Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä isorintaisia , isompi kuin E-kuppi

Vierailija
12.07.2014 |

Miten pukeudutte kesällä töissä ja vapaalla ?

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

65E, 155cm ja 48 kg. Joskus mietin, näytänkö siitä, että minulla on silarit... Olen pieni ja hoikka, en laiha vaan naisellinen, mutta rintani ovat tähän kuvaan mielestäni suhteettoman suuret. Olisin hyvin tyytyväinen C-kokoon. Tällöin vaatteiden ostaminen olisi helppoa, kun tietäisi varmasti, että yleensä xs-koko sopisi päälle, mutta nykyään joutuu taistelemaan liian pienen yläosan ja liian ison alaosan kanssa. Raskauden ja imetyksen myötä kuppikoko vain kasvoi ja imetyksen loputtua jäivät rinnat pikkuisen löysiksi. Haluaisin käyttää kesäisin tiukkoja toppeja, mutta en jotenkin kehtaa, sillä ne korostavat uhkeuttani. Löysät paidat puolestaan vievät pois naisellisuutta ja ylävartalo on varsinkin silloin jotenkin tuhdin möykyn näköinen. Olen kateellinen sopusuhtaisen rintavarustuksen omistaville naisille.

Vierailija
42/79 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin samoilla mitoilla useaan suomalaiseen sekä yhteen ulkomaiseen laskuriin ja tulokset ovat tässä:

70O (kyllä O!), 75L, 80J, 70J, 80I

Valinnanvarassa löytyy! :-)

Ja minkäkokoisia liivejä käytän?

70G, 70H, ja 75G (mallista, merkistä ja materiaalista riippuen).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 15:07"][quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 21:28"]

Mulla todella isot tissit. Viimeiset oli kokoa 80 K ja pienet.. Pelastuksen löysin yhden halpakaupan siluetti-liiveistä, ovat kuin urheiluliivit mutta tukevammat, takaosa on yhtenäinen, ovat joustavat mutta napakat, tissit saa vedettyä ylös niissä ja pysyvät paikoillaan :D maksavat reilun kympin ja ovat aivan parhaat!!

[/quote]

ei noin isoja tissejä voi olla olemassa !

[/quote]

Haluan niitä!

Jos elämäni suurin haave toteutuu, saan jonain päivänä kuolla niin että useampi valtavarintainen nainen tukehduttaa minut rinnoillaan. Se olisi miehen tapa lähteä.

Vierailija
44/79 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-kuppi , ei ole vielä mikään suuri.

Vierailija
45/79 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 20:04"]Itellä 75-80e ja yleensä pukeudun mahdollisimman tissit peittävästi, en ole kai sinut suurten rintojen kanssa :l Ja kai olisi koon- kaksi suurempi kuppikoko vielä mutta en vaan kehtaa ostaa edes semmosia :s Olen nuori.

[/quote]

Olisit ylpeä uhkeista rinnoistasi! Ja tuo ympärysmitta todistaa sinun olevan muuten jokseenkin normaalipainoinen, joten ei mitään syytä piioutua säkkeihin. Minusta (ja monesta, monesta muusta) kuulostat noin muodoiltasi aivan unelmieni naiselta...

Vierailija
46/79 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 16:23"]

E-kuppi , ei ole vielä mikään suuri.

[/quote]

Mitä E-kuppia tarkoitat? 60E, 70E, 90E vai 120E???

Vierailija
47/79 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei  ne F kupin rinnatkaan ole ihmeellisen isot jos koko on 70F. Mullakin on yhdet Changen liivit koko 65E ja rintani näyttävät ehkä C-kupeilta (liian pienet tähän 162/68 kroppaan). 

Vierailija
48/79 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Changen kuppikoot on ihan erilaisia kuin muut. Esim. Changen E- tai F-kuppia käyttävä ei ole mikään kovin isorintainen, varsinkin jos koko on 65-75, muilla merkeillä tuo kuppikoko olisi varmaan jotain D/DD.

Vierailija
49/79 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 00:37"][quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 20:17"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 20:04"]

Minä voisin leikata pienemmäksi rintani, vaikka eivät ne mitään kipuja aiheuta, mutta mieheni on ehdottomasti kieltänyt leikkauksen. Minä haluaisin rinnoista pienemmät, koska näytän paljon paksummalta isoilla rinnoilla kuin samanpainoinen äitini, jolla on pienemmät rinnat. Haluaisin olla urheilullisemman näköinen enkä mikään seksipommi.

[/quote]Ei miehelläsi ole mitään valtuuksia kieltää sinua leikkelemästä itseäsi. Jos haluat leikkauttaa ja sinulla on siihen omaa rahaa, niin senkus menet.

[/quote]ei tarvi olla omaa rahaa juuri lainkaan, menee veronmaksajien piikkiin

[/quote]

Eikä naisella ole mitään oikeutta valittaa, jos mies käy leikkauttamassa kivekset pois.

Vierailija
50/79 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

H-kuppi on vasta iso

Vierailija
51/79 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Changellä ei ole mitään muuta täysikuppimallia kuin iänikuinen Florence, josta useimmiten on vaan se perusmusta tai -valkea, olkaimet putoavat ja se kutittava pitsi. Laatukin on heikko.

Funky Ladyssä ainoa merkki jossa on mun kokoa on Primadonna, jonka mallit istuvat mulle huonosti kun ne kaarituet ovat niin leveät ja syvät, lisäksi heillä ei ole koskaan mun käydessä ollut edes sellaista mallia ja väriä, josta pitäisin.

