Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikki revitty

Vierailija
11.07.2014 |

Sain juuri selville, että mun mies on pettänyt mua. Sattuu niin helvetisti, olen aivan palasina. Meillä on ollut hyvä suhde, tai siis ainakin tähän päivään asti niin luulin. Meillä neljä lasta, matkan varrella ollut ylä- ja alamäkiä parisuhteessa, mutta tätä en olisi osannut odottaa. En vain ymmärrä, olen niin rikki. Jos suhde olisi ollut huomo, mutta kun ei, rakastan miestäni, olen mielestäni ollut hyvä vaimo ja äiti lapsillemme, seksitön liittomme ei suinkaan ole, sen puolestakaan en ymmärrä, miksi piti lähteä sitä hakemaan muualta. Eniten sattuu se, että mieheni on viestitellyt ja puhunut tälle kumppanilleen niin kauniisti, kutsuu ihanillä lempinimillä, on hellä tätä toista kohtaan, kutsuu tätä masilman ihanimmaksi naiseksi. Asioita, jotka luulin olevan meidän kahden välisiä. Ensimmäistä kertaa elämässäni minulla on tunne, että en halua enää elää..

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 22:41"]Olen samankaltaisessa tilanteessa. Eksäni jäi lyhyestä suhteesta kiinni 7kk sitten, kun lapsemme oli 6kk ikäinen. Eksä ei olisi halunnut erota, mutta oli kuitenkin sitä mieltä että tällaista asiaa ei voi korjata (luottamus minulta häneen mennyt) eikä ollut siis valmis yrittämäänkään sitä. On edelleen tämän kyseisen naisen kanssa, mutta on koko tämän ajan ollut hyvin kiukkuinen ja hankala minulle, koska ilmeisesti ei sitten pystykään olemaan syyllisyytensä kanssa onnellinen uudessakaan suhteessa. Ei siis anna minun jatkaa elämääni ja haluaa jonkinlaista huomiota minulta, huonoakin, kunhan jotain. Pääsimme lapsemme kanssa vasta 3kk sitten muuttamaan pois yhteisestä kodistamme, ja nyt hän ja uusi naisensa asustelevat siellä, minun kodissani. 

En koe oloni vielä juurikaan helpottaneen, en pääse yli siitä epäoikeudenmukaisuuden tunteesta, vaikken miestä enää ikävöi. Vihaan sitä, että päävastuu pienestä lapsesta jäi minulle, minä joudun selviämään henkisesti ja rahallisesti äärirajoillani, kun hän matkustelee, törsää ja viettää vapaa-aikaa (eli pakenee pahaa oloaan) kuin lapseton ja nuori (on 42-v) mies. Minä vietän lähes kaiken aikani yksin ilman aikuista seuraa, ja suren menetettyä unelmaani perheestä ja parisuhteesta. Tällä hetkellä en pysty sydämelläni näkemään, että olisin vielä joskus onnellinen. Tiedän selviäväni, koska on pakko, mutten koe että onnea tuntisin enää koskaan. Mietin asiaa vieläkin mielestäni aivan liian paljon, enkä tunnu pääseväni eteenpäin. Joudun olemaan eksän kanssa pari kertaa vkossa tekemisissä, koska lapsi vielä noin pieni ja se tietysti hankaloittaa eteenpäin menemistäni myös. Tunnen välillä suunnatonta raivoa häntä kohtaan, koska hän ei sovitusti lapsen kanssa vietä aikaa (vaikka lasta hyvin kohteleekin hänen kanssaan ollessaan), vaan kokee että hänen pitää saada viettää vapaa-aikaa nyt kovasti ja elää "kuin viimeistä päivää". En käsitä, miten ihminen voi muuttua aivan erilaiseksi, kuin minkä vuosia tunsin. Miten se on mahdollista? Olimme yhdessä n.5 vuotta, enkä tunne tuota miestä enää ollenkaan. Mutta miksi minä jouduin toisen ihmisen virheen takia menettämään kotini, perheeni, parisuhteeni, luottamukseni ihmisiin ja positiivisen elämänasenteeni? Minä en pettänyt enkä rikkonut mitään. Miten sellaisen oppii hyväksymään milloinkaan?

