olen kuitenkin täysin rauhallisin mielen asian suhteen, koska en usko että mieheni pettäisi minua. Ärsyttää vain jos työnantaja kuolaa miestäni
Voi herranjumala. Minä törmään vähän väliä noihint tilanteisiin, jossa naiset kuolaavat ja ihastuvat mieheeni. Onneksi hän ei lampaana hymyile niinkö, vaan on tilanteen tasalla: näitä naisia kohdellaan nätisti,mutta etäisyyttä otetaan ja heti. Itkupuheluihin sanotaan, että voi kurja, mutta mun on nyt pakko mennä. Joskus tietysti joutuu myös sanomaan, että kuule, tämä on asia, joka pitää selvittää muiden kanssa.
Ihastuminen on imartelevaa, mutta ei sen kummempaa. Pettämisiä en lähde miettimään, sillä kokemuksesta tiedän, että niihin tilanteisiin vaikuttaa niin monet asiat, eivätkä juurikaan nämä yksipuoleiset ihastumiset.
Joudun usein itsekin miesten huomion kohteeksi, joten tiedän, että ei se yleensä ole muuta kuin jotain hetkittäistä jännityksen tai huomion hakua - tiedän, että en minä, eikä miehenikään, nyt oikeasti NIIN ihania olla. Mutta kun on avoin luonne, jota on helppo lähestyä ja edes jonkunlaiset käytöstavat, ts. on kiva, niin näitä sattuu.
"Työnantaja", siis joku nainen jonka huvilaa (ja ilmeisesti miehenkin) käy vähän naputtelemassa?
Huvila/mökki (kumpi onkaan kun on iso talo jossa vierastalo, juokseva vesi ja sähköt ja kattoterassi) on kokonaan naisen omistuksessa. En tiedä asuuko hän yhdessä tämän miesystävänsä kanssa tai kuinka kauan ovat olleet yhdessä. Mieheni on palkattu tekemään erilaisia töitä kuten lisäsiipeä ja aitaa. Osan töistä tekee yksin ja osittain on työskennellyt muiden palkattujen kanssa.
Selvä juttu että nainen on ihastunut, ja sen lisäksi käytökseltään täysin epätasapainoinen. Ei terve ihminen, vaikka olisi kuinka onneton omassa suhteessaan, käy tuolla lailla lähes vieraan varatun miehen päälle (kuvaannollisesti) vieläpä puolison läsnäollessa, käyttäydy tylysti tämän puolisoa kohtaan ja soittele vielä itkupuheluja perään. Jos tarina on totta, niin enemmästähän tässä on kyse kuin vain normaalin ihmisen pikkuihastumisesta.
Enemmän tässä saa epäilemään (siis tarinan totuutta) miehesi kuvailtu käytös viestissä 10. Luultavampaa olisi, että tällaisen kohteeksi joutunut mies olisi äärettömän kiusaantunut, onhan hän itse parisuhteessa ja tapasi jopa ko. naisen miesystävän. Eikä ole tuntenut naistakaan kauan. Järkimies tuossa tilanteessa korostaisi epätoivoiselle osapuolelle omaa parisuhdettaan, torjuisi itkuiset valitukset ja neuvoisi osoittamaan ne jollekin muulle koska ei ole itse oikea kohde. Mieheltä pitäisi ainakin onnistua sellainen, miten sanoisi, ei pahaa tarkoittava mutta miehisen pihalla oleva semitylyys, joka saisi loppumaan naisen kuvitelmat siitä että tässä on hänelle pelastaja.
No mieheni oli itkupuhelun aikana todella kiusaantunut, sanoi vielä mulle ettei tykännyt yhtään. Puhelimessa oli myös välillä vain hiljaa ja sanoi naiselle ettei hän kyllä osaa sanoa tuohon mitään.
Nainen vaikuttaa hieman epätasapainoiselta koska suuttui aivan älyttömästi miehensä 9v lapselle kun tämä sotki mutaisilla kengillään mökin takakuistin!! Mieheni oli tästäkin kiusaantunut ja sanoi mulle että nainen ylireagoi pahasti. Katsoi lasta murhaavasti ja puhui jotain (ruotsiksi) vihaisesti lapselle.
Mitä väliä, jos miehesi ei ole ihastunut työnantajaan?
nosto