Psykologia & logopedia 2022
Legendaarinen Vauvan Psykologia 2022 -ketju. Nyt myös logopedia virallisesti mukana! Sydämellisesti tervetuloa! ❤️
Seuraavissa viesteissä on usein toistuvia puheenaineita sekä vinkkejä ja linkkejä hakemiseen. Niihin kannattaa palata pitkin vuotta! Tiedot vastaavat kirjoitushetken tilannetta.
Kommentit (3036)
Valintakoepisteet -palvelu aukeaa 8.7.2022 klo 12. Palvelu on auki 31.12.2022 saakka.
Mene sivulle https://tulokset.korkeakouluun.fi. Linkki aktivoituu 8.7.2022.
Kirjaudu sisään käyttäen Suomi.fi -palvelun vahvaa tunnistautumista.
Muita, jotka jo innoissaan odottelee omaa koettaan nähtäväksi ja analysoitavaksi? :D
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan hylkäämässä paikkaansa todistusvalinnassa Tampereella täältä?
kaikki on mahdollista
Onko ketjussa ketään joka pääsi psykalle yrityskierrolla 3?
Vierailija kirjoitti:
Minä pääsin. Hain ekaa kertaa koronavuonna kun oli etäkoe, toisen kerran viime vuonna ja pääsin testaamaan miten menee pääsykoe paikan päällä. Tänä vuonna meni paljon paremmin kuin viimeksi (erityisesti logiikka, joka oli mulle viime vuonna ihan vieras ja tuli yllätyksenä), mutta ajattelin silti että en välttämättä pääse. Rimaa hipoen sitten pääsinkin, mutta kuitenkin. Viime vuonna mulla loppui pääsykokeessa aika, tänä vuonna sitä jäi ylikin.
Tampere odottaa, vielä toki Helsingin maisteriin varasijoilla, mutta sieltä tuskin paikkaa napsahtaa.
Mitenköhän paljon sitä täytyy suorittaa ekstraa kandi + maisteriin, kun pohjalla on kasvatustieteen maisterin tutkinto (+perus- ja aineopinnot psykologiasta)?
Niin ihanaa, että koulupaikka vihdoin avautui! :)
Epätoivo iskee! Onko aiempina vuosina Helsingin todistusvalinnan varasijat liikkuneet enää yhtään tässä vaiheessa? Kiitos tuhannesti jos joku muistaa!
Vierailija kirjoitti:
Epätoivo iskee! Onko aiempina vuosina Helsingin todistusvalinnan varasijat liikkuneet enää yhtään tässä vaiheessa? Kiitos tuhannesti jos joku muistaa!
Tai ylipäätään missään?
Eikö tänään selviä kuka mihinkin päässyt??,
Vierailija kirjoitti:
Eikö tänään selviä kuka mihinkin päässyt??,
Eikun tänään oli viimeinen takaraja haun valmistumiselle.
Se valmistui jo toissapäivänä ja psykan osalta vime viikolla, psyka ei kauheasti elä muiden alojen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Valintakoepisteet -palvelu aukeaa 8.7.2022 klo 12. Palvelu on auki 31.12.2022 saakka.
Muita, jotka jo innoissaan odottelee omaa koettaan nähtäväksi ja analysoitavaksi? :D
En ole onnistunut kirjautumaan sivulle. Onnistuitko sä? Kauhulla odotan, kun näen omin silmin miten pahasti epäonnistuin...
Pääsin sivulle mutta ilmoittaa että ei valintakokeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole onnistunut kirjautumaan sivulle. Onnistuitko sä? Kauhulla odotan, kun näen omin silmin miten pahasti epäonnistuin...
Mulla ei ole toiminut vielä kertaakaan tänään
Joku pääsee kolmeen eri paikkaan ja haluaakin jonka laittanut kolmanneksi niin miten käy? Todistusvalinta.
Vierailija kirjoitti:
Joku pääsee kolmeen eri paikkaan ja haluaakin jonka laittanut kolmanneksi niin miten käy? Todistusvalinta.
Ei onnistu. Ensimmäiseksi laitettu on pakko ottaa vastaan, muut mitätöityvät.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi päästä kuin vain yhteen paikkaan. Siitä voi jäädä jonottamaan ylöspäin ja nyt kaikkien tulosten tultua voi valita ottaako sen ylemmän vastaan, mutta muuten ei.
Alaspäin ei voi valita koskaan. Alemmat paikat peruuntuvat, kun saa ylemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pääsin. Hain ekaa kertaa koronavuonna kun oli etäkoe, toisen kerran viime vuonna ja pääsin testaamaan miten menee pääsykoe paikan päällä. Tänä vuonna meni paljon paremmin kuin viimeksi (erityisesti logiikka, joka oli mulle viime vuonna ihan vieras ja tuli yllätyksenä), mutta ajattelin silti että en välttämättä pääse. Rimaa hipoen sitten pääsinkin, mutta kuitenkin. Viime vuonna mulla loppui pääsykokeessa aika, tänä vuonna sitä jäi ylikin.
Hyvä sinä! Mitä teit tänä vuonna eri lailla valmistautumisen suhteen, että pärjäsit kokeessa ja etenkin logiikkatehtävissä paremmin?
Vieläkö jollain muulla sanoo tuolla valintakoepisteet sivulla, että ei kokeita? Entä oletteko löytäneet mistään selitystä tälle?
Opintopolussa on kaikki yhteishaussa olevat maisterihaut. Sekä myös erillishaut ja avoimen väylät.