Kirja, mitä juuri nyt luet.
Itselläni on John Simonin Koneen ruhtinas. Ollut hyllyssä jo pitkään, nyt lukusessa. Aika mielenkiintoinen. Seuraavaksi luen Kari Välimäen Todensanat, sain lahjaksi ja en ole ehtinyt lukea. Loma on ihanaa aikaa tarttua kirjaan, eikö?
Kommentit (313)
Narnia :D En oo jaksanu käydä kirjastossa, nii luen pitkästä aikaa sen. Sain stipendiksi lapsena.
T. Pratchett & S. Baxter: Long Earth
Niitä on kaksi; Simone Berteautin Edith Piaf (Jumalani kuinka olen elänyt) ja Jo Nesbön Aave. Joo en löytänyt norskikirjaimia, jos joku täällä haluu kommentoida kuten aapeen karseeseen mokaan mitäjota...
Kesäpokkaria, Scott Turow; Keinoja kaihtamatta.
Mäkin luen Mentulaa nyt (Isän kanssa kahden), just luin Tiklin. Molemmat tosi hyviä! Seuraavaksi luen Lundbergin Jään.
Dekkarien väliin Coelhon Brida... Aika noloa, varsinkin kun välillä olen ollut löytävinäni sieltä syvällisiä kohtia :-)
Kesät aina irrottelen kevyillä, muulloin pyrin ryhdikkäästi "laadukkaampaan''.
Juuri sain päätökseen Riikka Pulkkinen: Vieras ja euraavana odottaa Virpi Hämeen-Anttila: Tapetinvärinen.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 22:10"]
Tarttin Tilhi. Upea kirja. Suosittelen!
[/quote
Eikös sen nimi ole Tikli
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 22:45"]
Iris Murdochin The sacred and profane love machine. Murdoch on mun ikisuosikki, aina ihana.
[/quote]
Sielunsisar! Murdoch on minunkin suosikkejani! Mm. Epävirallinen ruusu, Unicorn, The Bell, Nunnia ja sotilaita ja The Sea, The Sea!
Mä olen niin hihitellyt tuolle Tilhi Tiklille. Just sellanen moga, jonka voisin itse tehdä. Kirjaa en ole lukenut mutta on varauksessa. Edellinen Tartt oli suuri pettymys ja Jumalat juhlivat öisin oli kerrassaan upea. Nyt luen Jussi Adler-Olsenin dekkaria.
Kuinka kuolleita käsitellään
Rebecca, kirjoittanut Daphne du Maurier. Joo kesäroskaa... In English luen.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 22:34"]Noloin vastaus tähän mennessä: Tuija Lehtisen Franseska-nimistä kirjaa. Silkkaa roskaa, tiedetään. Mutta ihan mukavaa ajankulua lomalla.
[/quote]
Ei tässä mitään noloa ole. Tuija Lehtinen on omassa genressään tosi hyvä. Hyvä viihde on muutenkin taitolaji, huonoa viihdettä on ihan liikaa. Nauti kirjasta täysin rinnoin!
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 00:15"]Rebecca, kirjoittanut Daphne du Maurier. Joo kesäroskaa... In English luen.
[/quote]
Tämä on klassikko eikä mitään roskaa.
Nesbö: Polisen, Lawrence Durrell: Alexsandria kvartetten, Boel Westin: Ord, bild, kärlek ja Jlumpa Lahiri : Tulvaniittyjen. Tunnelman mukaan...
Anteeksi, snadisti ohi aiheen, mutta onko oikeasti jonkun mielestä Jumalat juhlivat öisin hyvä kirja? Minusta se on tympeä kirja.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 22:06"]Anteeksi niuhotus, mutta: kirja, JOTA luet. Ei "mitä".
Luen parhaillaan Sapo-sarjasta Lars Janssonin dekkaria Viisituhatta puntaa.
[/quote
...lukusessa ?????????? Korjataanko ensin tuo edellä mainitsemani?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 22:13"]
Aloitin tänään Ville Kivimäen Murtuneet mielet (kertoo suomalaisten rintamamiesten psyykkisestä kestämisestä/murtumisesta toisen maailmansodan aikana).
[/quote]
Mulla myös tämä nyt alulla, vaikuttaa mielenkiintoiselta! Kivimäki kirjoittaa mun mielestä tosi hyvin ja kauniisti.