Onko täällä isorintaisia , isompi kuin E-kuppi
Kommentit (79)
T-paitaan töissä, toppiin vapaa-ajalla (en avonaiseen ja yleensä melko löysään).
-70J
Mikäli mulla ois E cupit niin tilaisin ajan terveyskeskukseen ja saisin yhteiskunnalta ilmaisen rintojen piennyksen. Tyytyväinen ceecuppilainen.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 19:26"]Mikäli mulla ois E cupit niin tilaisin ajan terveyskeskukseen ja saisin yhteiskunnalta ilmaisen rintojen piennyksen. Tyytyväinen ceecuppilainen.
[/quote]
Esim. 65E-rinnat on melko pienet eli e-kupin rinnoilla ei todellakaan automaattisesti saa pienennysleikkausta.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 19:28"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 19:26"]Mikäli mulla ois E cupit niin tilaisin ajan terveyskeskukseen ja saisin yhteiskunnalta ilmaisen rintojen piennyksen. Tyytyväinen ceecuppilainen.
[/quote]
Esim. 65E-rinnat on melko pienet eli e-kupin rinnoilla ei todellakaan automaattisesti saa pienennysleikkausta.
[/quote]olen kuullut että jos harteita, selkää kärsii jos liian isot bosat niin saa pienennysleikkauksen
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 19:26"]
Mikäli mulla ois Ecupit niin tilaisin ajan terveyskeskukseen ja saisin yhteiskunnalta ilmaisen rintojen piennyksen. Tyytyväinen ceecuppilainen.
[/quote]
No sä yllättyisit jos tietäisit kellä on E tai F kuppi. Itse en ainakaan ole mitenkään silmiinpistävän rintava, eikä rinnat ole vielä niin suuret että olisi fyysistä vaivaa. Toki se tuo luku kuulostaa suurelta, mutta ei niiden D ja F kuppisten rintoja erota toisistaan ja saman kokoiset vaatteet käy.
Pukeudun ihan normaalisti.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 19:30"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 19:28"]
[/quote]
[/quote]olen kuullut että jos harteita, selkää kärsii jos liian isot bosat niin saa pienennysleikkauksen
[/quote]siis kipua on
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 19:30"][quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 19:28"]
[/quote]
[/quote]
Pelkät kivut eivät itsessään riitä, rintojen täytyy täyttää tietyt mitat jne.
Oma kokoni on 70F. Käytän t-paitoja, toppeja, maximekkoja.. Mitä vain haluan. Tarpeeksi konservatiivinen kaula-aukko ja ulos.
Eli kaikki teistä on läskejä riipputissejä
[/quote]
No se täytyy hyväksyä että oikeat rinnat ei ole mitkään kumipallot kuten silarit. Hyvillä rintsikoilla malli on kuitenkin päälle päin yhtä hyvä.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 19:30"]Eli kaikki teistä on läskejä riipputissejä
[/quote]
Taas tää lauta on täällä haukkumassa isorintaisia läskeiksi.
[/quote]
Mitäs se lattarintra siellä kipuilee? ;)
t. tyytyväinen D-kuppilainen
No siis minulla on 75G-kuppi, mutta sehän ei mikään hirveä jumbo-koko vielä ole tuolla ympärysmitalla. Kun pukeudun väljiin t-paitoihin ja shortseihin, ei niitä tule kukaan edes katsoneeksi. Jos laitan vähän istuvamman topin jossa on kunnon kaula-aukko, niin sitten tietysti herättää huomiota. Ei rintojen koko vaikuta pukeutumiseeni vuodenaikojen osalta mitenkään, ärsyttää vain että koko ajan valuu tissihikeä jos on vähän lämpimämpi ilma.
[/quote]Mä olen läski riipputissi, mutta en vaihtaisi vartaloani muuhunkaan.
Ihan niinkuin muutkin, tosin esim v aukkoisiin paitoihin laitan topin alle, ettei rinnat vilku niin pahasti.
-34J (uk koko)
70H, 167cm ja 56kg, käytän tavallisia t-paitoja ja toppeja. Ahtaita kaula-aukkoja vältän, saa rinnat näyttämään roikkuvilta ja suuremmilta. Rintsikoiden täytyy olla tukevat, ei ylimääräisiä täytteitä ja toppauksia muttei myöskään lurut ja läpinäkyvät.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 19:30"]Eli kaikki teistä on läskejä riipputissejä
[/quote]
Taas tää lauta on täällä haukkumassa isorintaisia läskeiksi.
[/quote]
75d. Sori.
Toppiin ja annan tuijottajien tuijottaa ja valittajien valittaa.