Hei rakas Vela siellä! kuulepa...
En ole kateellinen pätkääkään sinulle, sinä vapaaehtoisesti lapseton ihminen siellä.
Ja jos sinä et ole minulle pätkääkään kateellinen, tästä niin kamalan ihanasta perhe-elämästäni, niin asiathan on kerrassaan mainiosti! Meillä molemmilla!
Pusuja <3
Kommentit (79)
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 21:24"]
Seli seli, muahaahaa. Täällä mammat päivät pitkät itkevät elämäänä, mutta me velat hehkytetaan. Muahahaa, joja päuvä on monta ketjya, kun mues on jättänytvperheensä ja lähtenyt lapsettoman nbaisen matkaan, muahhahaaaaaa
[/quote]
Tätä ulosantia kannattaa todella kadehtia :D Hehkyttäkää rauhassa, mitä ikinä se onkin, en taida haluta tietää...
LIFESTYLE, HAPPY CHILDFREE
On ihanaa elää vapaasti ja itselleen. Käyttää aikaa ja rahaa itseensä. Nauttia ihanasta, varakkaasta ja hemmottelevasta miehestä, joka ostelee kaikkea. On ihanaa harrastaa, matkustella, opiskella, lepäillä, rentoutua jne. Tehdä ihan, mitä itseä huvittaa ja milloin huvittaa. Mies ostelee matkoja, kylpylälomia, shoppailureissuja, vie ravintoloihin syömään, tuo työmatkoilta tuliaisia, tilaa netistä vaatteita, huonekaluja jne. Pysyy kauniina, nuorekkaana, onnellisena, iloisena ja tasapainoisena. Parisuhde kukoistaa ja elämä hymyilee kaikin puolin. Nautin täydestä sydämestäni vapaaehtoisesta ja ihanasta elämästäni!!!!!! Lapsia en halua pilaamaan parisuhdettani ja elämääni.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 21:20"]
En ole kateellinen pätkääkään sinulle, sinä vapaaehtoisesti lapseton ihminen siellä.
Ja jos sinä et ole minulle pätkääkään kateellinen, tästä niin kamalan ihanasta perhe-elämästäni, niin asiathan on kerrassaan mainiosti! Meillä molemmilla!
Pusuja <3
[/quote]
Hahhahhaa, mikä katkeroitunut mamma tekee tällaisen aloituksen!
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 15:35"]LIFESTYLE, HAPPY CHILDFREE
On ihanaa elää vapaasti ja itselleen. Käyttää aikaa ja rahaa itseensä. Nauttia ihanasta, varakkaasta ja hemmottelevasta miehestä, joka ostelee kaikkea. On ihanaa harrastaa, matkustella, opiskella, lepäillä, rentoutua jne. Tehdä ihan, mitä itseä huvittaa ja milloin huvittaa. Mies ostelee matkoja, kylpylälomia, shoppailureissuja, vie ravintoloihin syömään, tuo työmatkoilta tuliaisia, tilaa netistä vaatteita, huonekaluja jne. Pysyy kauniina, nuorekkaana, onnellisena, iloisena ja tasapainoisena. Parisuhde kukoistaa ja elämä hymyilee kaikin puolin. Nautin täydestä sydämestäni vapaaehtoisesta ja ihanasta elämästäni!!!!!! Lapsia en halua pilaamaan parisuhdettani ja elämääni.
[/quote]
Olen samaa mieltä <3
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 22:10"]
öö, mikä on vela?
[/quote]
Vapaaehtoisesti lapseton.
Miksi tätä kysymystä on alapeukutettu, eikö voitais vaan infota, jos joku ei tiedä mistä lyhenne tulee.
Sehän on hyvä sitten. Toivottavasti et ole niitä, jotka vaikkapa työpaikan kahvipöydässä puhahtavat paheksuvan kuuloisesti yhteen jos toiseenkin lapsettoman sanomaan asiaan "pah, no kyllähän minäkin jos ei olisi lapsia".
Täytyy sanoa että kyllä olisi minullakin vahingonilo huipussaan jos vannoutunut vela tulisi jätetyksi vaihdevuosi-iässä nuoren yh-äidin vuoksi ja ex-mies alkaisi vielä tekemään lisää lapsia nuorikkonsa kanssa. Ette kuulkaa velat ole sen parempia tai onnellisempia tai kauniimpia, ainut ero on siinä ettei teitä kukaan rakasta täydestä sydämestään ja pyyteettömästi kuten meitä lapsellisia.
Eikö ole vastuullisempaa jättää lapset tekemättä silloin jos ei pysty/halua niistä täysillä huolehtia? Eikö se ole juuri sitä pyyteetöntä rakkautta?
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 21:31"]Jokainen mies haluaa lapsettoman naisen, mutta nyssykät suostuvat lapseen, että saavat pillua
[/quote]
No olin lapseton nainen 20 vuotta sitten, kun tapasin mieheni. 10 vuotta minulta meni, että kypsyin ajatukseen lapsesta. Mies siis halusi lapsia. Nyt onnellisesti 3 lapsen äiti. Mitä veikkaatte, kuinka moni esim. 5- kymppinen mies haluaa vain 30 vuotta elämästään naiseltaan p****a, eikä mitään muuta?
