Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Homoista hermostuvat ressukat ovat ihmisiä, jotka kuvittelevat elävänsä jollain jalustalla ja heistä homotouhu merkitsee sitä, että homot pyrkivät nyt heidän jalustalleen

Vierailija
07.07.2021 |

Lapsellisia. Kukaan terve ihminen ei ajattele maailmaa niin, vaan pitää kaikkia ihan samalla maaperällä kulkevina ja siksi sateenkaarihössötys ei hetkauta terveitä yhtään. Vaikka siis näkisikin, ettei sekään tule toimimaan ja on ylilyönti. Niin so what? Aina ylilyöntejä maailmaan mahtuu.
Ja he itkevät että sateenkaariväki vie heteroilta oikeuksia! Sellaista oikeutta, kuin olla pukuhuoneessa vain samaa sukupuolta olevien kanssa ei ole olemassa.

Kommentit (190)

Vierailija
21/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sullapas meni aamulliset tunteisiin. Voi Voi.

Minusta on vastenmielistä se, miten siis ilmeisesti osa ihmisistä pitää itseään jollain jalustalla, kyllä.

Ja koska eivät kykene käsittelemään tätä omaa viallisuuttaan, syytävät tarmonsa seksuaalivähemmistöihin, väittäen näiden pyrkivän jollekin jalustalle (eli sille, jolla itse tiedostamattaan omahyväisesti pitävät itsensä olevan).

Ap

Ja kuitenkin se olit sinä joka tämänkin jankkausöyhötysketjun aloitti.

Tein aloituksen, koska se poistettiin, jossa jalustajankkaaja-pridevastustaja oli aloittanut jankkaamisen asiasta,poistettiin. Eli ketjujen määrä aiheesta on vakio, jos katsotaan jalustajankkaajien tekemien aloitusten määrää.

Ap

Sinähän siitä jalustasta jankutat. Ja mitä enemmän sinä siitä jankutat, sitä ärsyttävämmäksi nuijaksi sinä teet itsesi. Sinun asenteesi syvin tahto on jakaa kansa toisiaan vihaaviin ryhmiin. Lopeta se.

Kukaan ei ole jalustalla, mutta sille sinä haluat kavuta. Ettekö te kykene ymmärtämään sitä, että jatkuvalla, jokapäiväisellä jankuttamisella te ette paranna kenenkään näkemystä teistä? Asia on päinvastoin. Te haluatte tasa-arvoa ärsyttämällä ja silloin viesti kääntyy päinvastaiseksi. Jauhakaa vähemmän ja eläkää, niin kuin muutkin elävät. Jos te haluatte olla enemmän tasa-arvoisia, kuin muut, te tavoittelette itsellenne jalustaa.

En vastusta pridea, enkä ihmisten oikeutta olla omana itsenään. Mutta ymmärrän hyvin, että jatkuva, jokapäiväinen jankuttaminen herättää vastareaktion, koska se ärsyttää. Mikä siinä on vaikeata tajuta? Onko kyky ajatella kadonnut?

Sinä jankutat jalustasta.

Olen hetero. Miksi luulet minun haluavan jollekin jalustalle? En todellakaan halua. Sellaisella katsot sinä olevasija hermostuit kovasti, kun sinusta näyttää siltä, ettet saakaan enää olla siellä.

Ap

Vierailija
22/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo toihan toimii, sivuutat epämieluisat kysymykset ja alat puhumaan säästä :D

Huono esimerkki, tähänkin sinä takerrut. Mutta ymmärrät pointin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin juuri Spotifystä musiikkia ja tuli Karhun homopropagandamainos. ”Karhu puolustaa jokaisen oikeutta valita itse sukupuolensa”.

Mikäs siinä, onneksi minullakin on oikeus valita mitä olutta juon ja se ei tule jatkossa olemaan enää koskaan Karhua. Rehellisyyden nimissä todella vähän on tullut Karhua juotua tähänkään saakka, mutta jatkossa sekin vähä jää pois.

Miten tuo on sinulta pois? Onpa lapsellista. Tiesitkö, että ihmiset tekevät noin JOKA TAPAUKSESSA, Karhun tuella, tai ilman? Kyselemättä sinulta tai lainsäätäjiltä yhtään mitään? Eli pitävät itseään minä sukupuolena haluavat?

Ap

En voi sietää poliittista ja/tai ideologista propagandaa tuputtavia yrityksiä, enkä sellaista harrastavien yritysten palveluita tai tuotteita käytä. Ihmiset saavat silti henkilökohtaisessa elämässään leikkiä ihan millaisia mielikuvitusleikkejä haluavat, kunhan eivät tule minulle larppailujaan tuputtamaan.

Teet asioista nyt vähän turhan isoa numeroa. Mainoksissa tuputetaan AINA jotain ideologiaa. Yleensä heteronormatiivista ja valkonormatiivista. Se on sulle ihan ok ideologia? Siis saa olla, mutta älä perustele suhtautumistasi ideologian vihaamisella :D

Ap

Oletko kuullut paljon parjatusta karhu-tölkistä? Mitä heteronormatiivista tai muita sivistyssanojen taakse pakoilevia ns. sinun kuvitteellisella jalustalla olevien ihmisten ideologioita siinä on? Päinvastoin.

Vierailija
24/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on vastenmielistä se, miten siis ilmeisesti osa ihmisistä pitää itseään jollain jalustalla, kyllä.

Ja koska eivät kykene käsittelemään tätä omaa viallisuuttaan, syytävät tarmonsa seksuaalivähemmistöihin, väittäen näiden pyrkivän jollekin jalustalle (eli sille, jolla itse tiedostamattaan omahyväisesti pitävät itsensä olevan).

Ap

Tein aloituksen, koska se poistettiin, jossa jalustajankkaaja-pridevastustaja oli aloittanut jankkaamisen asiasta,poistettiin. Eli ketjujen määrä aiheesta on vakio, jos katsotaan jalustajankkaajien tekemien aloitusten määrää.

Olemme tässä yrittäneet selventää sinulle, että tuot toistuvasti esille teeman jostakin heteroseksuaalisten ihmisten näkymättömästä jalustasta ja että sinä syyllistät meitä siellä seisomisesta vaikka emme itse ole edes sivunneet koko asiaa. Heikoin tuloksin, siis se selventäminen.

Ap

Sinähän siitä jalustasta jankutat. Ja mitä enemmän sinä siitä jankutat, sitä ärsyttävämmäksi nuijaksi sinä teet itsesi. Sinun asenteesi syvin tahto on jakaa kansa toisiaan vihaaviin ryhmiin. Lopeta se.

Kukaan ei ole jalustalla, mutta sille sinä haluat kavuta. Ettekö te kykene ymmärtämään sitä, että jatkuvalla, jokapäiväisellä jankuttamisella te ette paranna kenenkään näkemystä teistä? Asia on päinvastoin. Te haluatte tasa-arvoa ärsyttämällä ja silloin viesti kääntyy päinvastaiseksi. Jauhakaa vähemmän ja eläkää, niin kuin muutkin elävät. Jos te haluatte olla enemmän tasa-arvoisia, kuin muut, te tavoittelette itsellenne jalustaa.

En vastusta pridea, enkä ihmisten oikeutta olla omana itsenään. Mutta ymmärrän hyvin, että jatkuva, jokapäiväinen jankuttaminen herättää vastareaktion, koska se ärsyttää. Mikä siinä on vaikeata tajuta? Onko kyky ajatella kadonnut?

Olen hetero. Miksi luulet minun haluavan jollekin jalustalle? En todellakaan halua. Sellaisella katsot sinä olevasija hermostuit kovasti, kun sinusta näyttää siltä, ettet saakaan enää olla siellä.

Ap

Vierailija
25/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni kommentti sensuuriin, ketju poistuu kohta. Seuraava :D

Vierailija
26/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin juuri Spotifystä musiikkia ja tuli Karhun homopropagandamainos. ”Karhu puolustaa jokaisen oikeutta valita itse sukupuolensa”.

Mikäs siinä, onneksi minullakin on oikeus valita mitä olutta juon ja se ei tule jatkossa olemaan enää koskaan Karhua. Rehellisyyden nimissä todella vähän on tullut Karhua juotua tähänkään saakka, mutta jatkossa sekin vähä jää pois.

Miten tuo on sinulta pois? Onpa lapsellista. Tiesitkö, että ihmiset tekevät noin JOKA TAPAUKSESSA, Karhun tuella, tai ilman? Kyselemättä sinulta tai lainsäätäjiltä yhtään mitään? Eli pitävät itseään minä sukupuolena haluavat?

Ap

En voi sietää poliittista ja/tai ideologista propagandaa tuputtavia yrityksiä, enkä sellaista harrastavien yritysten palveluita tai tuotteita käytä. Ihmiset saavat silti henkilökohtaisessa elämässään leikkiä ihan millaisia mielikuvitusleikkejä haluavat, kunhan eivät tule minulle larppailujaan tuputtamaan.

Teet asioista nyt vähän turhan isoa numeroa. Mainoksissa tuputetaan AINA jotain ideologiaa. Yleensä heteronormatiivista ja valkonormatiivista. Se on sulle ihan ok ideologia? Siis saa olla, mutta älä perustele suhtautumistasi ideologian vihaamisella :D

Ap

En tee isoa numeroa, vaan jätän yksinkertaisesti ostamatta sellaiset tuotteet, joita mainostetaan tavalla josta en pidä. ”Heteronormatiivisuus” ja Suomessa myös ”valkonormatiivisuus” on normaali ja yleinen asiaintila, siksi sellaisen näkyminen mainonnassa ei ole mitään tuputtamista vaan reaalimaailman heijastus. Jos mainonta suunnataan marginaalille, marginaali myös ostakoon ne tuotteet.

Vierailija
27/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis. Olemme koittaneet selventää sinulle, että tuot toistuvasti esille ITSE teeman jostakin heteroseksuaalisten seisomasta jalustasta vaikka emme sitä ole tehneet. Vaikka olet ainoa joka kuvittelee ns. ei-sateenkaaripillun alla olevien osa jotakin syrjittyä ultimaattista uhrijoiukkoa - heillä on samat perusoikeudet kuin sinulla ja minulla.

Huonolla menestyksellä, se selventäminen siis.

Vierailija
28/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni täysipäinen (niin homo, kuin hetero) on tympiintynyt tähän jatkuvaan itsensä, sekä oman seksuaalisuutensa jalustalle nostamiseen, jossa samalla alennetaan muut, eikä jaksa olla pätkääkään kiinnostunut.

Jokainen hermostuu, kun jotain asiaa tarpeeksi hierotaan naamaan, ja yleensä ne on näitä jokaisen henkilökohtaisia, ja yksityisiä asioita, joita mitä ilmeisimmin huonosta itsetunnosta, ja epävarmuudesta kärsivien on päästävä pakkosyöttämään vaikka väkisin, jopa solvaamalla, sekä henkilökohtaisuuksiin menemällä.

Ole vaikka riemunkirjava höröntötterö, ei kiinnosta.

Enemmän kiinnostaa se, minkälainen olet ihmisenä, miten kohtelet muita, ja se, että noudatat lakia.

Vierailija
29/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Äiti tuu apuun, minulla loppuu faktat" :D

Ai niin, tarkotiushan on vain saada syyllistää muita ja kärjistää me vastaan te -ajatusmailmaa omassa pienessä kuplassaan.

Vierailija
30/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalusta mainittu. Uli uli uuuuuu

Vierailija
31/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sellanen oikeus on olemassa esim uimahalleissa, että siellä on naiset ja miehet eri pukuhuoneissa.

Ja niin pitää olla jatkossakin, vaikka pridettäjät vaatisivat mitä.

Pieni marginaali ei saa sanella yhteiskunnassa sääntöjä, varsinkaan sellainen marginaali, joka ei usko biologiaan.

Se on käytäntö, ei oikeus.

Ap

Saanko tulla kanssasi pukuhuoneeseen, pitäisin siitä? Terv pertsa 53

Vierailija
32/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biologia on heille tuntematon käsite. Eikä ole kenenkään määriteltävissä. Minä tunnustan nyt olevani vesinokkaeläin eikä minun tarvitse maksaa veroja eikä mennä töihin. Heippa.

Opiskele biologiaa vähän pidemmälle kuin mitä peruskoulun päästötodistukseen vaaditaan kutosen arvosanaa varten.

Vierailija
33/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Kuten sanoin, kukaan ei ole jalustalla. Sinun harhainen mielesi kuvittelee tosiksi asioita, joita ei ole. Minä en ole jalustalla, enkä sellaiselle halua. Yhdestä asiasta jankuttaminen lapsellisella jalustavertauksella on typerää vastakkainasettelua, jolla sinä lietsot ihmisiä toisiaan vastaan. Etkö sinä kykene ymmärtämään, että sinun harhainen näkemyksesi aiheuttaa juuri sitä, mitä sinä vastustat mielikuvituksesi luomalla näkemyksellä sitä, että joku on toista tasa-arvoisempi. Sinä haluat vetää rajan johonkin, missä rajaa ei tarvita, eikä vielä ole. Mutta jatka toki myyräntyötäsi ja jaa kansa leireihin, joita ei vielä ole. Ja kun saavutat sen, sinun pelkosi toteutuu. Oletko sitten onnellinen?

Vierailija
34/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se väsähti :D tai kerää höyryä ennen purkautumista. HAnkalaa, kun asiallisia kysymyksiäkin on niin paljon ja oma ymmärrys ei riitä asialliseen vastaukseen Pride-aatteen puolesta - ap parka on vain heteronormatiivinen sosiaaliselta pääomaltaan "tylsä" suomalainen nainen.

Vierailija
35/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään juo enää Karhua. Mitäs luulette, miksi tuo propagandakampanja on tehty? Ihan vaan myyntiä edistämään. Mielestäni on törkeää yrittää repiä rahaa kaljasta trans-ihmisten avulla.

En ole siis itse mitenkään trans-ihmisten puolella, ei kiinnosta ne asiat, tai homot, mutta ei myöskään vähemmistön käyttö omaan markkinointiin. Sääli Karhu oli parasta olutta

Juuri niin. Yritysten keinotekoinen ja läpinäkyvä hyvesignalointi on todella vastenmielistä. Oma veikkaukseni on, että se on kaiken lisäksi vieläpä liiketoiminnallisesti haitallista.

Vierailija
36/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalle jaxuhaleja.

Antaisin kunnon halin, mutta hän on niin kovin korkealla jalustalla, etten yletä :(

Vierailija
37/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kävi sensuuri. Joko kaikki ilkeät kriittiset mutta asialliset kommentit ehdittiin ilmiantaa, ap?

Vierailija
38/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meno jatkuu. Jalusta included.

Vierailija
39/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kävi sensuuri. Joko kaikki ilkeät kriittiset mutta asialliset kommentit ehdittiin ilmiantaa, ap?

No niin, ap olikin hetken kiinni ilmiantamassa, ihmettelinkin mihin se kesken kaiken häipyi...

Vierailija
40/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biologia on heille tuntematon käsite. Eikä ole kenenkään määriteltävissä. Minä tunnustan nyt olevani vesinokkaeläin eikä minun tarvitse maksaa veroja eikä mennä töihin. Heippa.

Opiskele biologiaa vähän pidemmälle kuin mitä peruskoulun päästötodistukseen vaaditaan kutosen arvosanaa varten.

Biologian tunneilla ei ainakaan opetettu, että biologinen sukupuoli olisi valintakysymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän