Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri pimppaa pianoa joka päivä monta

Vierailija
20.09.2014 |

tuntia, ja lopettaa sitten sekunnilleen klo 23, kun taloyhtiön yörauha alkaa. Voiko tuosta valittaa, vai onko se sama kuin esim. vauvan itku? Hermot menee...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerrostalo ole mikään treenikämppä, että kyllähän tuosta voisi valituksenkin naapaista menemään...

Vierailija
2/12 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pianon kullittamisen vielä jotenkuten pystyy konseptualisoimaan mutta pimppaaminen tuntuu ihan mahdottomalta miten päin sitä ajatteleekaan. 

PROVO!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

#3 riippuu kait miten ulkonevat lerpakkeet on...

ja sitten asiaan, eli harrastaa voi, mutta kohtuudella. Joku soitonopiskelija joka takoo sitä soitintaan tuntitolkulla joutuu kyllä näkemään vaivaa ettei se häiritse naapureita. Koitas puhua asiasta naapurin kanssa ja jos.. tai siis kun se ei mene jakeluun niin yhteys isännöitsijään-

Vierailija
4/12 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai saa soittaa, mutta jos treeniaika alkaa olemaan 5h päivässä, niin ei enää kiva. 2h on iha kohtuullinen aika.

Vierailija
5/12 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin voi normaalia elämää...
Pitäähän sitä harjoitella soittamista... Ei se kuitenkaan mikään mieletön melu ole.

Vierailija
6/12 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkaa siinä 10-11 ja kestää koko pitkän päivän, tosin taitaa joku haitari olla kyseessä. Joka päivä. Puoltoista vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 11:36"]

Meillä alkaa siinä 10-11 ja kestää koko pitkän päivän, tosin taitaa joku haitari olla kyseessä. Joka päivä. Puoltoista vuotta.

[/quote]

Hui hemmetti.

Vierailija
8/12 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on omakotitalossa naapurilla on 8 lasta ja niillä on oma säkkipilliorkesteri, jonka kanssa harjoittelevat kesäisin aina pihalla 14 tuntia päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauhoita lapsen pahin rääkyminen ja jätä radio päälle kun lähdet ulos.

Vierailija
10/12 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä sun naapurin soittotyylistä, mut mä yleensä käytän sormia soittamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin just ennakkotapauksesta jossa pianoa soitettiin liikaa kun se jatkui taukoamatta koko työpäivän ajan (eli ilmeisesti 8h). Muuten ei oo oikeen syytä valittaa, tai asialle ei ainakaan voi tehdä mitään.

Vierailija
12/12 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä täällä valita, vaan mene pimppaamaan naapurin ovikelloa ja kerro asiasi. Hän ei ehkä tiedä miten soitto kuuluu naapuriin. Voitte sopia jonkun kohtuullisen kellonajan ja keston jonka hän voi soittaa. Kyllä kotonaan soittaa saa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi