Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikki revitty

Vierailija
11.07.2014 |

Sain juuri selville, että mun mies on pettänyt mua. Sattuu niin helvetisti, olen aivan palasina. Meillä on ollut hyvä suhde, tai siis ainakin tähän päivään asti niin luulin. Meillä neljä lasta, matkan varrella ollut ylä- ja alamäkiä parisuhteessa, mutta tätä en olisi osannut odottaa. En vain ymmärrä, olen niin rikki. Jos suhde olisi ollut huomo, mutta kun ei, rakastan miestäni, olen mielestäni ollut hyvä vaimo ja äiti lapsillemme, seksitön liittomme ei suinkaan ole, sen puolestakaan en ymmärrä, miksi piti lähteä sitä hakemaan muualta. Eniten sattuu se, että mieheni on viestitellyt ja puhunut tälle kumppanilleen niin kauniisti, kutsuu ihanillä lempinimillä, on hellä tätä toista kohtaan, kutsuu tätä masilman ihanimmaksi naiseksi. Asioita, jotka luulin olevan meidän kahden välisiä. Ensimmäistä kertaa elämässäni minulla on tunne, että en halua enää elää..

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, kamala tilanne. Miehesi on toiminut todella väärin, sinussa ei ole vikaa. :( Voimia!

Mutta tottakai jatkat elämääsi ja vielä tulee sekin päivä, että haluat olla elossa! Elät itsesi takia, lastesi takia, itse elämän takia... Elämällä on vielä paljon ihanaa annettavana sinulle, kunhan olet surusi surrut, usko pois. *Iso halaus*

Vierailija
2/57 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Been there,done that valitettavasti:'( Voimia AP,hae apua ja tukea ystäviltä ja sukulaisilta tai ihan ulkopuoliselta ammattiauttajalta! Muuten Miten mies jäi pettämisestä kiinni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala tilanne ja järkytys. Olet varmasti vielä shokkissa. Yritä nyt pitää pää sillä tavalla kylmänä, että pystyt jotenkin keskittymään lapsiisi. Ja sitten yritä selvitä pieni hetki kerrallaan. Varmasti tuosta järkytyksestä yli pääseminen vie aikaa ja tunnetilat tulevat vaihtelemaan paljon, mutta pidä mielessä: Lapset. Ja hetki kerrallaan. Ei edes päivä kerrallaan, vaan hetki.

Tuota tulet tuskin koskaan kunnolla ymmärtämään, miksi hän sen teki, ja on tuskallista kelata noita asioita päässään. On helppo sanoa, että älä ajattele liikaa, älä kelaa mitä miehesi on tälle toiselle sanonut. Yritä olla ajattelematta. Ja pura pahaa oloasi, suruasi, raivoasi tietenkin miehellesi, mutta myös ystäville. On tärkeää että saat puhua muille tästä. Ja jos ei ole juttukumppania tai joku ei heti pysty kuuntelemaan, kun sitä tarvitset, niin kriisipuhelin, siellä kuunnellaan.

Voimia, voimia, hän teki väärin, sinä et.

Vierailija
4/57 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuon tunteen,valitettavasti.

Sulla on kaks vaihtoehtoa: ero tai anteeksianto.

Mä annoin anteeksi,mutta todellisuudessa luottamusta ei ole ja teko satuttaa vieläkin.

Mies on vannonut olevansa rehellinen ja uskollinen. Mutta epäilen häntä silti.

Joskus mietin,että ero olisi ollut oikea ratkaisu.

Vierailija
5/57 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kerhoon.... miehet on niin julmia =(

Vierailija
6/57 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 21:37"]Tiedän tuon tunteen,valitettavasti.

Sulla on kaks vaihtoehtoa: ero tai anteeksianto.

Mä annoin anteeksi,mutta todellisuudessa luottamusta ei ole ja teko satuttaa vieläkin.

Mies on vannonut olevansa rehellinen ja uskollinen. Mutta epäilen häntä silti.

Joskus mietin,että ero olisi ollut oikea ratkaisu.

[/quote]samassa veneessä valitettavasti ollaan

Vierailija
7/57 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP,et voi luovuttaa! Lapsesi tarvitsevat äidin. Mutta ymmärrän tuon tunteen,elämältä on pohja pois ja itsetunto nollassa:(

Vierailija
8/57 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa ja toivotan voimia, ap. Jatka sisukkaasti itsesi ja lasten tähden, kuten minäkin tein vaimon jäädessä kiinni pettämisestä. Olet vahvempi kuin uskotkaan.

Vierailija
9/57 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on oleellista, mitä mies ajattelee. Katuuko vai haluaako muuttaa tämän toisen naisen luo. Miten on ap?

Vierailija
10/57 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 19:27"]Kyllä on oleellista, mitä mies ajattelee. Katuuko vai haluaako muuttaa tämän toisen naisen luo. Miten on ap?

[/quote]

Ei halua rikkoa perhettä, haluaa olla minun kanssani. Minä en tällä hetkellä halua olla hänen kanssaan, joten nähtäväksi jää. Tässä on niin paljon selvitettävää ennen kuin mitään päätöksiä voi tehdä.

Ap

Vierailija
11/57 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samankaltaisessa tilanteessa. Eksäni jäi lyhyestä suhteesta kiinni 7kk sitten, kun lapsemme oli 6kk ikäinen. Eksä ei olisi halunnut erota, mutta oli kuitenkin sitä mieltä että tällaista asiaa ei voi korjata (luottamus minulta häneen mennyt) eikä ollut siis valmis yrittämäänkään sitä. On edelleen tämän kyseisen naisen kanssa, mutta on koko tämän ajan ollut hyvin kiukkuinen ja hankala minulle, koska ilmeisesti ei sitten pystykään olemaan syyllisyytensä kanssa onnellinen uudessakaan suhteessa. Ei siis anna minun jatkaa elämääni ja haluaa jonkinlaista huomiota minulta, huonoakin, kunhan jotain. Pääsimme lapsemme kanssa vasta 3kk sitten muuttamaan pois yhteisestä kodistamme, ja nyt hän ja uusi naisensa asustelevat siellä, minun kodissani. 

En koe oloni vielä juurikaan helpottaneen, en pääse yli siitä epäoikeudenmukaisuuden tunteesta, vaikken miestä enää ikävöi. Vihaan sitä, että päävastuu pienestä lapsesta jäi minulle, minä joudun selviämään henkisesti ja rahallisesti äärirajoillani, kun hän matkustelee, törsää ja viettää vapaa-aikaa (eli pakenee pahaa oloaan) kuin lapseton ja nuori (on 42-v) mies. Minä vietän lähes kaiken aikani yksin ilman aikuista seuraa, ja suren menetettyä unelmaani perheestä ja parisuhteesta. Tällä hetkellä en pysty sydämelläni näkemään, että olisin vielä joskus onnellinen. Tiedän selviäväni, koska on pakko, mutten koe että onnea tuntisin enää koskaan. Mietin asiaa vieläkin mielestäni aivan liian paljon, enkä tunnu pääseväni eteenpäin. Joudun olemaan eksän kanssa pari kertaa vkossa tekemisissä, koska lapsi vielä noin pieni ja se tietysti hankaloittaa eteenpäin menemistäni myös. Tunnen välillä suunnatonta raivoa häntä kohtaan, koska hän ei sovitusti lapsen kanssa vietä aikaa (vaikka lasta hyvin kohteleekin hänen kanssaan ollessaan), vaan kokee että hänen pitää saada viettää vapaa-aikaa nyt kovasti ja elää "kuin viimeistä päivää". En käsitä, miten ihminen voi muuttua aivan erilaiseksi, kuin minkä vuosia tunsin. Miten se on mahdollista? Olimme yhdessä n.5 vuotta, enkä tunne tuota miestä enää ollenkaan. Mutta miksi minä jouduin toisen ihmisen virheen takia menettämään kotini, perheeni, parisuhteeni, luottamukseni ihmisiin ja positiivisen elämänasenteeni? Minä en pettänyt enkä rikkonut mitään. Miten sellaisen oppii hyväksymään milloinkaan?

Vierailija
12/57 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksistanne, olen tällä hetkellä todennäköisesti vähän sokissa asiasta ja kaikki tuntuu sekavalta, en pysty ajattelemaan kunnolla. Tuntuu, että olen täysin yksin asian kanssa, mutta vastauksista päätellen en valitettavasti ole, kohtalotovereita nähtävästi riittää. En ole naivi, tiedän että tätä tapahtuu, mutta eihän tätä koskaan halua itselleen tapahtuvan.

Vierailija
13/57 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä siis ap

Vierailija
14/57 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 21:36"]Been there,done that valitettavasti:'( Voimia AP,hae apua ja tukea ystäviltä ja sukulaisilta tai ihan ulkopuoliselta ammattiauttajalta! Muuten Miten mies jäi pettämisestä kiinni?

[/quote]

Mies viestitteli naisensa kanssa ja lähetti viestiketjun vahingossa minulle..

Ap

Vierailija
15/57 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 21:36"]Been there,done that valitettavasti:'( Voimia AP,hae apua ja tukea ystäviltä ja sukulaisilta tai ihan ulkopuoliselta ammattiauttajalta! Muuten Miten mies jäi pettämisestä kiinni?

[/quote]

Mies viestitteli naisensa kanssa ja lähetti viestiketjun vahingossa minulle..

Ap

[/quote]

Tai tarkoituksella...

Vierailija
16/57 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä 54 ja ap ja muut :(

Vierailija
17/57 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä luovuta. Nosta pää pystyyn, kerää voimasi ja soita ystäville. Katkeruus ja viha on turhaa, näin on käynyt ja sinä jatkat hammasta purren matkaasi. Olen kokenut itsetunnon vieneen suhteen, mikään, ei mikään, ei ole sen arvoista. viisastut, vahvistut, puhkeat jälleen kukkaan. Se voi viedä vuoden tai viisi, mutta parempi on edessä. Voimaa sinulle:)

Vierailija
18/57 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukutin vahingossa 2 viestiä, oli tarkoitus yläpeukuttaa.

Vierailija
19/57 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi v...u. Varmasti mielessä myllertää kovasti. Voimia sulle!

Vierailija
20/57 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi lähettää viestiketjun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi