Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten opettaa 2kk ikäinen syömään tuttia??

Vierailija
12.08.2009 |

Älkää kyselkö miksi, vaan antakaa vinkkejä, pliis!!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei lapset ole koskaan syöneet tutteja ja oikeasti paljon parempi niin päin. Meni vähän ohitse aiheesta ja haluan kyllä kysyä miksi?

Vierailija
22/30 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä lapsi ei koskaan oppinut/suostunut syömään tuttia. Näin jälkikäteen ajateltuna se oli hyvä asia. Ensimmäisissä hammaslääkäritarkastuksissa hammaslääkäri totesi heti, ettei tutti ole näemmä maistunut ja sanoi lisäksi, että se on ihan hyvä juttu, koska tutin lutkuttelu pitkittyneesti voi vaikuttaa hampaiden (virhe)asentoihin. Niin ja onhan tuotta tuttimuudessa sekin etu, ettei sitten ole edessä sitä joillekin niin kovin tuskallista tutista vieroittamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini opetti esikoisen tutille, pitänee nyt uuden vauvan kanssakin pyytää hommiin, kun mulla hajoaa pää siihen että pahimmillaan puolen tunnin välein vauva haluaa tissille ja käyttää mua tuttina aina 30-60min kerralla.

Vierailija
24/30 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 19:43"]Äitini opetti esikoisen tutille, pitänee nyt uuden vauvan kanssakin pyytää hommiin, kun mulla hajoaa pää siihen että pahimmillaan puolen tunnin välein vauva haluaa tissille ja käyttää mua tuttina aina 30-60min kerralla.
[/quote]

Vauvalla on nälkä jos et sitä tajua.

Vierailija
25/30 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ettet opeta

Vierailija
26/30 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaa imettämisen

Vierailija
27/30 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä on daijua porukkaa. Vauvaa "opetetaan" eli pakotetaan väkisin tuttia syömään O_o. Kannattaako hankkia lapsia, jos vanhemmuus on noin vaikeaa... Meillä esikoinen söi tuttia noin yksivuotiaaksi asti, mutta kakkonen ja kolmonen eivät huolineet. Ei tullut mieleenkään pakottaa. Pakottamistahan tuollaiset ihoteippailut on. Hyi.

Vierailija
28/30 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 19:43"]Äitini opetti esikoisen tutille, pitänee nyt uuden vauvan kanssakin pyytää hommiin, kun mulla hajoaa pää siihen että pahimmillaan puolen tunnin välein vauva haluaa tissille ja käyttää mua tuttina aina 30-60min kerralla.

Vauvalla on nälkä jos et sitä tajua.

Ei vauvalla kokoajan nälkä voi olla valoja nyt vauvat jotka ei suostu tuttia ottasn on tissillä enemmän koska on suuri imemisen tarve eikä huoli tuttia ainoa mitä osaa imee on rinta. Jos syötät vauvaasi kokoajan ja annat olla tissillä niin Se Syö ittensä ähkyyn ja sit tulee letkana ulos ja sit alkaa tass huuto. Että lohtua ne tissistä hakee jos tutti ei kelpaa. Ehkä äidit itse huomaavat lapsestaan millon silläon nälkä ja millon ei. Järki hoi älä jätä. Jos sinun lapsesi syö kokoajan niin onneksi olkoon

Vierailija
29/30 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä.

Vierailija
30/30 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset opettanut jo vastasyntyneenä? Silloin se sujuu ilman sokeriakin (eikä mun kummallakaan lapselle pilannut imetystä, äidin ei vaan tarvinut toimia tuttina...)

Sinne mitään sokeria laiteta tuttiin!

Hyvänen aika, hampaat pilalla ennenkuin edes puhkeavatkaan!