[/quote]

Mieheni on suunnilleen saman ikäinen kuin sinun eksäsi. Toivon sinulle ja pienokaisellesi kaikkea hyvää. Paistaa kai se aurinko risukasaankin joku päivä, sellainen olo itselläni tällä hetkellä on. Muuten on täysin tyhjä olo. Miten voi ihminen tuntua yhtäkkiä niin vieraalta, ihan kuin rakasi hminen olisi repäisty pois ja tilalle laitettu täysin vieras tyyppi.

Ap

Vierailija
22/57 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanottoni ja voimia sinulle! Toivon todella että jätät miehen,itsesi takia. Kenenkään ei tarvitse yrittää elää tuollaisen kanssa enää,luottamus on mennyt ja kokonaiskuva miehestä. 

Mieheni petti minua kahden kanssa,puoli vuotta. Sinisilmäisenä uskoin kaiken,hän kohteli minua kauniisti ja puhui myös. Suunnitteli tulevaisuutta ja halusi jakaa sen kanssani,kunnes sain kuulla toisaalta että mies oli minun luota suoraan ajanut eräälle abc asemalle tapaamaan exäänsä. (kaverini oli siis samaan aikaan kyseisellä huoltoasemalla) Sieltä he lähtivät samalla kyydillä pois. Ystäväni ilmoitti minulle ja soitin miehelle heti,ei vastannut vaan laitti viestiä ettei pysty puhumaan. (niin ei varmaan kun toinen ämmä oli kyydissä). Kaiken tuon hän sai vielä puhuttu selväksi ja uskoin häntä,suhteemme jatkui vielä kunnes mieheltä paljastui toinenkin suhde,nimittäin seksisuhde parhaaseen ystävääni. Tiedän että kuulostaa mahdottomalta mutta totta kaikki on. En koskaan olisi uskonut että minua petetään,en koskaan epäillyt luottamusta mieheeni,en koskaan tiennyt että ihminen voi tuntea niin suurta kipua. Isku vasten kasvoja,kuva tulevaisuudesta sortui. Jäljellä vain tyhjä,hysteerinen olo ja kaikki tuntui ajoittain liian raskaalta. 

Olin kauan yksin tuon jälkeen (kaksi vuotta). En halunnut tavata ketään miestä,en käydä treffeillä,vihasin kaikkea mikä liittyy miehiin,en luota edelleenkään ihmisiin. En osaa ajatella että kukaan puhuisi totta,välillä mietin jäljellä olevien ystävien luottoakin. Olen edelleen katkera ex-miehelleni,olimme tuon jälkeen ehkä vuoden päästä taas tekemisissä,joimme kahvit ja se oli siinä. En pysty tuota ihmistä näkemään,yritin antaa anteeksi ja olla kaveri mutta en pysty,en voi enkä enää edes halua. Hän olisi halunnut korjata kaiken ja yritti vuoden päivät takaisin,edelleen hän pyytää kahville mutta en vastaa viesteihin mitään,haluan unohtaa hänet koska sisimmissäni rakastan häntä niin paljon että se sattuu,uskon että parasta on vain olla vastaamatta mihinkään. 

uuden miehen aikana en exäni kanssa kahvilla käynyt enkä ole vastannut mihinkään. Tapahtumasta aikaa kolme vuotta ja uusi suhde kestänyt vuoden. 

Lasten takia minäkin jaksan. 

Halauksia sinulle ja yritä päästä päivä kerrallaan eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että siinä on kysymys siitä ettei pettäjänkään osa ole helppo kantaa, silloin kun saa lähes kaikkien vihan ja halveksunnan päällensä oman syyllisyysentuntonsa lisäksi. Eksäni ei ainakaan ole paha ihminen (olen tuo 54 kirjoittaja), mutta kyvytön sitoutumaan perhe-elämän haasteisiin ja parisuhteen arkeen yleensäkin. Hänellä oli tapana aina (siis kiinnijäämisensä jälkeen) hankkia riitaa tai muita hankaluuksia silloin, kun oli menossa uuden tyttöystävänsä luokse. Ei ilmeisesti pystynyt muuten sinne "hyvällä" omatunnolla lähtemään. Ja samaan asiaan kaikki nämä muutkin jutut muuttuneessa luonteessaan liitän. Lasten (edellisestä liitosta kaksi kouluikäistä lasta hänellä) kanssa oleminen ilmeisesti siksi hankalaa, että silloin näkee edessään kaiken sen minkä lapsilta on vienyt ja rikkonut. Ja siksi haluaa viettää mahdollisimman vähän aikaa lasten kanssa, jotta pääsee pakenemaan ahdistustaan tilanteesta, lasten läsnäollessa se ei onnistu. 

