Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mita teitte herattyanne?

Vierailija
11.07.2014 |

ma puin paalle ja menin keittioon juomaan pari mukillista kahvia. puoli seitsemalta herasin, mies nukkuu viela. kohta meikkaan ja siivoilen vahan. enta teidan muiden aamu?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä herättyäni luin iltalehteä kännykästä, menin keittämään miehelleni ja minulle aamukahvit ja tein voileivät meille. Lueskelin vielä aamulehteä ja silmäilin telkkaria, nyt odottelen että mies jaksaisi nousta ylös kun on kesäloma hänellä ja minulla sairaslomaa vielä 2kk laskettuun aikaan :) tällästä tämä joka aamu toistaiseksi

Vierailija
22/25 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 10:58"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 10:39"]Vähän aikaa peuhattiin sängyssä miehen kans ja sitten piti vauvaa mennä syöttään.

[/quote]

Ja kateelliset mammat alapeukuttaa!

[/quote]

Onko tuo yksi alapeukku jotenkin kollektiivinen "kateellisten mammojen alapeukku", vai miksi puhut monikossa? Ja miksi muuten pitäisi olla kateellinen jonkun tuntemattoman tyypin seksipuuhista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi 1v herätti 6.30. Vaihdoin sille vaipan ja otin viereeni sänkyyn köllöttelemään. Köllöteltiin tunti ja sitten menin tekemään meille aamupalaa. Syömisen jälkeen oli vuorossa lapsen aamupesut. Sitten leikittiin ja luettiin kirjoja yhdessä. Kello 10 sain vasta aikaiseksi pukea vaatteet päälleni.

Vierailija
24/25 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon juonut kahvia monta kuppia ja tiskasin. Nyt edelleen alusvaatteissa mietin pitäisikö syödäkin jotain. Söin illalla sipsejä (joka on hyvin harvinaista) joten ei ole aamupala maistunut.

Vierailija
25/25 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä enää niin tarkasti muista. Syötin vauvaa ja menin sen jälkeen alakertaan, missä mies ja esikoinen söivät jo aamupalaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi