Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syntymäpäivälahjaksi/cabin-matkalaukku (tai ehkä koko matkalaukku setti?)

Vierailija
17.09.2022 |

pian kolmekymppiselle naiselle, joka työnsä puolensa joutuu lentomatkustamaan usein.
Cabin- matkalaukun pitäisi olla ennenkaikkea kestävä, mutta jollain lailla myös "tyylikäs/edustava."
Merkkejä/laatuja/materiaaleja on monia... Osaatko suositella erityisesti jotakin merkkiä tms?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymäpäivälahjaksi/cabin-matkalaukku. Miksi tässä on/?

Vierailija
2/16 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat tykätä / -merkistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIkö hänellä vielä ole laukkuja jos paljon matkustaa.

Samsonite on laadukas ja varma valinta.

Vierailija
4/16 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsonite tai Rimowa

Vierailija
5/16 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsonite oma suosikkini.

American tourister on ollut kestävä.

Vierailija
6/16 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin haluaisiko hän ehkä mieluummin itse valita matkalaukkunsa, jos paljon matkustaa...? Saattaahan lahjakin hyvällä tuurilla osua oikeaan, mutta monilla on kuitenkin juuri tietty maku ja tietyt speksit laukulle.

Vierailija
7/16 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin haluaisiko hän ehkä mieluummin itse valita matkalaukkunsa, jos paljon matkustaa...? Saattaahan lahjakin hyvällä tuurilla osua oikeaan, mutta monilla on kuitenkin juuri tietty maku ja tietyt speksit laukulle.

Pelkästään jo värin, kuosin ja kuvioiden valinta saattaa mennä pieleen.

Vierailija
8/16 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti hänellä on ollut ja on tällä hetkelläkin jonkinlainen matkalaukku; itse en ole hänen laukkujaan käynyt katselemassa. Nyt vain haluan ostaa hänelle uuden matkalaukun tai miksei koko setin. Varmasti niillekin tulisi käyttöä. ap.

Vierailija
9/16 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti hänellä on ollut ja on tällä hetkelläkin jonkinlainen matkalaukku; itse en ole hänen laukkujaan käynyt katselemassa. Nyt vain haluan ostaa hänelle uuden matkalaukun tai miksei koko setin. Varmasti niillekin tulisi käyttöä. ap.

Älä osta Tuskin hänellä on kauheasti ylimääräistä säilytystilaa, jonne voisi pistää itselleen tarpeettomat matkalaukut. Muutenkin olisi hyvä, että lahjanantaja miettisi, haluaako ja tarvitseeko lahjansaaja oikeasti jotain tavaraa vai ei, eikä ostaisi toiselle jotain (vieläpä tilaa vievää!) vain siksi, että tekee mieli. Ei tuollainen ole yhtään ekologistakaan.

Vierailija
10/16 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustan paljon ja tollanen olis ihana lahja! Jos siis olis joku kevyt, merkkituote, kestävä ja hyvä takuu, rimowa tai samsonite vaikka.

Mut kannattaa varmistaa että lahjan saa vaihtaa.

Meillä työnantaja antaa tarkat ohjeet millaiset laukut sallittu työmatkoilla. Lisäksi on ominaisuuksia joita itse haluan/ en halua.

Niin olis kiva ettei kallis lahja mene hukkaan.

Vierailija
11/16 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsonite tai Delsey. Minulla on Delseyn Turenne (cabin ja cargo). Se on kyllä hemmetin kallis setti nykyään, mutta todella kevyt ja tyylikäskin, väri petrol. Kestävyydessä senkin edelle menee Delsey Monkey. Todella jämäkkää tekoa. Mutta ei ole yhtä keveä.

Hinnathan noissa on sitten aika korkeita. Puhutaan satasista.

Varmaan hänellä on laukku tai laukkusarja, jos paljon matkustaa. Osta vaikka setti, jossa on maski silmille, puhallettava niskatyyny, korvatulpat, joku viltti + xylitol-purkkaa. Voit ostaa myös passipussin (turvatasku, mihin laitetaan passi ja rahat) ja tai vyölaukun, joko näkyvän tai vaatteiden alle piilotettavan. RFID-suojattu, ettei kortteja pysty etälukemaan.

Kannattaa selvittää ensin, mitä hänellä jo on. Matkaillessa matkatavaran määräkin on rajattu. Itse ostaisin myös villasukat ja kompressiosukat.

Otan lennoille mukaan myös otsalampun tai muun valonlähteen. Se on ihan hyvä hätätapausten varalta.

Vierailija
12/16 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samsonite tai Delsey. Minulla on Delseyn Turenne (cabin ja cargo). Se on kyllä hemmetin kallis setti nykyään, mutta todella kevyt ja tyylikäskin, väri petrol. Kestävyydessä senkin edelle menee Delsey Monkey. Todella jämäkkää tekoa. Mutta ei ole yhtä keveä.

Varmaan hänellä on laukku tai laukkusarja, jos paljon matkustaa. Osta vaikka setti, jossa on maski silmille, puhallettava niskatyyny, korvatulpat, joku viltti + xylitol-purkkaa. Voit ostaa myös passipussin (turvatasku, mihin laitetaan passi ja rahat) ja tai vyölaukun, joko näkyvän tai vaatteiden alle piilotettavan. RFID-suojattu, ettei kortteja pysty etälukemaan.

Kannattaa selvittää ensin, mitä hänellä jo on. Matkaillessa matkatavaran määräkin on rajattu. Itse ostaisin myös villasukat ja kompressiosukat.

Otan lennoille mukaan myös otsalampun tai muun valonlähteen. Se on ihan hyvä hätätapausten varalta.

Kiitos!

Mukavia ehdotuksia (ap.)

Vierailija
13/16 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käsitä miksi ostaa lahjaksi jotain mitä ihmisellä varmaan jo on. Itse en haluaisi lisää tavaraa.

Vierailija
14/16 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en käsitä miksi ostaa lahjaksi jotain mitä ihmisellä varmaan jo on. Itse en haluaisi lisää tavaraa.

Tämä! Lisäksi matkalaukut ovat kokonsa vuoksi hankalia säilyttää.

Vierailija
15/16 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nirso noiden unimaskien ja niskatyynyjenkin suhteen. Kaikille ei käy kaikki mallit. Toivottavasti ap tietää ystävänsä maun todella tarkasti

Vierailija
16/16 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran jo tiedän, että matkalaukku, jota hän yleensä matkoillaan on käyttänyt; hajosi muutama päivä sitten eli kahva tai mikä se nyt sitten virallisesti onkaan, jäi käteen eli irtosi kokonaan. (ap.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan