Mitä 50-v. kaljamahaukot kuvittelevat itsestään?
Oon 30-v. huoliteltu hyvännäköinen nainen. Olin eilen kavereitteni kanssa viihteellä. Nämä viiskymppiset, kaljamahaiset ja pälvikaljuiset, huonosti pukeutuneet alkaa olla jo maanvaiva. Miten he ikinä kuvittelevat, että me oltais ees kaatokännissä kiinnostuneita??? Yks kävi jopa suoraan ehdottaa, että voitas mennä panemaan, vaikka hän on naimisissa. Herranen aika, ois tyytyväinen, että on ikinä naisen saanu, mitä kyllä ihmettelen. YÖK!
Kommentit (85)
Nro 7 ei erotu millään lailla AP:n kuvaamista kauhistuksista... Hyi hitto!
vatsakas ja parrakas nuorehko mies on niin NAM!
Viina ei yksinkertaisesti sovi kaikille. Pitäisi kieltää.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 09:59"]nro 4, oot niin väärässä! Nää hirviöukot ei todellakaan ota rennosti, vaan pokaavat ihan tosissaan ja hampaat irvessä. Kun heille sitten sanoo suoraan totuuden, he saavat itkupotkuraivaria muistuttavan kohtauksen. Näiltä ukoilta pitäs kieltää baarissa käyminen.
Ap
[/quote]
Suuta soukemmalle akka!
Päinvastoin seiska se läskiäijä kuulostaa symppikseltä elämää nähneeltä mieheltä. Omalla rakkaalla ei pieni vatsakumpukaan haittaa. Valitettavasti olen itse parisuhteessa. Terveisin nelikymppinen oman arvonsa tunteva nainen.
Nro 22, kiva että tyydyt siihen... Koulutettuna ja hyvin toimeentulevana, kauniina naisena en ikinä ottaisi rivoja puhuvaa kaljamahaukkoa työkkärin jonosta... Mutta kun on kaltaisiasi naisia, niin riittää niin AP:n kuvaamia hirviöitäkin. Harmi.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 10:00"]
Tuo on varsin ikävää, siitä ei pääse eroon. Samanlainen kokemus (jälleen) eiliseltä illalta, mutta naisista, olen mies. Mikä saa sellaiset viisikymppiset, tasapaksut pötikät, haisevat, huolittelemattomat ja ympäri kännissä olevat naiset luulemaan itsestään, että olisivat millään tavalla haluttuja?
Itsekin olen lähes viisikymppinen, mutta kun menen jonnekin niin pukeudun ja osaan käyttäytyä, olen timmissä kunnossa vartaloltani, ja nämä kulahtaneet naikkoset luulevat olevansa minulle jonkinlaisia jumalattaria, elämän suurimpia lahjoja, ja vitut! Yksikin eilen roikkui kädessä vielä kotiin lähtiessä ja vonkasi luokseen, eikä tajunnut vaikka suoraan sanoin, että et todellakaan ole kiinnostava. Lopulta irtauduin ja tämä jäi kadulle ulvomaan.
Ei se ole sukupuoleen sidottu noiden idioottien viisikymppisten esiintyminen.
[/quote]
Hän oli kuitenkin samaa ikäluokkaa. Jos 50-vuotias lähestyy 30-vuotiasta täytyy olla varma, että oikeasti on nuorekas muutkin kuin omassa mielikuvituksessaan.
Tiedän 50-vuotiaan jolla täydellisen epärealistiset kuvitelmat itsesästään, löysä lihakasa ja köyhäkin vielä. Joskus nuorena oli komea ja jäi siihen luuloon, että vieläkin.
Pelkkä hoikkuuskaan ei vielä ole tae hyvästä olemuksesta.
UP! Tän keskustelun perusteella tulee käsitys, että nää kaljamahaukot ovat hyvinkin haluttua seuraa, mitä ihmettelen TODELLA.
Ap
Ei niille viis-kuuskymppisille läskiäijille oma vaimo kelpaa. Pitää metsästää nuorempaa ja kauniimpaa, kun on unohtunut, että on yhdessä vanhentunut oman aiemmin nuoren ja kauniin naisensa kanssa. Ja vaikka vaimo ei olisikaan lihonut, eikä edes pahemmin rupsahtanut, ja synnytyksistäkin selvinnyt kätilöiden hyvien ompelutaitojen ansiosta tiukkina, niin ei se kelpaa.
Sitten tuota vaimoa yrittää muut miehet, ihan samanlaiset kuin se oma köllikkämahainen pälvikalju! Soi torvet ja tulee kahvikutsuja, mutta vaimoa kiinnostaisi edelleen se oma, joka kuitenkin juoksee vieraiden perässä.
Ja nuoret kauniit naiset ällöävät noita himonkiilto silmissä jahtaavia vanhoja kahjuja, vaan silti moni ukko luilee itsestään liikoja ...
50-kymppisellä miehellä on elämän kokemusta toisin kuin nuoremmila. 50-kymppinen on myös sinut itsensä kanssa mikä viehättää nuoria naisia. Tämä tuntuu ärsyttävän joitakin (vanhempia naisia).
Niin mutta kun ei kiinnosta! Silti hikiäijät ei sitä tajua! Ovat HYVIN päällekäyviä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 17:24"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 09:59"]nro 4, oot niin väärässä! Nää hirviöukot ei todellakaan ota rennosti, vaan pokaavat ihan tosissaan ja hampaat irvessä. Kun heille sitten sanoo suoraan totuuden, he saavat itkupotkuraivaria muistuttavan kohtauksen. Näiltä ukoilta pitäs kieltää baarissa käyminen.
Ap
[/quote]
Suuta soukemmalle akka!
[/quote]
No tulihan se sieltä! Käämi käryää jo 29v-miehellä!
Tyypillinen itseään täynnä oleva lassukka vetää herneitä nenukkiinsa tällaisissa keskusteluissa av-mammapalstalla.
Hahaa, 29 on niiiiiiiiin oikeassa....
Viiskymppiset ukot kuvittelevat olevansa vastustamattomia adoniksia, joiden perässä naiset juoksevat pöksyt kintuissa kuola valuen. Siis kuvittelevat, mutta todellisuus näyttää ihan toisenlaiselta. Miehet yrittävät juosta naisten perässä sen minkä paksulta mahaltaan kykenevät ja naiset pinttelevät pakoon naureskellen. Jos ukko sattumoisin sitten pääsee nuoremman naisen kanssa petiin asti, niin eihän siellä tapahdu mitään. Mies vain ähisee ja puhisee ja vatkaa pikkukaveria, joka lirputtaa vetelänä. Sitten saa nainen haukut, kun ei herätä miehessä himoja. Ei muuta kuin kotiin oman emännän hoiviin, jospa huomenna isäntä olisi toimintakunnossa, kun krapula hellittää.
Niillä ei ole mitään menetettävää.
Hah, minä 22 olen koulutettu hyvätuloinen nainen, kauniskin edelleen. Mulla on koulutettu ja komea mies, massua ei lainkaan, lapsia löytyy 3.
Mun ei tarvitse ottaa mitään miestä työkkärin jonosta, mutta oikeasti näissä viisikymppisissä miehissä on helmiä. Niin hyvätapaisia ja kohteliaita miehiä ei löydy nuoremmista, niin käteviä ja osaavia käsistään. Joo, minä 46-vuotias nainen ottaisin milloinvain mielummin 5- kuin 3-kymppisen miehen.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 17:41"]
50-kymppisellä miehellä on elämän kokemusta toisin kuin nuoremmila. 50-kymppinen on myös sinut itsensä kanssa mikä viehättää nuoria naisia. Tämä tuntuu ärsyttävän joitakin (vanhempia naisia).
[/quote]
Taitavat kyllä olla aika vähissä ne nuoret naiset, joita viiskymppinen mies kiinnostaa.
Aika ankeata on, jos täällä vauvapalstalla täytyy kolmikymppisen käydä kehumassa että viisikymppiset yrittää iskeä.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 17:41"]
[/quote]
Viiskymppinen hikiäijä on kaikkea muuta kuin sinut itsensä kanssa!!! Heitä notkuu kaljakuppiloissa pilvin pimein itseään ja nuoruuttaan, ja huoruutta, etsimässä.
Ja kyllä, se petollinen, valehteleva ja ilkeä hikiäijä, jonka kanssa on nuoruudesta saakka yhdessä elämänsä jakanut, ärsyttää välillä niin paljon, että naurattaa, kun nuoret, kauniit ja koulutetut naiset yökkäävät heidän kaljamahansa nähdessään vilahtavankaan suloisessa silmänurkassaan, saati että yrittävät läähättää panoehdotuksiaan heille! Ketä kiinnostaa, kun nuoria, komeita ja sporttisia miehiäkin on tarjolla!
Ja sille kaljamaha-hikiäijän vaimolle soi vihellykset perään ja satelee kahvikutsuja ...
UP! Just ton läskisen hikiäijän kaltaiset pilaa meidän naisten (ikään katsomatta) baari-illat.