Mitä 50-v. kaljamahaukot kuvittelevat itsestään?
Oon 30-v. huoliteltu hyvännäköinen nainen. Olin eilen kavereitteni kanssa viihteellä. Nämä viiskymppiset, kaljamahaiset ja pälvikaljuiset, huonosti pukeutuneet alkaa olla jo maanvaiva. Miten he ikinä kuvittelevat, että me oltais ees kaatokännissä kiinnostuneita??? Yks kävi jopa suoraan ehdottaa, että voitas mennä panemaan, vaikka hän on naimisissa. Herranen aika, ois tyytyväinen, että on ikinä naisen saanu, mitä kyllä ihmettelen. YÖK!
Kommentit (85)
Ei kai kolmekymppiselle enää tule yllätyksenä minkälaista baarissa on? Järjestäkää illanvietot kotonanne tai jossain muussa omantasoisessanne ympäristössä, jos ette halua olla ällöttävien tavisten kanssa tekemisissä.
50 v. baareissa notkuvat ovat usein eronneita ja testaavat mitenkä pärjäävät markkinoilla. Lähtevät sitten Thaimaan reissulle, kun eivät nuoria täältä saa.
Ai että kolmekymppinen hyvän näköinen nainen? Suomessa? No fucking way!
T:Tosi hikinen äijä 135 kg, 172 cm, 27 cm juhlakunnossa (hauis), oli pelkkä feikki.
Tosiasiassa en käy kapakoissa ja olen pitkässä parisuhteessa ollut jo parisenkymmentä vuotta. Hauskoja kommentteja olen saanut. Ja, jos joku tosiaan suuttui pyydän anteeksi. Menköön kuuman kesäpäivän tiliin. Ja AP:lle hyvät jatkot. Pidä mieli korkeana ja älä välitä niistä kömpelöistä ja ällöttävistä ukoista. TJ:lle myös terveisiä. Olet sanavalmis ja hyvä niin. Menestystä!!
Missä ap olit? Minulle kelpaisi 50v kaljamahat, mutten näe niitä missään kun baarit ja menomestat aina nuoria kolleja täynnä.
Täälä olis yksi vajaa 50-kymppinen vatsakas mies. Autokin löytyy. Voin tulla luoksesi jo tänään... ;-)
Entäs neljäkymppiset pötsimiehet? Saadaanko me käydä baareissa? Entäs tulla juttelemaan? :*)
No eipä sitä hirveän usein tarvitse pelätä, on itsellä ja kaikilla tutuilla vähentyny baarireissut aika paljon. Itsellä ei ole perhettä, suhdetta tai mitään sellaista syytä, mutta ei vaan kovin usein jaksa sellaista. Veikkaan, että viiskymppisenä siellä päivystävät ihmiset on aika pitkälti ns. ammattilaisia. Tai enhän mä tiedä, ehkä se baarivaihe alkaa silloin uudestaan.
Muistan kun keväällä oltiiin kaverini kanssa paikallisessa yhdillä, niin eräskin tämmöinen pöhöttynt ja haiseva "mies", päätti tulla istumaan pöytäämme ja n. 10 min päästä ehdottaa että "Joko me mentäis naimaan kolmestaan...?".
Ei menty.
Kolmekymppinen nainen on juuri sopivan ikäinen viisikymppiselle miehelle. Ei enää teini, mutta ei vielä vanha tätikään. Kymmenen vuotta itseä nuoremmat alkaa olla jo tätejä, mutta kolmekymppinen olisi vielä hyvä. Ikäeroa juuri sopivasti, että tasapainoinen suhde onnistuisi. Me miehet nyt vaan säilymme paljon paremmin kun naiset.
Lohta kannattaa pyytää, vaikkei saisikaan.
Miehet on miehiä oli ikä mikä tahansa.
Jos ei veikkaa, ei voi voittaa.
Sen ikäinen mies osaa jo nauraa naisille ja lihamarkkinoille ja ottaa kaiketi rennosti, jos ei ole täysin murtunut. Naiset eivät joka tapauksessa tee aloitteita, joten miehen pitää itse kokeilla mahdollinen kiinnostuminen.
-Mies 29v-
nro 4, oot niin väärässä! Nää hirviöukot ei todellakaan ota rennosti, vaan pokaavat ihan tosissaan ja hampaat irvessä. Kun heille sitten sanoo suoraan totuuden, he saavat itkupotkuraivaria muistuttavan kohtauksen. Näiltä ukoilta pitäs kieltää baarissa käyminen.
Ap
Tuo on varsin ikävää, siitä ei pääse eroon. Samanlainen kokemus (jälleen) eiliseltä illalta, mutta naisista, olen mies. Mikä saa sellaiset viisikymppiset, tasapaksut pötikät, haisevat, huolittelemattomat ja ympäri kännissä olevat naiset luulemaan itsestään, että olisivat millään tavalla haluttuja?
Itsekin olen lähes viisikymppinen, mutta kun menen jonnekin niin pukeudun ja osaan käyttäytyä, olen timmissä kunnossa vartaloltani, ja nämä kulahtaneet naikkoset luulevat olevansa minulle jonkinlaisia jumalattaria, elämän suurimpia lahjoja, ja vitut! Yksikin eilen roikkui kädessä vielä kotiin lähtiessä ja vonkasi luokseen, eikä tajunnut vaikka suoraan sanoin, että et todellakaan ole kiinnostava. Lopulta irtauduin ja tämä jäi kadulle ulvomaan.
Ei se ole sukupuoleen sidottu noiden idioottien viisikymppisten esiintyminen.
Jospa ei erottanut maksullisesta. Olit pukeutunut hämäävästi.
Toisaalta, kun jatkat niitä etsiskelyjäsi sieltä viihteen parista, näitä äijiä tulee aina vastaan, turha niistä täällä on höpötellä. Maailma ja ihmiset ovat mitä ovat. Läskien viisikymppisten humalaisten äijien kömpelöt iskuyritykset jatkunevat ikuisesti, eivät kiukuttelut auta. Kunhan itse vakiinnut ja saat muutaman lapsenkin, on ulkonäkösi jo lähempänä noita ällötyksiä ja koet heidän kanssaan yhteenkuuluvaisuutta. Jo nelikymppisenä jos et ennen.
Muistelet peilin ääressä tuotakin kohtaamista ja hymähtelet asialle ymmärtäväisesti: naisen osa on olla saalis ja saalistettava.
Nuo viisikymppiset ukot ovat oikeastaan aika hauskoja. Ei heitä vaivaa ulkonäköpaineet. Voit arvostella, vaan eivät he sitä jää märehtimään pitkin palstoja, niinkuin AV:lla on tapana. Lisäksi heillä on useimmiten talous kunnossa, eikä tarvitse murehtia työ-ja työllistymispaineita. He miehittävät johtopaikat.
Kolmekymppinen nainen on tässäsuhteessa altavastaaja. On pariutumishuolia,pätkätyöpaikkaa, lisääntymispulmia. Kaikenkaikkiaan hankala ikä, etenkin naiselle. Ja ne parhaat miehet on jo kiinnitetty, jäljellä jakojäännökset. Ne kelpaamattomat. Ilmeisesti on parempi yksin kohti vanhuutta, kuin peruspertsa.
Itseensä tyytyväinen viisikymppinen läskiäijä
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 09:59"]
nro 4, oot niin väärässä! Nää hirviöukot ei todellakaan ota rennosti, vaan pokaavat ihan tosissaan ja hampaat irvessä. Kun heille sitten sanoo suoraan totuuden, he saavat itkupotkuraivaria muistuttavan kohtauksen. Näiltä ukoilta pitäs kieltää baarissa käyminen.
Ap
[/quote] no hyi, minkälaisessa baareissa sä oikein hengailet? Jossain roskaväen paikoissa tietysti...
No ihan tavallisissa, suuren kaupungin suosituimmissa paikoissa... Ja käyn ehkä kaks kertaa vuodessa baarissa just tän takia. Enkä etsimässä miestä vaan pitämässsä kavereitten kans hauskaa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 09:34"]
Lohta kannattaa pyytää, vaikkei saisikaan.
[/quote]Ja kettua...
Ei sitä pillua saa jos ei pyydä.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 10:05"]
Jospa ei erottanut maksullisesta. Olit pukeutunut hämäävästi.
Toisaalta, kun jatkat niitä etsiskelyjäsi sieltä viihteen parista, näitä äijiä tulee aina vastaan, turha niistä täällä on höpötellä. Maailma ja ihmiset ovat mitä ovat. Läskien viisikymppisten humalaisten äijien kömpelöt iskuyritykset jatkunevat ikuisesti, eivät kiukuttelut auta. Kunhan itse vakiinnut ja saat muutaman lapsenkin, on ulkonäkösi jo lähempänä noita ällötyksiä ja koet heidän kanssaan yhteenkuuluvaisuutta. Jo nelikymppisenä jos et ennen.
Muistelet peilin ääressä tuotakin kohtaamista ja hymähtelet asialle ymmärtäväisesti: naisen osa on olla saalis ja saalistettava.
Nuo viisikymppiset ukot ovat oikeastaan aika hauskoja. Ei heitä vaivaa ulkonäköpaineet. Voit arvostella, vaan eivät he sitä jää märehtimään pitkin palstoja, niinkuin AV:lla on tapana. Lisäksi heillä on useimmiten talous kunnossa, eikä tarvitse murehtia työ-ja työllistymispaineita. He miehittävät johtopaikat.
Kolmekymppinen nainen on tässäsuhteessa altavastaaja. On pariutumishuolia,pätkätyöpaikkaa, lisääntymispulmia. Kaikenkaikkiaan hankala ikä, etenkin naiselle. Ja ne parhaat miehet on jo kiinnitetty, jäljellä jakojäännökset. Ne kelpaamattomat. Ilmeisesti on parempi yksin kohti vanhuutta, kuin peruspertsa.
Itseensä tyytyväinen viisikymppinen läskiäijä
[/quote]
Katohan, hikiäijä hermostu... :D
Pahin kuulemani esimerkki oli mies, joka pyöri ympäri kapakassa ja kysyi jokaiselta naiselta, haluaako tämä naida häntä. Hämmästyttävän usein tärppäsi, joten toiminta jatkui.
Useimmilla miehillä on ympärillään valehtelevia peilejä, jotka kertovat heidän olevan upeita (hehee!) ja lihaksikkaita (hahaa!). He tietävät olevansa älykkäämpiä kuin kaikki muut (hehheh!). Kyllähän tuollaisella egolla iskee nuoria ja ennen kaikkia kauniita naisia...