Eksä mietti kuukausia eromme jälkeen sitä, tekikö oikean päätöksen, mutta minä en enää jonkin ajan kuluttua ollut valmis asiaa korjaamaan. Olihan hän jo silloin seurustellut toisen kanssa muutaman kuukauden ja jatkanut minun loukkaamistani monin eri tqvoin. Kummallisintahan tässä on ollut se, että eksäni käyttäytyy kuin minä olisin häntä pettänyt ja jättänyt, eikä toisinpäin. Minä olen pystynyt olemaan tilanteessa paljon häntä asiallisempi. 

Tämä aika on ollut niin kamalaa, etten tällaista toivoisi kenellekään, en edes heille kummallekaan. Rikki revitty on kyllä oikea ilmaisu kaikkea tätä kuvaamaan. Toivottavasti tästä ajan kanssa jotain hyvääkin löytää. Olen käynyt neuvolapsykologilla juttelemassa ja suosittelen jotain samankaltaista sinullekin. Kannattaa myös miehesi kanssa yhdessä käydä esim.perheneuvolassa, koska teillä lapsia kuitenkin. Liian hätiköityjä päätöksiä ei kannata lasten takia tehdä, mutta ilman apua tällaisesta ei selviä. Itselleni puhuminen on ollut ratkaisevaaselviämisessä, puhu kaikille jotka jaksavat kuunnella, ja puhu niin kauan kuin sinulla siihen on tarvetta.

Vierailija
24/57 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kuin ihmetelle, että miksi tätä pettämistä tapahtuu näin paljon, onko ihmisten moraali löystynyt vai mikä tässä nykyisessä parisuhdekuviossa on vialla?! Ei osata sitoutua ja etsitään vain omaa mielihyvää muiden kustannuksella:(

Vierailija
25/57 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 21:36"]Been there,done that valitettavasti:'( Voimia AP,hae apua ja tukea ystäviltä ja sukulaisilta tai ihan ulkopuoliselta ammattiauttajalta! Muuten Miten mies jäi pettämisestä kiinni?

[/quote]

Mies viestitteli naisensa kanssa ja lähetti viestiketjun vahingossa minulle..

Ap

[/quote]

Tai tarkoituksella...

[/quote]

Niin, kyllä tuokin kävi mielessä. Ei todin lähettänyt mulle puhelimeen, meidän ipad 'nappaa' näitä viestejä satunnaisesti, luin dieltä. Älkää kysykö, mitkä asetukset siinä laitteessa on, en ole mikään tekninen ihminen. Joskus ne viestit vaan tulee sinnekin, täysin satunnaisesti.. todennäköisesti ei ollu tarkoitettu mun silmille.

Vierailija
26/57 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 22:34"]Miten voi lähettää viestiketjun?

[/quote]

No siinä oli vanhempiakin viestejä, iphone ainakin tekee niin, jos asetukset sellaiset. Tässä tapauksessa tuli viestit ipadiin, en osaa selittää tarkemmin.

Vierailija
27/57 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolle, joka sanoi, että miehet ovat julmia, tiedoksi, että naiset pettävät ihan siinä missä miehetkin, jos tuli uutena asiana. 

Mutta vähän samanlainen tilanne tässä. Erona vain se, etten itsekään rakasta enää miestäni, joten ero sinänsä ok. Loukkaa ja vituttaa silti toki se, että on valehdellut mulle suunnilleen vuoden ajan. Kuvottavaa ja halveksuttavaa käytöstä. 

Vierailija
28/57 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 22:35"]Osanottoni ja voimia sinulle! Toivon todella että jätät miehen,itsesi takia. Kenenkään ei tarvitse yrittää elää tuollaisen kanssa enää,luottamus on mennyt ja kokonaiskuva miehestä. 

Mieheni petti minua kahden kanssa,puoli vuotta. Sinisilmäisenä uskoin kaiken,hän kohteli minua kauniisti ja puhui myös. Suunnitteli tulevaisuutta ja halusi jakaa sen kanssani,kunnes sain kuulla toisaalta että mies oli minun luota suoraan ajanut eräälle abc asemalle tapaamaan exäänsä. (kaverini oli siis samaan aikaan kyseisellä huoltoasemalla) Sieltä he lähtivät samalla kyydillä pois. Ystäväni ilmoitti minulle ja soitin miehelle heti,ei vastannut vaan laitti viestiä ettei pysty puhumaan. (niin ei varmaan kun toinen ämmä oli kyydissä). Kaiken tuon hän sai vielä puhuttu selväksi ja uskoin häntä,suhteemme jatkui vielä kunnes mieheltä paljastui toinenkin suhde,nimittäin seksisuhde parhaaseen ystävääni. Tiedän että kuulostaa mahdottomalta mutta totta kaikki on. En koskaan olisi uskonut että minua petetään,en koskaan epäillyt luottamusta mieheeni,en koskaan tiennyt että ihminen voi tuntea niin suurta kipua. Isku vasten kasvoja,kuva tulevaisuudesta sortui. Jäljellä vain tyhjä,hysteerinen olo ja kaikki tuntui ajoittain liian raskaalta. 

Olin kauan yksin tuon jälkeen (kaksi vuotta). En halunnut tavata ketään miestä,en käydä treffeillä,vihasin kaikkea mikä liittyy miehiin,en luota edelleenkään ihmisiin. En osaa ajatella että kukaan puhuisi totta,välillä mietin jäljellä olevien ystävien luottoakin. Olen edelleen katkera ex-miehelleni,olimme tuon jälkeen ehkä vuoden päästä taas tekemisissä,joimme kahvit ja se oli siinä. En pysty tuota ihmistä näkemään,yritin antaa anteeksi ja olla kaveri mutta en pysty,en voi enkä enää edes halua. Hän olisi halunnut korjata kaiken ja yritti vuoden päivät takaisin,edelleen hän pyytää kahville mutta en vastaa viesteihin mitään,haluan unohtaa hänet koska sisimmissäni rakastan häntä niin paljon että se sattuu,uskon että parasta on vain olla vastaamatta mihinkään. 

uuden miehen aikana en exäni kanssa kahvilla käynyt enkä ole vastannut mihinkään. Tapahtumasta aikaa kolme vuotta ja uusi suhde kestänyt vuoden. 

Lasten takia minäkin jaksan. 

Halauksia sinulle ja yritä päästä päivä kerrallaan eteenpäin.

[/quote]

Kuulostaa todella rankalta, mies ja vielä ystäväsi kanssa, todella surullista. Mutta olen iloinen puolestasi, että olet löytänyt uuden ihmisen elämääsi. Kiitos kannustuksesta, ehkä se elämä voittaa joku päivä

Ap

Vierailija
29/57 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 22:13"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 21:36"]Been there,done that valitettavasti:'( Voimia AP,hae apua ja tukea ystäviltä ja sukulaisilta tai ihan ulkopuoliselta ammattiauttajalta! Muuten Miten mies jäi pettämisestä kiinni?

[/quote]

Mies viestitteli naisensa kanssa ja lähetti viestiketjun vahingossa minulle..

Ap

[/quote]

Pahan paikan edessä olet, ei toivoisi tätä kellekään. Teillä vielä lapset siinä kaiken keskellä. Mikä meitä ihmisiä oikein vaivaa, miksi täytyy pitää peliä muiden kustannuksella. Siinä nähdään, miehen itsekkyydestä kärsii koko perhe. Mielestäni asiat pitäisi jutella halki, ennemmin kuin lähdetään pettämis- linjalle. Ehkä mies ajatteli, että pientä sutinaa ja mopo vaan karkasi sittemmin käsistä. Aikas veret seisauttavaa lukea heidän käymäänsä tekstarikeskustelua. Teillä on selvään keskustelun paikka, ei kun kissa pöydälle. Toivottavasti selviätte tuosta edes jonkinlaisella yhteisymmärryksellä. Sata lasissa tsemppiä toivottaen.

Vierailija
30/57 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä elämä voittaa,ajan kanssa.Rankkaa tulee olemaan mutta sinä selviät.

Koskaan sitä ei unohda ja kipu tulee vieläkin mieleen kun kuulen radiosta sattumalta musiikkia jota kuuntelimme tai uusi mieheni ehdottaa jotain mitä meidän piti exäni kanssa tehdä. Haluaisin unohtaa mutta katkeruus että hän pilasi kaiken ei vain vieläkään ole unohtunut. Olen onnellinen että löysin uuden ihmisen ja rakastan häntä,mennyttä en vain saa mielestäni millään pois vaikka yritän

-18

Vierailija
31/57 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 21:36"]Been there,done that valitettavasti:'( Voimia AP,hae apua ja tukea ystäviltä ja sukulaisilta tai ihan ulkopuoliselta ammattiauttajalta! Muuten Miten mies jäi pettämisestä kiinni?

[/quote]

Lähetti viestejä ja viestit tulivat myös yhteiseen padiimme viestit osioon..

Ap

Vierailija
32/57 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Lähetti viestejä, jotka tulivat myös yhteiselle padillemme..

Ap

Vierailija
33/57 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 21:31"]Voi ei, kamala tilanne. Miehesi on toiminut todella väärin, sinussa ei ole vikaa. :( Voimia!

Mutta tottakai jatkat elämääsi ja vielä tulee sekin päivä, että haluat olla elossa! Elät itsesi takia, lastesi takia, itse elämän takia... Elämällä on vielä paljon ihanaa annettavana sinulle, kunhan olet surusi surrut, usko pois. *Iso halaus*

[/quote]

Varmasti minussa vikaa, eihän pettämiseen muuten tarvetta olis ollut. Tosin jos tämä nyt on joku seikkailu elämää piristämään, vaikka kaikki kotona olisikin hyvin, niin ei se tee tästä yhtään sen helpompaa.

Tällä hetkellä eläminen ei tunnu vaihtoehdolta, ehkä taas joku päivä siltäkin tuntuu.

Ap

Vierailija
34/57 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken päälle mies on lähettänyt rahaa tälle naiselle lahjaksi. Halusi ostaa naiselle jotain tai tukea taloudellisesti, en oikein saanut viestistä selvää. Meidän yhteisistä rahoista! Meillä ei ollut tänä kesänä varaa viedä perhettä lomailemaan, mutta tälle naiselle kyllä riitti rahaa?? En tiedä summaa, nainen oli viestiin laittanut tilinumeronsa ja mies kyseli, että onko jo saanut rahat? Ja kun mies ehdotti tapaamista hotellissa, niin naisen ensimmäinen kommentti oli, että sinä (mieheni) maksat hänen ja hänen tyttärensä reissun. Mies tottakai suostui tähän mielellään. Naisellä ainakin yksi lapsi, ainakin kuvista päätellen. Lapsi näyttää saman ikäiseltä kuin meidän nuorimmaisemme.

Vierailija
35/57 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 06:12"]Kaiken päälle mies on lähettänyt rahaa tälle naiselle lahjaksi. Halusi ostaa naiselle jotain tai tukea taloudellisesti, en oikein saanut viestistä selvää. Meidän yhteisistä rahoista! Meillä ei ollut tänä kesänä varaa viedä perhettä lomailemaan, mutta tälle naiselle kyllä riitti rahaa?? En tiedä summaa, nainen oli viestiin laittanut tilinumeronsa ja mies kyseli, että onko jo saanut rahat? Ja kun mies ehdotti tapaamista hotellissa, niin naisen ensimmäinen kommentti oli, että sinä (mieheni) maksat hänen ja hänen tyttärensä reissun. Mies tottakai suostui tähän mielellään. Naisellä ainakin yksi lapsi, ainakin kuvista päätellen. Lapsi näyttää saman ikäiseltä kuin meidän nuorimmaisemme.

[/quote]

Ap

Vierailija
36/57 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain myös naisen lähettämiä kuvia itsestään, kaunis nainen.. Alastomana rannalla, kuva peiton alta alushousut puoliksi alas vedettynä, aurinkoa ottamassa bikineissä, tyttärensä kanssa saunasta tulossa ja äiti näissä kuvissa vilautteli tissejään ja alapäätään kylpytakin alta.

Ap

Vierailija
37/57 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nyt jo nukkuun sinne porvoolaiseen yksiöös.

Vierailija
38/57 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todella raskaassa elämäntilanteessa. Järkytys on varmasti valtava ja lisäksi on jaksettava huolehtia lapsista ja ehkä rakentaa uutta elämääkin ilman miestä. Voisitko käydä juttelamassa jonkun kanssa? On tärkeää, että saisit käsitellä tätä juttua jonkun kanssa. Jonkun joka jaksaa kuunnella ja tukea.

Vierailija
39/57 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavan kaunis nainen ja lapsessa mieheni näköä.

Ap

Vierailija
40/57 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 22:10"]

Tämä siis ap

[/quote]

http://keskustelu.suomi24.fi/node/12357140

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi