Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä 50-v. kaljamahaukot kuvittelevat itsestään?

Vierailija
12.07.2014 |

Oon 30-v. huoliteltu hyvännäköinen nainen. Olin eilen kavereitteni kanssa viihteellä. Nämä viiskymppiset, kaljamahaiset ja pälvikaljuiset, huonosti pukeutuneet alkaa olla jo maanvaiva. Miten he ikinä kuvittelevat, että me oltais ees kaatokännissä kiinnostuneita??? Yks kävi jopa suoraan ehdottaa, että voitas mennä panemaan, vaikka hän on naimisissa. Herranen aika, ois tyytyväinen, että on ikinä naisen saanu, mitä kyllä ihmettelen. YÖK!

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kaljamahaiset hikiäijät pitäs lopettaa.

Vierailija
22/85 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 17:49"]

Hah, minä 22 olen koulutettu hyvätuloinen nainen, kauniskin edelleen. Mulla on koulutettu ja komea mies, massua ei lainkaan, lapsia löytyy 3.

Mun ei tarvitse ottaa mitään miestä työkkärin jonosta, mutta oikeasti näissä viisikymppisissä miehissä on helmiä. Niin hyvätapaisia ja kohteliaita miehiä ei löydy nuoremmista, niin käteviä ja osaavia käsistään. Joo, minä 46-vuotias nainen ottaisin milloinvain mielummin 5- kuin 3-kymppisen miehen.

[/quote]

Kyllähän niissä 50-vuotiaissa on ihan ok miehiä. Tässähän aloituksessa oli kyse siitä, että 50-vuotias jahtasi itseään nuorempaa.

Moni vapaalle jalalle päässyt 50-vuotias alkaa etsiä juuri 30-vuotiaita, siitä lienee kyse. Kyllähän komeat ja rikkaat aina saa nuorempia, mutta jos on plösö tavis täytysi omata hiukan itsekritiikkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei halua 50v kaljamaha pälvikalju köyhää miestä. Ei kukaan. Ei ees 80-v. nainen.

Vierailija
24/85 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännisistä 5 -kymppisistä en tiedä, mutta mä olen ihan kaunis ja hoikka 36 -vuotias nainen, jota tuollainen lihava kohta 5 -kymppinen, kaljamahainen rekkakuski haukkui ryppyiseksi, epämuodostuneeksi ja lihavaksi.

Pistää miettimään että miten he oikeasti näkee itsensä, kun pystyvät noin kärkkääsi arvostelemaan muita?

Vierailija
25/85 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap saa kehuja miehiltä kun pitää kalastella niitä av:n siskoilta toisia haukkumalla. :)

Reilu parikymppisten mielestä olette vähän liikaa yrittäviä, joiden luulisi löytäneen tyylinsä, mutta edes meikata ette osaa. :)

Jutut on niin ikäviä ettei voi kuin pyytää poistumaan pöydästä ennen kuin illan eka itkukohtaus alkaa. :(

Eli pysykää omienne parissa siellä vähän hämärämmässä missä ikä ja huono meikki ei niin näy ja ennen kaikkea kovaääninen kailotus ei kuulu. Eikä noloja iskurepliikkejä baaritiskillä. :)

Vierailija
26/85 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 41, tämähän ei ollut pointti tässä keskustelussa. Ehkä lukutaitosi vaatisi vielä harjoitusta ämmä.

Vierailija
27/85 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex on 50-v itsestään liikoja luuleva hiki- ja pieruäijä ja niin vain sai sen kolmekymppisen naisen. Ihmettelen, koska luonnekaan ei ole kiva, että miten onnistui. Että kyllä kolmekymppisiä naisiakin on joka lähtöön ja monilla biologiset kello kilkattelee siihen malliin, että hikiäijäkin kelpaa.

Vierailija
28/85 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

NRO 43, ei oo varmaan häävi se akkakaan. Oo onnellinen, että pääsit hikiäijästä eroon.

Vierailija
29/85 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 09:35"]

Miehet on miehiä oli ikä mikä tahansa.

[/quote]

Toteaa pesunkestävä feministi. Ei ne suominaisetkaan aina häikäise olemuksellaan, käytöksellään ja ulkonäöllään.

Vierailija
30/85 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

45, ei ollu pointti tässä keskustelussa. Lukutaito on täällä aika monella apukoululaisen tasolla. (=vammainen)

Vierailija
31/85 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 17:56"]

[/quote]

Varmaankin hyvä mielipide, mutta vain yksi. Sano se myös, kun haet ensimmäistä työpaikkaasi. Hikiäijää kiinnostaa tämä. Mieluummin palkkaisin kuitenkin Äitisi, joka näkee asiat laajemmin.

T:Tosi hikinen äijä 135 kg, 172 cm, 27 cm juhlakunnossa!

Vierailija
32/85 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pointti oli juuri siinä, että sama väite toimii myös toisinpäin.

Vierailija
33/85 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikiäijät ovat tosi surkimuksia - tälläkin palstalla pitää pyöriä, kun eivät oo saaneet niitä 30-v. naisia. Hah hah.

Vierailija
34/85 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaapa millisia sulhoja tässä pyörii. Mulla on nätti talo ja hieno piha. Lyhyttä vanhusmiestä raparperiä pyörän tarakalla, kaljapakaasin vieressä, mittarissa vähintään eläke. Siinä kyselevät että missä isäntä, oisko paikka vapaana. Ja Helsingissä asun. Ihan kauheeta. Kaikki vanhuksia ja alamittaisia. t. rva 47

Vierailija
35/85 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 17:41"]

50-kymppisellä miehellä on elämän kokemusta toisin kuin nuoremmila. 50-kymppinen on myös sinut itsensä kanssa mikä viehättää nuoria naisia. Tämä tuntuu ärsyttävän joitakin (vanhempia naisia).

[/quote]

Ja paskat. Ei viehätä pätkääkään. Oot ilm itse yli 60?

Vierailija
36/85 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 18:38"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 17:56"]

[/quote]

Varmaankin hyvä mielipide, mutta vain yksi. Sano se myös, kun haet ensimmäistä työpaikkaasi. Hikiäijää kiinnostaa tämä. Mieluummin palkkaisin kuitenkin Äitisi, joka näkee asiat laajemmin.

T:Tosi hikinen äijä 135 kg, 172 cm, 27 cm juhlakunnossa!

[/quote]

Ei tarvi hakea, kun olen yrittäjä ja toimitusjohtaja. Haista sinä hikiäijä pitkä pee!

Vierailija
37/85 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUMMA viha täällä juuri 50-kymppisiä miehiä kohtaan. Sopii miettiä että mistä se juontaa juurensa...

Vierailija
38/85 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-kymppinenkin voi olla nuorekas että tietäkää se.

Vierailija
39/85 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

53, ei oo viha minkään ikäisiä miehiä kohtaan, vaan niitä hikiäijiä kohtaan.

Vierailija
40/85 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat miehet on ihan turha laji. Pitäis lopettaa koko lahko. (Samalla kuolisi puolet persuistakin, I assume.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme