Mitä 50-v. kaljamahaukot kuvittelevat itsestään?
Oon 30-v. huoliteltu hyvännäköinen nainen. Olin eilen kavereitteni kanssa viihteellä. Nämä viiskymppiset, kaljamahaiset ja pälvikaljuiset, huonosti pukeutuneet alkaa olla jo maanvaiva. Miten he ikinä kuvittelevat, että me oltais ees kaatokännissä kiinnostuneita??? Yks kävi jopa suoraan ehdottaa, että voitas mennä panemaan, vaikka hän on naimisissa. Herranen aika, ois tyytyväinen, että on ikinä naisen saanu, mitä kyllä ihmettelen. YÖK!
Kommentit (85)
Jep. Kokemukseni 'puuma'naisista: Jos ilmoitat että tässä ollaan perheellisiä eikä muutenkaan nyt kiinnosta, olet idioottihomo. Jos käyt sitten jonkun kanssa tanssimassa/juttelemassa, nämä ( mitä?! Kateelliset?!) rannalle jääneet levittelevät puheita että sekin panee kaikkea liikkuvaa, huono mies.
Onneksi olen onnellisesti parisuhteessa, ei tarvitse käydä näitä 'naisia' katselemassa, yhtään missään.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 10:12"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 10:05"]
Jospa ei erottanut maksullisesta. Olit pukeutunut hämäävästi.
Toisaalta, kun jatkat niitä etsiskelyjäsi sieltä viihteen parista, näitä äijiä tulee aina vastaan, turha niistä täällä on höpötellä. Maailma ja ihmiset ovat mitä ovat. Läskien viisikymppisten humalaisten äijien kömpelöt iskuyritykset jatkunevat ikuisesti, eivät kiukuttelut auta. Kunhan itse vakiinnut ja saat muutaman lapsenkin, on ulkonäkösi jo lähempänä noita ällötyksiä ja koet heidän kanssaan yhteenkuuluvaisuutta. Jo nelikymppisenä jos et ennen.
Muistelet peilin ääressä tuotakin kohtaamista ja hymähtelet asialle ymmärtäväisesti: naisen osa on olla saalis ja saalistettava.
Nuo viisikymppiset ukot ovat oikeastaan aika hauskoja. Ei heitä vaivaa ulkonäköpaineet. Voit arvostella, vaan eivät he sitä jää märehtimään pitkin palstoja, niinkuin AV:lla on tapana. Lisäksi heillä on useimmiten talous kunnossa, eikä tarvitse murehtia työ-ja työllistymispaineita. He miehittävät johtopaikat.
Kolmekymppinen nainen on tässäsuhteessa altavastaaja. On pariutumishuolia,pätkätyöpaikkaa, lisääntymispulmia. Kaikenkaikkiaan hankala ikä, etenkin naiselle. Ja ne parhaat miehet on jo kiinnitetty, jäljellä jakojäännökset. Ne kelpaamattomat. Ilmeisesti on parempi yksin kohti vanhuutta, kuin peruspertsa.
Itseensä tyytyväinen viisikymppinen läskiäijä
[/quote]
Katohan, hikiäijä hermostu... :D
[/quote
Niinkö. Lue uudestaan, mussukkani. T: Läskiäijä.ja tosi hikinen.
Nro 7: en näytä maksulliselta, olen vakituisessa työssä, hyvätuloinen ja naimisissa. En käy juhlimassa miehiä katselemassa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 10:18"]
Nro 7: en näytä maksulliselta, olen vakituisessa työssä, hyvätuloinen ja naimisissa. En käy juhlimassa miehiä katselemassa.
Ap
[/quote]
Hyvä juttu! Viihteeltä ei yleensä löydykkään kunnon kumppania!
T: Läskiäijä
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 09:59"]
nro 4, oot niin väärässä! Nää hirviöukot ei todellakaan ota rennosti, vaan pokaavat ihan tosissaan ja hampaat irvessä. Kun heille sitten sanoo suoraan totuuden, he saavat itkupotkuraivaria muistuttavan kohtauksen. Näiltä ukoilta pitäs kieltää baarissa käyminen.
Ap
[/quote]Ei tiedä ennen kuin kokeilee. Erittäin harva mies on niin hyvän näköinen että naiset käy pokaamaan.
Ilmeisesti parinmuodostus pitäisi kriminalisoida, kun suurin osa naista tuntuu pitävän sitä törkeänä että mies lähestyy häntä seksi mielessä.