Kirja, mitä juuri nyt luet.
Itselläni on John Simonin Koneen ruhtinas. Ollut hyllyssä jo pitkään, nyt lukusessa. Aika mielenkiintoinen. Seuraavaksi luen Kari Välimäen Todensanat, sain lahjaksi ja en ole ehtinyt lukea. Loma on ihanaa aikaa tarttua kirjaan, eikö?
Kommentit (313)
Olemisen sietämätön keveys - Milan Kundera
Miksi täällä alapeukutetaan Riikka Pulkkista?
Itselläni kesken tällä hetkellä John Ajvide Lindqvistin Ystävät hämärän jälkeen, joka on kiinnostava, vaikka olen nähnyt tuohon kirjaan perustuvan (aivan loistavan) elokuvan. Toinen kesken oleva kirja on Harry Potterin kuudes osa, jonka lukeminen on ollut aikamoista pakkopullaa, mutta pakkohan tuo sarja on lukea loppuun.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 00:30"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 00:27"]Anteeksi, snadisti ohi aiheen, mutta onko oikeasti jonkun mielestä Jumalat juhlivat öisin hyvä kirja? Minusta se on tympeä kirja.
[/quote]
Minusta se oli todella hyvä. Olen lukenut sen kaksi kertaa.
[/quote]
Sama täällä. Todella hyvä, mäkin luin sen kahdesti, ensin heti ilmestymisen jälkeen ja uudestaan vasta pari vuotta sitten. Olin yllättynyt, miten hyvin se oli kestänyt aikaa ja mun kasvamiseni. Erinomainen kirja. Sen jälkeen mikään Donna Tartt ei ole voinut lunastaa odotuksia, mikä on vähän epäreilua.
Ehkä luit sen pienissä pätkissä? Mä en ainakaan pääse niihin kirjoihin mukaan, joita luen vain illalla nukkumaan mennessä pari aukeamaa kerrallaan. Vaikka ne olisi miten hyviä, ei sellainen sähkösanomalukeminen vaan anna oikeutta millekään kirjalle.
Sirpa Laamasen elämänkertaa tässä lueskelen. Nimi on: Elämäni aivottomana aivokirurgina.
Baby Blues
perhekirja (en lue tällä hetkellä)
Tällä hetkellä kaksi kirjaa kesken.
Malala Yousafzai: minä olen Malala
Sekä
Carol Lee: a child called freedom
Chimamanda ngogi adichie: puolikas keltaista aurinkoa
Stephen king kuvun alla
Tuntuuko teistäkin, että ihmisillä on tarve puolustella hömppäkirjojen lukemista kesällä? Että kyllä muuten luen vakavampia kirjoja, mutta nyt vain kesällä tälläistä roskaa. Tätkeintähän on, että ihmiset ylipäänsä lukevat :)
Mulla on tällainen kaksijakoinen lukukoettelemus, jossa yhtäältä pitäisi lukea ranskalaista analyysia italialaiasesta biopolitiikasta, mutta toisaalta nyt on kesä ja haluaisin lukea vastikään löytämäni Markiisi de Saden Justinen. Joko siis 1700-luvun rietastelua tai melko puisevaa teoriaa. Kallistun pääasiallisesti rietasteluun.
YAMAHA KÄYTTÖOHJE
Diversion XJ 900 S
Mä en voi sille mitään mutta kaikki Coelhon tuotantoa lukevat ja niistä pitävät ovat vaan auttamatta vajaita mun silmissä. Sori OT
E. L. James - 50 shades freed, varsinainen kotiäidin ilo ;) seuraavaksi ajattelin lukea Reijo Mäen Hard luck cafen.
Solzenitsyn: Gulag - Vankileirien saaristo (mulla on tapana lukea vähintään 1 "tiiliskivi"/kesä, yleensä venäläisiä klassikoita) + samaan aikaan luen Artemis Fowl -sarjaa.
V.S.Naipaul: Magic Seeds. Half a Life'n pakolla kirjoitetun oloinen ja aika puiseva jatko.
Gunter Grass Avarammille aloille. Aika raskasta kesälukemista, mutta tykkään.
Miksi täällä alapeukutetaan? Kai jokainen saa lukea mitä haluaa, hohhoijaa. Itse luen "Kirjavaras" (Markus Zusak).
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 00:27"]Anteeksi, snadisti ohi aiheen, mutta onko oikeasti jonkun mielestä Jumalat juhlivat öisin hyvä kirja? Minusta se on tympeä kirja.
[/quote]
Minusta se oli todella hyvä. Olen lukenut sen kaksi kertaa.