G; Mitä söit aamupalaksi ja laihdutatko/ lihotatko?
Minä jogurttiannoksen, joka oli tosi hyvää!
200g Sileä -mansikkajogurttia
6kpl tuoreita mansikoita
2rkl hasselpähkinärouhetta
1rkl tyrnijauhetta
1 Digestive-keksi murenneltuna
En laihduta, todennäköisesti kyllä lihoisin, jos koko ajan tuollaista söisin.
Kommentit (60)
Kaksi ruisleipää juustolla ja puuroa hedelmillä. Maitokahvia.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 12:15"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 12:04"]
Mukillisen mustaa kahvia, 2 ruisnepparia kera juuston (Gouda), paprikan, tomaatin ja kurkun, pikkukipon luonnonjugurttia mustikoilla (vikoja viedään pakkasesta) ja loraus hunajaa, viipale vesimelonia.
[/quote]
Bloggaatko muuten?
[/quote]
En bloggaa, en edes osaisi:). En myöskään lue blogeja. AV:n olen löytänyt vasta äskettäin. Olen jo 44v. ja tän sortin aamiaisia olen syönyt lapsesta lähtien, se "kotikasvatus". Joskun myös puuroa, mutta aika vähän nykyisin.
Kaksi mukia kahvia alkupalaksi. Vähän myöhemmin karjalanpiirakka voilla ja oltermannilla ja heti perään paahtoleipä voilla ja oltermannilla. Vettä tuopillinen.
En laihduta enkä lihota, en vaan ole aamupalaihmisiä. Kahvia on saatava puoli tuntia heräämisestä ja kiinteitä vasta parin tunnin päästä.
2 siivua Real leipää (levite, kurkkua, salaattia ja paprikaa)
Puoli rasiaa kirsikkatomaatteja
Iso lasillinen soijamaitoa
Valkosuklaa-mansikka annospussipuuro jossa tavallista (ei sokeriton) mehukeittoa
Kourallinen pähkinöitä
Imetän ja elän melko aktiivisesti, yritän ylläpitää painoani joten syön usein
mysliä, maustamatonta jugurttia, kourallinen kuivattuja marjoja ja kuppi kahvia. en laihduta enkä lihota.
18, tee itse mysli niin on sokeritonta! Itse laihdutan ja söin aamupalaksi turkkilaista jogurttia mustikoilla ja itsetehdyllä myslillä
MYSLI:
pekaanipähkinöitä, cashew, parapähkinöitä murskaksi, sekaan kurpitsan, auringonkukan ja seesaminsiemeniä, loraus hunajaa jos haluaa, rusinoita (jos haluaa, niissä on paljon sokeria, ite en laittanut) sekoitus pellille ja uunissa paahto 200c n.5min että saavat vähän väriä.
Kyllä muuten maha toimii kun tätä syö aamuin illoin, kerran päivässäkin riittää! :)
250g turkkilaista täysrasvaista jugurttia, 150g tuoreita mustikoita ja 2 rkl hunajaa. Välillä vahdin painoa, mutta tästä en ainakaan luopuisi
Kaurapuuroa, vehnäleseitä, pari ruokalusikallista pakastemustikoita ja mustikka mehukeittoa loraus. Puolipurkkia raejuustoa puuroon sekoitetuna. Lasi appelsiinimehua. En laihduta, olen raskaana viikolla 15.
Kolme mukillista kahvia maidolla, Vaasan täysjyväruis jälkiuunipalan päällä margariinia, kinkkua, oltermanni-juustoa sekä kurkkua. Jätin väliin aamupalakeksin, yleensä otan sellaisenkin (joko Pirkan suklaacookien tai fazerin minttusuklaa-keksin). En laihduta, en lihota, bmi normaalipainossa, tosin lähempänä ylärajaa kuin alarajaa.
Kiireessä kiskaisin yhden jukurtin ja kupin kahvia. En laihduta. :)
valion persikanmakuisen kreikkalaisen jogurtin. en laihuta enkä lihota. On matala verenpaine ja erittäin huono olo aamuisin. hyhyhhy
Kaksi kuppia maitokahvia. En laihduta.
Söin lautasellisen kaurapuuroa, 100g mustikoita ja 100g raejuustoa.
Haluaisin pudottaa 2-3kg ennen matkaa, koetan syödä GFG:n mukaisesti mutta tuo aamupala on kyllä aika iso, nytkin söin 30min, kun heti aamusta en ole tottunut syömään paljoa.
En laihduta tai lihota.
Kaksi lasillista greippilimonaadia jäillä.
lasin maitoa
5 vaahtokarkkia.
Kourallisen rusinoita ja pähkinöitä.
Reissumies ruisleipä (kansi ja pohja) Väliin margariinia, juustoa ja banaania.
Lautasellisen maissilastuja maidolla, hillolla ja sokerilla.
Hillomunkin.
Maitorahka rypsiöljyllä ja banaaninpaloilla, kahvia, vettä ja lapselta jäänyt juustovoileipä sekä yksi rusina. Yritän laihduttaa :P
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 07:59"]
En laihduta tai lihota.
Kaksi lasillista greippilimonaadia jäillä.
lasin maitoa
5 vaahtokarkkia.
Kourallisen rusinoita ja pähkinöitä.
Reissumies ruisleipä (kansi ja pohja) Väliin margariinia, juustoa ja banaania.
Lautasellisen maissilastuja maidolla, hillolla ja sokerilla.
Hillomunkin.
[/quote]
Ja pieni jäätelö.
Laihdutan, en oo vielä syönyt mitään, jätskin ajattelin syödä aamupalaksi.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 07:49"]
Minä jogurttiannoksen, joka oli tosi hyvää!
200g Sileä -mansikkajogurttia
6kpl tuoreita mansikoita
2rkl hasselpähkinärouhetta
1rkl tyrnijauhetta
1 Digestive-keksi murenneltuna
En laihduta, todennäköisesti kyllä lihoisin, jos koko ajan tuollaista söisin.
[/quote]
- 2 siivua pekonia paistettuna
- 1 kananmuna paistettuna
- 2 kuppia kahvia
- runsaasti vettä
Ja laihdutan vähähiilihydraattisella ruokavaliolla. Joka toinen aamu syön rahkasta ja marjoista tehdyn smoothien.
Just syön aivan ihanaa uunituoretta suklaacroissantia ja juon mustaa kahvia. Jälkkäriksi hedelmäsalaattia. En laihduta enkä lihota.
2 siivua ruisleipää juustolla, margariinilla, kinkulla ja kurkulla. Lisäksi omena. Join lasin mehua ja kupin kahvia maidolla.
Tarkoitus olis vähän kiinteyttää, mutta maltillisella liikunnalla :)