Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mua oikein vaivaa? Olen alkanut teloa itseäni joka päivä

Vierailija
16.10.2025 |

Joka päivä osuu käsi, tai jalka johonkin, kolhin itseäni, tulee naarmuja, mustelmia, tai pudottelen tavaroita.

Tämä alkoi noin 4 kuukautta sitten. Oli kuormittava elämänvaihe ja paljon kaikenlaista meneillään. Alkuun laitoin väsymyksen ja ylikuormituksen piikkiin ja ajattelin, että se menee ohi, kun palaudun. Olen nukkunut tosi hyvin nyt, pitkiä yöunia, levännyt paljon ja energiat alkaa pikkuhiljaa palautua, mutta tämä omituinen kolhiminen ei lopu ja se alkaa huolestuttaa itseäni. En normaalisti ole kömpelö ja olen elämäni aikana vuosia harrastanut hyvää motoriikkaa ja koordinaatiota vaativia lajeja.

Tämmöistä ei myöskään ole aiemmin itselleni koskaan tapahtunut, vaikka stressiä, kuormitusta ja huonoja yöunia on ollut ennenkin. Mitä tämä oikein on? Olenko voinut unissani tiedostamatta saada jonkun aivoverenkierron häiriön ja aivovamman, onko tämä psykologista, jotain syvälle sisälle sullottua itsevihaa, joka pulppuaa pinnalle tällä tavoin, vai onko kyse yhä vaan väsymyksen oireisto? Missä vaiheessa lääkäriin? Kellään muulla ollut tämmöistä ja menikö se ohi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, kukaan?

Vierailija
2/4 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko treenaaminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä palautumiseen menee vain kauemmin?

Vierailija
4/4 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on tuota ja huomaan että liittyy kiireeseen ja väsymykseen. Vaikka tuntuu että olet alkanut palautua niin keho ei välttämättä ole.