Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun kroppa on pelkkää löllöä taikinaa :(

Vierailija
12.07.2014 |

Luulin, että näkyy jo tuloksia jumpasta, mutta ihan taikina kasa mä edelleen olenkin, kun kuviani katsoin. :( Ryhtikin ihan kamala ja jalat vinksottaa miten sattuu.

Tulisi jo talvi, että sais laittaa paksut vaatteet päälle.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo enemmän vettä, syö enemmän kasviksia.

Vierailija
2/11 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Tosin en ole jumppaa aloittanutkaan. 

 

Jaksa vain tsempata, kyllä sitä tulosta vähitellen tulee! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma paitsi että olen niin laiska ja saamaton etten jaksa edes harrastaa liikyntaa :(

Vierailija
4/11 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin munkin. 3-4 kk rankkaa liikuntaa eikä näy missään. Toisaalta mä voisin olla paljon lihavampi, jos en liikkuisi usein.

Ryhtiin olen systemaattisesti kiinnittänyt huomiota ja se näkyy.

Ei ap luovuteta: ensi kesänä ollaan timmissä kunnossa. =)

Vierailija
5/11 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käynyt toista vuotta säännöllisesti erilaisissa ryhmäliikunta jumpissa, steppiä, pumppia, spinningiä... Ja säännöllisellä liikunna tarkoitan noin 3krt/viikko. Mutta ei paljon näkynyt muutosta, paitsi omassa jaksamisessa. Toki sekin hyvä.

Nyt aloin tarkistella myös omaa ruokavaliota ja kas kas, mukavasti pudonnut melkein 5kg ja se näkyy kropassa :)

Suosittelen tarkistamaan ruokavaliota, harva pelkällä liikunnalla laihtuu. Ja usein liikunnan jälkeen tulee syötyä enemmän.

Tsemppiä ap!

Vierailija
6/11 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä laittaa suuhunsa, on aiken a ja o. Zemppiä laiskurit! Nimim. 9kg 6kk:ssa turvonnut.

Ps. Arvatkaapa kuinka vituttaa. Timmi ämmä alkoi kesän tullen tissuttelemaan ja syömään paskaa. Nyt se loppui. Luulis kilojen lähtevän kun palaa entiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoasta se on kiinni eniten. Jumpat kyllä hyvänä apuna.

Vierailija
8/11 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei ole tarkoitus laihtua vaan saada tätä löllöä kiinteytettyä eli tarkoittaako se sitten sitä, että lihasta saada löysän tilalle...

Oli vaan niin masentavaa katsella kuvia, että nyt tekisi mieli lyödä hanskat tiskiin.

 

Tsemppiä teille muillekin.

 

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap luovuta. Mä kärsin nyt ihan samasta!!

Nro 7.

Vierailija
10/11 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:58"]

Mun ei ole tarkoitus laihtua vaan saada tätä löllöä kiinteytettyä eli tarkoittaako se sitten sitä, että lihasta saada löysän tilalle...

Oli vaan niin masentavaa katsella kuvia, että nyt tekisi mieli lyödä hanskat tiskiin.

 

Tsemppiä teille muillekin.

 

ap.

[/quote]

 

No ruoka on silloinkin pääasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippumalli haussa-ohjelmassa jonakin vuonna voitti tyttö, joka oli aivan löllö. Sai siitä tuomareilta kommenttejakin. Housun vyötäröstä pursusi löysät läskin. Tyttö oli ennen kisaa laihduttanut huomattavasti, siitä kai löllyt. Mutta oli kaunis ja taitava malli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä