Hei rakas Vela siellä! kuulepa...
En ole kateellinen pätkääkään sinulle, sinä vapaaehtoisesti lapseton ihminen siellä.
Ja jos sinä et ole minulle pätkääkään kateellinen, tästä niin kamalan ihanasta perhe-elämästäni, niin asiathan on kerrassaan mainiosti! Meillä molemmilla!
Pusuja <3
Kommentit (79)
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 16:59"]
Eli väität ettei lasten vanhempi voi olla asiantuntija-ammatissa tai nauttia elämästä?
[/quote]
Kyllä väitän, juuri näin! Olet asian ytimessä!
Miksi luulisin että olet kateellinen minulle? En ole koskaan ajatellut sinua sekuntiakaan.
Olen huomannut että aika moni myös tahattomasti lapsettomien haukkuja täällä on Vela, usein tulee ilmi tekstistä.
Onhan se ymmärrettävää että kun ei ole koskaan ja ikinä lapsentekoa yrittänytkään niin ei ole tarvinnut pettyäkään ja ei voi tietää mille se tuntuu.
Mistähän sellainen katkeruus kumpuaa?
Jos velan mielestä lapsiperheiden elämä on helvettiä, niin eikö sitä pitäisi olla iloinen ettei tarvitse moista kestää.
Ja jos velan mielestä on sairasta piikittää itseään ja käydä rankoissa hoidoissa että saisi lapsen/lapsia niin eikös se ole hyvä että teidän ei tarvitse sellaista kestää? Ajatelkaa, teidän eiedes ttarvitse tietää mahdollisesta hedelmättömyydestänne.
Niin ja ennen kuuluisaa adoptiokorttia: Arvatkaa huviksenne montako kertaa olen joutunut itkemään adoptio/sijaisperhe haaveiden toteutumisen vaikeuden takia. Ei adoptio ole mikään helppo takaportti. Sitä paitsi adoptio on lapseksi ottaminen, ei hyväntekeväisyyttä jollaisena usein haluatte sen nähdä. Kysykää huviksenne vaikka joltakin joka adoptiosta päättää että pääseekö läpi jos on ajatuksena orpojen auttaminen.
Lisääntyminen ei ole mikään saavutus. Se on kirjaimellisesti niin helppoa ja yksinkertaista, että suurin osa ihmisistä stressaa jatkuvasti, että olisi voinut vahingossa lisääntyä.
Kukaan ei ole kateellinen vanhemmille, koska lapsen voi saada kuka tahansa milloin tahansa. Siitä lapsesta on kuitenkin paljon vaikeampaa päästä eroon, joten mamman on turha vetää mitään kateuskorttia VELAa vastaan.
Kyllä mun kissat rakastaa mua pyyteettömästi. :)
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 21:20"]
En ole kateellinen pätkääkään sinulle, sinä vapaaehtoisesti lapseton ihminen siellä.
Ja jos sinä et ole minulle pätkääkään kateellinen, tästä niin kamalan ihanasta perhe-elämästäni, niin asiathan on kerrassaan mainiosti! Meillä molemmilla!
Pusuja <3
[/quote]
Ja pointtisi oli?
No, mun mielestä se kertoo velasta ihan tarpeeksi, että hän kaikesta huikean jännittävästä ja onnellisrn lapsettomasta elämästään huolimatta kirjoittelee - missäs muuallakaan kuin VAUVA- lehden keskustelupalstalla :''''D voi tätä ironiaa.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 17:17"]
Lisääntyminen ei ole mikään saavutus. Se on kirjaimellisesti niin helppoa ja yksinkertaista, että suurin osa ihmisistä stressaa jatkuvasti, että olisi voinut vahingossa lisääntyä.
Kukaan ei ole kateellinen vanhemmille, koska lapsen voi saada kuka tahansa milloin tahansa. Siitä lapsesta on kuitenkin paljon vaikeampaa päästä eroon, joten mamman on turha vetää mitään kateuskorttia VELAa vastaan.
[/quote]
Kyllä aika monet velat on oikeasti kateellisia tahmeista pusuista, pehmeistä lapsenkakoista, pulleista käsistä, ja ensimmäisestä "äitshti" sanasta.
Eivät vaan voi myöntää....
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 17:20"]
No, mun mielestä se kertoo velasta ihan tarpeeksi, että hän kaikesta huikean jännittävästä ja onnellisrn lapsettomasta elämästään huolimatta kirjoittelee - missäs muuallakaan kuin VAUVA- lehden keskustelupalstalla :''''D voi tätä ironiaa.
[/quote]
Montakohan lapsiaiheista aloitusta täällä av-puolella on? En näe nytkään tuossa mitään limatulppa irtosi perseestäni, tai lapseni paskansi kirahvin aloitusta?
Ettei tarvi vertailla tai mollata toisen elämää.
Oli se lapseton elämä pinnallista ja ankean työkeskeistä. Vela ei tiedä miltä perhe-elämä tuntuu.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 17:20"]
[/quote]
Montakohan lapsiaiheista aloitusta täällä av-puolella on? En näe nytkään tuossa mitään limatulppa irtosi perseestäni, tai lapseni paskansi kirahvin aloitusta?
[/quote]
Hahhah, en kaipaa selittelyjä. Vauvalehden keskustelupalsta anyways.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 17:20"]
[/quote]
Minusta se kertoo sinusta aika paljon, ettet näe linkin ohi edes keskustelualueen nimeä.
AV nyt vaan sattuu olemaan yksi Suomen vilkkaimmista keskustelupalstoista, ja vauvoihin liittyviä avauksia täällä ei ole juuri ollenkaan. Ne eivät oikeastaan edes kuulu AV:lle, niille on ihan oma osionsa.
Onko SUOMI24-palstakin täynnä uusnatseja ja isänmaanpuolustajia?
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 17:26"]
Minusta se kertoo sinusta aika paljon, ettet näe linkin ohi edes keskustelualueen nimeä.
AV nyt vaan sattuu olemaan yksi Suomen vilkkaimmista keskustelupalstoista, ja vauvoihin liittyviä avauksia täällä ei ole juuri ollenkaan. Ne eivät oikeastaan edes kuulu AV:lle, niille on ihan oma osionsa.
[/quote]
On!
Meidän mamiäitylikerhossa kerrottiin tuosta, ironista ettet tuotakaan tiedä, mutta lapsettomat jää niin paljosta paitsi ;(;(;(
Mä kadehdin veloja niinä päivinä kun mun identiteetiks määritellään ainoastaan äitinä olo. Olen kertonutkin parille velalle että oon onnellinen niiden puolesta kun niillä on aikaa ja rahaa matkustella itseään varten, ei siks että lapset näkis maailmaa tai pääsis uimaan. Mutta on mulle myös mm. työpaikan pikkujouluissa tullut yks +40v. vela itkemään laskuhumalassa sitä että katuu valintaansa. Onneks tosielämä ei oo av-palsta!
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 17:20"]
[/quote]
[/quote]
Seliseli. Vauvalehti mikä vauvalehti. Jos minä vapaaehtoisesti eläisin "villiä ja vapaata" elämää ilman lapsia, niin tosiaan eläisin sitä enkä roikkuisi missään vauvapalstalla.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 17:01"]
Tää oli päivän paras :D :D katkeraa... kitkerää...teen samoja asoita, vaikka mulla on lapsiakin ja olen kaunis ja treenattu, vaikka mulla on lapsia. Voi hyvänen aika!!
[/quote]
Ihan varmasti, jaxuhali!!! <3<3<3
Unelmissa me kaikki tehdään mitä halutaan, jopa väsyneet mammat muuttuvat kauniiksi ja mielenkiintoista elämää eläviksi <3<3