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 16:03"]
Täytyy sanoa että kyllä olisi minullakin vahingonilo huipussaan jos vannoutunut vela tulisi jätetyksi vaihdevuosi-iässä nuoren yh-äidin vuoksi ja ex-mies alkaisi vielä tekemään lisää lapsia nuorikkonsa kanssa. Ette kuulkaa velat ole sen parempia tai onnellisempia tai kauniimpia, ainut ero on siinä ettei teitä kukaan rakasta täydestä sydämestään ja pyyteettömästi kuten meitä lapsellisia.
[/quote]
Tämä oli niin huono provo, että purskahdin nauruun.
Ettekö te nyt osaa laskea:
Ne jotka haluaa lapsia -> hankkii lapsia
Ne jotka eivät halua lapsia -> eivät hanki lapsia
Mikä tässä on niin vaikeaa?
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 16:07"]
No olin lapseton nainen 20 vuotta sitten, kun tapasin mieheni. 10 vuotta minulta meni, että kypsyin ajatukseen lapsesta. Mies siis halusi lapsia. Nyt onnellisesti 3 lapsen äiti. Mitä veikkaatte, kuinka moni esim. 5- kymppinen mies haluaa vain 30 vuotta elämästään naiseltaan p****a, eikä mitään muuta?
[/quote]
Naiset ovat siis mielestäsi joku pilluja tai äitejä, joka tapauksessa ilmeisesti mielestäsi se naisen elämä on tavalla tai toisella pilluna olemista.
Järkyttävää, oliko äitisi naisvihainen? Toivottavasti sinulla ei ole tytärtä.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 15:35"]LIFESTYLE, HAPPY CHILDFREE
[/quote]
Vähän särähtää korvaan tuo miten mies ostaa sulle kaikkea, itse ainakin olen oman itseni herra (tai siis rouva) vaikka onnellisessa liitossa elänkin. Mutta muuten samaa mieltä :)
Täällä aaveellä kaikki velat ovat naimisissa. Suuret tulot, paljon ystäviä ja aina reissussa tai lahjoja saamassa. Elämä pelkkää onnea.
Oikeassa elämässä, en vaan ole koskaan törmännyt sellaiseen velaan. Suurin osa on jotain ihan muuta. Suurinta osaa yhdistää ainoastaan se ettei heillä ole lapsia, eivätkä niitä halua. Vähän joka lajiketta löytyy kyllä veloistakin. Niinkuin perheellisistäkin.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 16:18"]
Täällä aaveellä kaikki velat ovat naimisissa. Suuret tulot, paljon ystäviä ja aina reissussa tai lahjoja saamassa. Elämä pelkkää onnea. Oikeassa elämässä, en vaan ole koskaan törmännyt sellaiseen velaan. Suurin osa on jotain ihan muuta. Suurinta osaa yhdistää ainoastaan se ettei heillä ole lapsia, eivätkä niitä halua. Vähän joka lajiketta löytyy kyllä veloistakin. Niinkuin perheellisistäkin.
[/quote]
Kertoo vaan millaisissa piireissä liikut.
Eli et tunne suurituloisia, matkustelevia ihmisiä yleensäkään.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 16:21"]
Täällä aaveellä kaikki velat ovat naimisissa. Suuret tulot, paljon ystäviä ja aina reissussa tai lahjoja saamassa. Elämä pelkkää onnea. Oikeassa elämässä, en vaan ole koskaan törmännyt sellaiseen velaan. Suurin osa on jotain ihan muuta. Suurinta osaa yhdistää ainoastaan se ettei heillä ole lapsia, eivätkä niitä halua. Vähän joka lajiketta löytyy kyllä veloistakin. Niinkuin perheellisistäkin.
[/quote]
[/quote]
Jep. Minun tuntemani velat ovat keskiluokkaisissa asiantuntija-ammateissa työskentelviä elämästä nautiskelijoita.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 16:56"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 16:21"]
[/quote]
[/quote]
Jep. Minun tuntemani velat ovat keskiluokkaisissa asiantuntija-ammateissa työskentelviä elämästä nautiskelijoita.
[/quote]
Eli väität ettei lasten vanhempi voi olla asiantuntija-ammatissa tai nauttia elämästä?
[/quote]
Tää oli päivän paras :D :D katkeraa... kitkerää...teen samoja asoita, vaikka mulla on lapsiakin ja olen kaunis ja treenattu, vaikka mulla on lapsia. Voi hyvänen aika!!
Minulle ollaan kyllä kateellisia lapsettomasta elämäntavastani. Tämän olen kuullut suoraan vanhemmilta itseltään, joten ei ole syytä epäillä asiaa. Ja ymmärtäähän tuo: kyllä minäkin olisin kateellinen, jos en jo eläisi näin.