Paras alusvaateliike on Galleria Esplanaden Onioto, heillä on mulle sopivaa merkkiä, kuniita liivejä. Tosin viimeksi kun kävin niin kokovalikoima oli aika niukka. Mutta voisi varmaan tilata heidän kauttaan. Olis vaan joskus kiva kokeilla päälle useita eri liivejä, malleja ja kokoja sekä nähdä värit, kuosit ja materiaalit ennen kuin ostaa -- ihan niin kuin "normaalit" ihmiset.

Vierailija
52/79 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 23:56"][quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 19:54"]

Esim. 60E ei rajoita pukeutumista, koska kyse on vain pienestä ja kapeasta rintakehästä ja normaalikokoisista rinnoista.

[/quote]

Mulla on juurikin 60E koko ja huvittaa välillä, kun luullaan heti todella isorintaiseksi tai silareiksi. Luomut siis, eikä edes isot rinnat. 

[/quote]

Itselläni 60E, mutta pituuttakin on alle 160 cm ja painoa alle 50 kg. Ihan normaalit rinnat. Olen vain muuten pieni.

Vierailija
53/79 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun liivikoko on 80J/85I

Töissä pukeudun ihan normaalisti jakkupukuun ja paidannapit kiinni. Vapaalla tykkään pukeutua mekkoihin ja leninkeihin.

Just tänään käytiin miehen kanssa kaupungilla ja olin pukeutunut kietaisuleninkiin. Tissivako näkyvillä ja "tissit tyrkyllä", mut mitäs sitten :-) Paljon sain ihailevia katseita muiltakin kuin omalta mieheltä ;-D

Vierailija
54/79 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 19:30"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 19:28"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 19:26"]Mikäli mulla ois E cupit niin tilaisin ajan terveyskeskukseen ja saisin yhteiskunnalta ilmaisen rintojen piennyksen. Tyytyväinen ceecuppilainen.

[/quote]

Esim. 65E-rinnat on melko pienet eli e-kupin rinnoilla ei todellakaan automaattisesti saa pienennysleikkausta.

[/quote]olen kuullut että jos harteita, selkää kärsii jos liian isot bosat niin saa pienennysleikkauksen

[/quote]yhteiskunnan laskuun

Vierailija
55/79 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 20:17"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 20:04"]

Minä voisin leikata pienemmäksi rintani, vaikka eivät ne mitään kipuja aiheuta, mutta mieheni on ehdottomasti kieltänyt leikkauksen. Minä haluaisin rinnoista pienemmät, koska näytän paljon paksummalta isoilla rinnoilla kuin samanpainoinen äitini, jolla on pienemmät rinnat. Haluaisin olla urheilullisemman näköinen enkä mikään seksipommi.

[/quote]Ei miehelläsi ole mitään valtuuksia kieltää sinua leikkelemästä itseäsi. Jos haluat leikkauttaa ja sinulla on siihen omaa rahaa, niin senkus menet.

[/quote]ei tarvi olla omaa rahaa juuri lainkaan, menee veronmaksajien piikkiin

Vierailija
56/79 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku isorintainen voi pitää paitapuseroa? En ymmärrä, mulla joko näpin lävit olisivat levällään tai napit aukeilisivat itsestään.

Vierailija
57/79 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 19:32"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 19:30"][quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 19:28"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 19:26"]Mikäli mulla ois E cupit niin tilaisin ajan terveyskeskukseen ja saisin yhteiskunnalta ilmaisen rintojen piennyksen. Tyytyväinen ceecuppilainen.

[/quote]

Esim. 65E-rinnat on melko pienet eli e-kupin rinnoilla ei todellakaan automaattisesti saa pienennysleikkausta.

[/quote]olen kuullut että jos harteita, selkää kärsii jos liian isot bosat niin saa pienennysleikkauksen

[/quote]

Pelkät kivut eivät itsessään riitä, rintojen täytyy täyttää tietyt mitat jne.

[/quote]  mittaahan siinä on jos normaali kokoinen nainen esim 85 F, G huh, yhteiskunnan laskuun piennennysleikkaus, selkää alkaa ajan myötä särkemään ja harteita ja liikuntaakin haittaa.

Vierailija
58/79 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 00:48"]Miten joku isorintainen voi pitää paitapuseroa? En ymmärrä, mulla joko näpin lävit olisivat levällään tai napit aukeilisivat itsestään.

[/quote]

????

Ihan kuule käyttämällä oikean kokoista, eikä liian pientä puseroa!

Vierailija
59/79 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 00:57"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 00:48"]Miten joku isorintainen voi pitää paitapuseroa? En ymmärrä, mulla joko näpin lävit olisivat levällään tai napit aukeilisivat itsestään.

[/quote]

????

Ihan kuule käyttämällä oikean kokoista, eikä liian pientä puseroa!

[/quote]

No Suomesta ei löydy yhtään vaatekauppaa, joka myisi paitapuseroita, joissa olisi kuppikoon mukaiset mitoitukset.

Ostatko siis Pepperberryltä Englannista?

Vierailija
60/79 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 00:33"]

Mun liivikoko on 80J/85I

Töissä pukeudun ihan normaalisti jakkupukuun ja paidannapit kiinni. Vapaalla tykkään pukeutua mekkoihin ja leninkeihin.

Just tänään käytiin miehen kanssa kaupungilla ja olin pukeutunut kietaisuleninkiin. Tissivako näkyvillä ja "tissit tyrkyllä", mut mitäs sitten :-) Paljon sain ihailevia katseita muiltakin kuin omalta mieheltä ;-D

[/quote]

laita kuva